quote:Een hele goede morgen allemaal.
Er is nog diepe rust in de villa. Het enige dat ik hoor zijn de kerstballen die bij mij inmiddels vanzelf uit de boom vallen en het geritsel van honderden naalden er achteraan, dus heb ik mooi tijd om de boom uit huis te halen. Shadow had, jammer voor mij ook een nachtje vrij en daar zat ik dan met mijn bakkie leut.
Over tot de orde van de dag. Ongetwijfeld zullen we vandaag en de komende dagen nog wel te horen of te lezen krijgen of Mike bijvoorbeeld nog iemand aan de telefoon heeft gekregen, of zijn zus nog geweest is, of Jaap dit keer in het bijzonder genoten heeft van Cora en wat alle bezoekers zo links en rechts te melden hadden.
Er is ons de afgelopen avond en nacht best wat ontgaan vermoed ik zo. En wat zijn de reacties van onze vrienden op de oudjaarsuitzending?
Bron: Nowlive.eu
Thxxxxxx en jij ook een heel gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:15 schreef Liess het volgende:
Ik kom jullie in de 2e COS van 2008 even een 'gelukkig nieuwjaar' wensen!
Dat vraag je je nu pas af?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:37 schreef DonkereKip het volgende:
Happy newyear allemaal!
Ik vraag me af waarom we nu kijken naar 4 streams waarop niks te zien is en de bewoners ergens anders zijn...
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)
Huub verspreekt zich
Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:
Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.
Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.
Sorry hoor, maar voor degene die denken dat DGK oprecht is verwijs ik die graag naar het sprookjesbos in de Efteling...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....
In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.
Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,vor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...
Pak ze keihard aan...allemaal,stuk voor stuk...begin bij Brian en Amanda
Huub verspreekt zich
Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Zijn nieuwe baan wordt dus: Pooier....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
Tja ach...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.![]()
Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
Wel fijn. Amanda moet straks de hele familie Kubatz onderhouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ook begrepen dat er weer een aantal vuilniszakken vol spullen de villa hebben verlaten onder begeleiding van Conyo bo Mamma en Kenneth. Het was te verwachten.
Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.
Nu nog denken dat zij samen zouden spelen is wel erg naief. Als Lieke hem eruit speelt dan is dat ook haar goed recht.
Dat noem ik nog eens een mooi begin van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
Schijnt nogal schokkend te zijn voor sommige mensen, voor mij niet dus.
Kenneth vraagt wat HIJ gaat doe na de kooi en hij begint over AMANDA in de playboy!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Begrijp het drama ook niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
quote:Mike draait zich nog maar eens lekker om in zijn boxspring. Het jaar begint voor hem goed! Hij woont momenteel in luxe en als het aan de Miljonairs ligt, krijgt Mike ook na De Gouden Kooi een beter leven. En als klap op de afgestoken vuurpijl is hij binnenkort misschien ook weer herenigd met zijn ouders! Als dit geen goed vooruitzicht is!
Volgens mij richt de verontwaardiging zich op het 'mogen'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Begrijp het drama ook niet?
Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
Misschien komt Henny huisman langs vandaag.Krijgen we de supriseshowquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
Waar heeft VV het nu weer over? Mike heeft gisteravond tig keer geprobeerd zijn moeder te bellen, steeds werd er niet opgenomen. Hij weet niet eens of de beste mensen nog leven.
[..]
Selectieve verontwaardiging en de soap/het spel te serieus nemen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij richt de verontwaardiging zich op het 'mogen'.
Jaap mocht Huub er niet uitstemmen van de FEBO, vorige week.
En nu mogen Jaap en Huub Lieke er blijkbaar binnenkort wel uitstemmen.
Bewijst maar weer dat "achter" het spel speelt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....
In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.
Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,voor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...
Pak ze keihard aan...allemaal,stuk voor stuk...begin bij Brian en Amanda
Huub verspreekt zich
Zonder Brian zou Amanda echt elke man in de villa bespringen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging en de soap/het spel te serieus nemen.
