abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55702649
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:16 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Dus de ene keer geloof je wel in het script en als het om Lieke gaat niet?

Kon toch duidelijk horen dat ze er nog niet uit mag en dat wist Lieke voor de maand december ook al, hoezo eigen kracht?
omdat ze duidelijk heeft gezegd toen de leugen van Huub uitkwam dat ze nooit zover zou gaan dat ze zich zou laten sturen in zaken waardoor ze zichzelf niet meer recht in de spiegel zou kunnen aankijken.
Met opgeheven hoofd de poort uit in plaats van alles te doen voor het grote geld
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55702708
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:28 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Kon toch duidelijk horen dat ze er nog niet uit mag en dat wist Lieke voor de maand december ook al, hoezo eigen kracht?
Wist ze dat ??
En hoe weet jij dat ?
pi_55702712
Brian: je bent zo "Suckuless"
Amanda: wat is dat?
Brian: lekker...zuigbaar
Amanda: jij ook.

OW MY GOD! Krijgen we nog een ronde?
pi_55702733
GVD niet te verstaan dat gefluister
Dat hier nou niet eens wat van gezegd wordt !
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55702742
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef riri het volgende:

[..]

degene die er voor kiest een weg in te slaan waardoor ze eruit gestemd kan worden
Is dat haar eigen weg? of de weg die "achter" haar heeft opgedragen?
Goedemorgen :W
pi_55702756
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:

[..]

Wist ze dat ??
En hoe weet jij dat ?
Haar eigen woorden waren ik ga nergens
pi_55702782
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef Kaleddis het volgende:
GVD niet te verstaan dat gefluister
Dat hier nou niet eens wat van gezegd wordt !
Daarom fluisteren ze ook, zodat niemand kan horen waar ze het over hebben.
Anders hoef je ook niet te fluisteren lijkt me.
pi_55702790
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:

[..]

Wist ze dat ??
En hoe weet jij dat ?
Omdat ze dat zelf regelmatig gezegd heeft: "Ik ga nergens Huub en dat weet jij ook" en het laatste filmpje bevestigt dit ook weer waar Huub het heeft over januari, "dat hem dat waarschijnlijk niet gaat worden"
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55702819
Zou mooi zijn als in 2008 Brian ook eens zou worden beboet van het vernielen van al het glas, waar hij zeker mee door zal gaan.
pi_55702821
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef neehe het volgende:

[..]

Daarom fluisteren ze ook, zodat niemand kan horen waar ze het over hebben.
Anders hoef je ook niet te fluisteren lijkt me.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:38:11 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55702839
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:10 schreef riri het volgende:

[..]

en hij dreigt haar er zelfs mee....
maar zij is daar niet ontvankelijk voor...ook al weet ze dat ze niet sterk staat en eruit gestemd kan worden kiest ze toch die weg..dat noem ik dus echte kracht.
Ze is een echte einzelgänger die haar eigen weg gaat in de massa...volgens mij kom je op de lange duur daar het verst mee....dus Huub is niet voor niets bang voor haar,hij wil haar niet voor niets bij hem en Jaap....maar het vervelende voor hem is dat hij er echt alles aan heeft gedaan om haar vertrouwen te beschamen...en dat komt niet zomaar weer goed...sterker nog...ik denk dat dat nooit meer goed komt....alleen als hij echt eerlijk is over zijn spel en zijn echte gevoel...pas dan kan er wellicht weer een samenwerking komen zonder relatie,want een relatie hebben zal ze nooit meer willen met hem
Ik heb al voor Jaap's definitieve overstap van Dennis naar Huub al gezegd dat Lieke dit zou doen. Huub heeft daarin een grote strateigische fout gemaakt. Lieke is nooit van plan geweest met Huub de finale in te gaan. Lieke vind Huub veel te populair want zij, de enige oprechte, zou die positie moeten hebben. Het is pure afgunst. Er is duidelijk afgesproken: met zijn 3-en naar de finale. Er is schijnt dus diverse malen bevestigd door achter te zijn dat de finale niet door SMS-ers beslist word. Lieke is ook niet in staat om snel te schakelen in het spel. Ook daar kan zij niet tegen.
Je ziet haar elke keer iets vreemds doen in stemmingen simpel omdat zij niet kan inspringen op nieuwe ontwikkelingen in de stemming. Dan lopen de stemmingen achteraf niet zoals zij gewild had en dat moet alleen Huub dan bezuren En dat is vreemd als je met 3 mensen een beslissing neemt. Zij neemt dus beslissingen waar ze plots niet meer achterstaat. Nu heeft ze weer zoiets.. keiharde uitspraken dat ze er alles aan zal doen om Huub weg te spelen. Waarom? Zij wil Jaap voor zich alleen. Het is dat zij hem te vies en te vet vind maar anders had Jaap haar mogen neuken voor backup. Het is een vies achterbaks wijf met d'r gore roddels en delen van intieme details.
Lieke zit haar kans... Jaap staat dicht bij haar en er komt ook nog een nieuwe. Nu ziet ze dat ze zich van Huub kan verlossen, zoals voorspelt, maar zegt niet hoe de vork precies in de steel zit.
Op dinsdag 1 januari 2008 15:33 schreef blomst het volgende:

[..]

Haar eigen woorden waren ik ga nergens
He he, is dat het bewijs ?
Dat zegt iedereen toch in zo'n geval, of : Dat zullen we nog wel eens zien , (is er ook zo eentje )
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:39:58 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55702863
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:31 schreef T-lex het volgende:
Brian: je bent zo "Suckuless"
Amanda: wat is dat?
Brian: lekker...zuigbaar
Amanda: jij ook.

OW MY GOD! Krijgen we nog een ronde?
Het lijkt er wel op
pi_55702888
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op
Mag ik van T-lex uitleg welk standje?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:41:27 #115
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55702889
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:28 schreef riri het volgende:

[..]

omdat ze duidelijk heeft gezegd toen de leugen van Huub uitkwam dat ze nooit zover zou gaan dat ze zich zou laten sturen in zaken waardoor ze zichzelf niet meer recht in de spiegel zou kunnen aankijken.
Met opgeheven hoofd de poort uit in plaats van alles te doen voor het grote geld
Asjeblieft zeg.... Lieke doet alles voor het geld. En dat is haar goed recht. Zij durft alleeen niet uit te spreken hoe het werkelijk zit omdat ze weet dat Nederland haar uit zal kotsen. Lieke is een grote leugen en dat projecteerd zij op Huub. Simpel iemand zwart maken om de aandacht van jezelf af te leiden.
Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef Marrije het volgende:
Het lijkt er wel op
Het is al weer bijna 16:00 en een andere manier om tv te maken kennen die 2 niet, 2008 gaat daar geen verandering in brengen...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:42:40 #117
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55702915
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb al voor Jaap's definitieve overstap van Dennis naar Huub al gezegd dat Lieke dit zou doen. Huub heeft daarin een grote strateigische fout gemaakt. Lieke is nooit van plan geweest met Huub de finale in te gaan. Lieke vind Huub veel te populair want zij, de enige oprechte, zou die positie moeten hebben. Het is pure afgunst. Er is duidelijk afgesproken: met zijn 3-en naar de finale. Er is schijnt dus diverse malen bevestigd door achter te zijn dat de finale niet door SMS-ers beslist word. Lieke is ook niet in staat om snel te schakelen in het spel. Ook daar kan zij niet tegen.
Je ziet haar elke keer iets vreemds doen in stemmingen simpel omdat zij niet kan inspringen op nieuwe ontwikkelingen in de stemming. Dan lopen de stemmingen achteraf niet zoals zij gewild had en dat moet alleen Huub dan bezuren En dat is vreemd als je met 3 mensen een beslissing neemt. Zij neemt dus beslissingen waar ze plots niet meer achterstaat. Nu heeft ze weer zoiets.. keiharde uitspraken dat ze er alles aan zal doen om Huub weg te spelen. Waarom? Zij wil Jaap voor zich alleen. Het is dat zij hem te vies en te vet vind maar anders had Jaap haar mogen neuken voor backup. Het is een vies achterbaks wijf met d'r gore roddels en delen van intieme details.
Lieke zit haar kans... Jaap staat dicht bij haar en er komt ook nog een nieuwe. Nu ziet ze dat ze zich van Huub kan verlossen, zoals voorspelt, maar zegt niet hoe de vork precies in de steel zit.
Hier ben ik