Even over Amanda want Huub en Lieke zijn niet de enige bewoners in dat hok. Zij zou écht zoveel leuker zijn zonder Brian. Brian remt haar zo af en zij past zich veel te veel aan, aan die cheap ass loser.
Als zij gewoon zichzelf zou zijn zonder Brian dan zou ik haar nog steeds dommig vinden maar wel een leuk spontaan dommig kind.
ik hoor als het mag, maar dat zal het wel niet worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
echtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waarvan ik gok, bijna elke man leuker zou zijn dan Brian dus groot gelijk wat mij betreft. Ik vind het echt jammer dat zij blijft hangen aan Brian.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zonder Brian zou Amanda echt elke man in de villa bespringen.
Denk eerder dat Amanda binnen no time weer een relatie heeftquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zonder Brian zou Amanda echt elke man in de villa bespringen.
Nu snap ik de verontwaardiging helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:25 schreef Margo37 het volgende:
Nou Huub zegt dus in het filmpje: "Als het mag.....maar dat gaat hem dus toch niet worden" (Lieke eruit stemmen)
Helaas
Dat hebben we kunnen zien bij Dennix, Jaap moest hem overduidelijk in het spel houden, waarom......I dunno.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
Ik vraag me dan af of ze wel de keuze hebben om iemand in het spel te mogen houden. We weten dat er soms geen spelers uit mogen maar weten we eigenlijk ook of je ze er ook in mag houden?
Het gaat erom dat dus nu echt duidelijk is dat achter bepaalt wie eruit gaat, maar dat snap ik dus ook niet, dat wisten we allang toch......quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu snap ik de verontwaardiging helemaal niet meer.
Dat is het helemaal niet...hij moet doen wat hij niet laten kan...maar hij hoeft geen mooi weer te gaan spelen en doen alsof hij haar zo bijzonder vindt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar als ze eruit mogen, mag je dan wel zelf beslissen of je ze mag houden?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hebben we kunnen zien bij Dennix, Jaap moest hem overduidelijk in het spel houden, waarom......I dunno.
Die gast heeft vanaf dag 1 niks aan het programma toegevoegd. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat er op dat moment geen geschiktere kandidaten waren om hem te vervangen.
Same to youquote:
Het wordt alleen maar duidelijker dat het hokje beslist of er iemand gaat of blijft. Er is wel vaker info gelekt dat dat hele stemmen geen reet voorstelt, allemaal show en dat geloof ik onmiddellijk. Zeker na de woorden van Huub....."als het mag".quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar als ze eruit mogen, mag je dan wel zelf beslissen of je ze mag houden?
We weten dat ze soms in het spel moeten blijven en soms mag iemand eruit maar mag je dan ook zeggen, ik hou hem/haar in de hut?
Nadat Huub Lieke een bitch noemt verandert het gesprek ineens, die bloemen en brief horen dus bij het script, zo zie ik het...Huub moet achter Lieke blijven aanlopen (verhaallijn)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:30 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is het helemaal niet...hij moet doen wat hij niet laten kan...maar hij hoeft geen mooi weer te gaan spelen en doen alsof hij haar zo bijzonder vindt.
Op het moment dat hij zijn brief voor gaat lezen aan Lieke en net doet alsof hij alles wat hij daarin schrijft oprecht meent (wat dus niet waar is getuige het filmpje van hierboven) en zij met een gezonde dosis achterdocht daar naar luistert wordt Lieke afgeschilderd als een ijskoningin...
Het enige wat zij doet is dat ze niet meer in zijn mooie praatjes trapt en geef haar daarin eens ongelijk..
Zij weet als geen ander dat zijn verhalen niet kloppen...heel goed dat ze zich niet meer laat ompraten en het heft in eigen handen neemt...
Altijd op hetzelfde tijdstip in het weekend en op uitslaapdagenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same to you![]()
Eerste tent van 2008 is in de maak bij Brian en Amanda.
Een variatie op de nieuwjaarsduik?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same to you![]()
Eerste tent van 2008 is in de maak bij Brian en Amanda.
Laatst heeft Brian ook gezegd dat Amanda ex-en had die haar niet lieten komen. Nu is ze 3x gekomen met dank aan Brian en hij voelt zich helemaal the man!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Altijd op hetzelfde tijdstip in het weekend en op uitslaapdagen
Tuurlijk mag hij tegen haar spelen....laat hem ermee beginnen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
zou Brian ook tevreden zijn als hij zelf 3 keer per jaar klaarkomt?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Laatst heeft Brian ook gezegd dat Amanda ex-en had die haar niet lieten komen. Nu is ze 3x gekomen met dank aan Brian en hij voelt zich helemaal the man!
Ik vind het een triest excuus voor een man, die Brian.
Precies, zo zie ik het dus ook. Volgens mij was Lieke allang vertrokken (lees toneelhaak) als ze deze verhaallijn niet hadden ingezet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nadat Huub Lieke een bitch noemt verandert het gesprek ineens, die bloemen en brief horen dus bij het script, zo zie ik het...Huub moet achter Lieke blijven aanlopen (verhaallijn)
En grote kans dus dat Lieke tegen Huub moet spelen van "achter"quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nadat Huub Lieke een bitch noemt verandert het gesprek ineens, die bloemen en brief horen dus bij het script, zo zie ik het...Huub moet achter Lieke blijven aanlopen (verhaallijn)
en achter dat "als het mag"...."maar dat gaat hem toch niet worden"quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar duidelijker dat het hokje beslist of er iemand gaat of blijft. Er is wel vaker info gelekt dat dat hele stemmen geen reet voorstelt, allemaal show en dat geloof ik onmiddellijk. Zeker na de woorden van Huub....."als het mag".
Inderdaad, laat hem het spel spelen en zijn ding doen maar niet onder het mom van oprechte gevoelens, je kunt niet zo met mensen blijven spelen, dat komt een keer bij je terug, misschien wel wanneer je het niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:37 schreef riri het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij tegen haar spelen....laat hem ermee beginnen zou ik zeggen.
Daar hoort dus niet die brief en die bloemen bij van gisteravond...hij heeft de streamers en kijkers de hele tijd willen laten geloven dat hij echt om haar geeft....en dat is dus niet zo.
Het is goed dat Lieke niet meer in zijn mooie verpakte woorden trapt...hij is zo onoprecht als maar kan...geen haar beter dan Brian bijvoorbeeld.
En dat is dus hetgene wat hij zo niet wil....dat kijkers hem zien als onoprecht persoon....doordat hij gisteren dacht dat het niet onstream was liet hij zien wat hij werkelijk denkt en vindt...één en al onoprechtheid dus
dat hoorde ik ook.......... Huub vind er een bitch omdat zij hem eruit gestemd heeft... dat heeft tie wel vaker op die toon gezegd hoor ook in haar gezichtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:23 schreef blomst het volgende:
[..]
ik hoor als het mag, maar dat zal het wel niet worden.
Dan is nu ook duidelijk dat de ontslagrondes ook niets voorstellen.
Het verschil is dat Lieke eerlijk tegen Huub heeft gezegt dat ze hem eruit stemt, terwijl Huub zegt dat hij haar er niet uit wil stemmen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
Ze gaat voor de 4de keer komen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
Ik dacht dat Amanda het altijd zonder geluid deed?
Af wat fijn! Kan ze iig één keer voor 2008 noteren!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef mazaru het volgende:
Koelere! Ik zet mijn streams aan, en het eerste wat ik hoor is: "Ohhhhhhhhhhh, ohhhhhhhhh, ohhhhhhhhhhh'
Daar gaan mijn oliebollen
Brian iig wel, bij hem heb ik echt nog nooit een kreuntje of wat dan ook gehoord, vreemd toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
Ik dacht dat Amanda het altijd zonder geluid deed?
een stille genieterquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian iig wel, bij hem heb ik echt nog nooit een kreuntje of wat dan ook gehoord, vreemd toch?
Probeer een keer te denken zoals de FEBO denkt, het is een script.....Huub moet dit zeggen, of hij dit nu wil of niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieke eerlijk tegen Huub heeft gezegt dat ze hem eruit stemt, terwijl Huub zegt dat hij haar er niet uit wil stemmen.
Maar ja, als Huub liegt dan is het voor het spel, en als een ander liegt dan is het een vuile leugenaar ( ster )
Verschil moet er zijn.
best sneu eigenlijk, en daar lig je dan je pruikje goed te doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Af wat fijn! Kan ze iig één keer voor 2008 noteren!
Motorisch is hij ook geen wereldwonder dus die jongen moet zich behoorlijk concentreren. Zit hij wel in de goede opening, hij mag haar ook weer niet te hard wurgen en dan ook nog eens spanken tussendoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian iig wel, bij hem heb ik echt nog nooit een kreuntje of wat dan ook gehoord, vreemd toch?
Sex met Brian.......ik moet er zooooooooo niet aan denken.quote:
ik denk niet dat het script isquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer een keer te denken zoals de FEBO denkt, het is een script.....Huub moet dit zeggen, of hij dit nu wil of niet.
Daar kun je je bedenkingen bij hebben natuurlijk maar het gaat nu eenmaal niet om een zakje M&M's.
O ja, als het Huubje is dan moet je denken : Dat is Huub niet echt, dat moet hij van de FEBO zeggen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer een keer te denken zoals de FEBO denkt, het is een script.....Huub moet dit zeggen, of hij dit nu wil of niet.
Daar kun je je bedenkingen bij hebben natuurlijk maar het gaat nu eenmaal niet om een zakje M&M's.
quote:Brian en Amanda zijn inmiddels voorzichtig begonnen om het nieuwe jaar in te wijden, maar erg soepel verloopt het allemaal niet. Ze hebben wat moeite om de juiste houding te vinden, maar uiteindelijk begint het dan toch ergens op te lijken. Ach, opstartproblemen hebben we allemaal wel eens! ]Er zullen dan misschien ook weinig mensen op de wereld zijn die het al zo vaak voor de camera hebben moeten doen…
en hij dreigt haar er zelfs mee....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieke eerlijk tegen Huub heeft gezegt dat ze hem eruit stemt, terwijl Huub zegt dat hij haar er niet uit wil stemmen.
Maar ja, als Huub liegt dan is het voor het spel, en als een ander liegt dan is het een vuile leugenaar ( ster )
Verschil moet er zijn.
Dat doe ik ook regelmatig, mijn sig zegt genoeg toch? Maar ik ga er wel vanuit dat niet alles wat ze zeggen letterlijk gescript is, dat zou onbegonnen werk zijn, maar ik geloof absoluut in sturing/verhaallijnen en van de ene persoon kan ik het beter hebben dan van de ander. Zo hebben we toch allemaal onze voorkeuren en dat mag gelukkig.quote:
script niet nee, maar ze worden wel door achter gestuurd en beinvloed.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:04 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk niet dat het script is
Huub kiest er zelf voor om het gesprek met Lieke te hebben....... denk ook wel dat tie het gesprek meent, maar als er tussen hun twee geen verbetering plaatsvind, dat hij haar er dan zeker uit gaat stemmen als het mag van het hokje.
Welke Lieke is de echte Lieke???quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:10 schreef riri het volgende:
[..]
en hij dreigt haar er zelfs mee....
maar zij is daar niet ontvankelijk voor...ook al weet ze dat ze niet sterk staat en eruit gestemd kan worden kiest ze toch die weg..dat noem ik dus echte kracht.
Ze is een echte einzelgänger die haar eigen weg gaat in de massa...volgens mij kom je op de lange duur daar het verst mee....dus Huub is niet voor niets bang voor haar,hij wil haar niet voor niets bij hem en Jaap....maar het vervelende voor hem is dat hij er echt alles aan heeft gedaan om haar vertrouwen te beschamen...en dat komt niet zomaar weer goed...sterker nog...ik denk dat dat nooit meer goed komt....alleen als hij echt eerlijk is over zijn spel en zijn echte gevoel...pas dan kan er wellicht weer een samenwerking komen zonder relatie,want een relatie hebben zal ze nooit meer willen met hem
Dat vind ik minder vreemd dan een Nadia die zich helemaal liet gaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus de ene keer geloof je wel in het script en als het om Lieke gaat niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:10 schreef riri het volgende:
[..]
maar zij is daar niet ontvankelijk voor...ook al weet ze dat ze niet sterk staat en eruit gestemd kan worden kiest ze toch die weg..dat noem ik dus echte kracht.
Ze is een echte einzelgänger die haar eigen weg gaat in de massa...volgens mij kom je op de lange duur daar het verst mee....dus Huub is niet voor niets bang voor haar,hij wil haar niet voor niets bij hem en Jaap....maar het vervelende voor hem is dat hij er echt alles aan heeft gedaan om haar vertrouwen te beschamen...en dat komt niet zomaar weer goed...sterker nog...ik denk dat dat nooit meer goed komt....alleen als hij echt eerlijk is over zijn spel en zijn echte gevoel...pas dan kan er wellicht weer een samenwerking komen zonder relatie,want een relatie hebben zal ze nooit meer willen met hem
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:10 schreef riri het volgende:
ook al weet ze dat ze niet sterk staat en eruit gestemd kan worden kiest ze toch die weg..dat noem ik dus echte kracht.
Ja en dat hebben ze inmiddels ( ok, het is wat laat ) ook door. ( Amandel met rijlessen stemming )quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:12 schreef blomst het volgende:
[..]
script niet nee, maar ze worden wel door achter gestuurd en beinvloed.
Ik geloof direkt dat ze achter tegestrijdige verhalen tegen de kooibewoners vertellen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:04 schreef neehe het volgende:
[..]
O ja, als het Huubje is dan moet je denken : Dat is Huub niet echt, dat moet hij van de FEBO zeggen.
Als je zo moet gaan zitten kijken dan wordt je daar toch gestoord van ?![]()
Maar je moet dat natuurlijk alleen bij Huub denken, en niet bij de anderen, want die menen wel wat ze zeggen.![]()
Wordt je niet moe om er zo naar te kijken en luisteren ?
Waarom scheld je dan regelmatig op bewoners als het toch een script is ?
Dat moeten ze toch zeggen van de FEBO ?
Daar ben ik het helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:10 schreef riri het volgende:
[..]
Dit staat er bij de bijwerkingen:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt deze pijnstiller tegen haar keelontsteking, dat slaat toch nergens op of ligt dat aan mij?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naproxen
Misschien wel omdat ze hierdoor geen alcohol mag drinken?quote:Ook kunnen maagproblemen optreden en wordt afgeraden het middel in combinatie met alcohol te gebruiken.
degene die er voor kiest een weg in te slaan waardoor ze eruit gestemd kan wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef itsme het volgende:
Krijgen we dit nu weer de hele dag.
Dat gezeur over Huub en lieke.
Hier is speciaal een topic voor gemaakt
[DGK R&P] Tough love bij beide koppels?![]()
Kom op jongens, jullie kunnen het.
Kon toch duidelijk horen dat ze er nog niet uit mag en dat wist Lieke voor de maand december ook al, hoezo eigen kracht?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef riri het volgende:
[..]
degene die er voor kiest een weg in te slaan waardoor ze eruit gestemd kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |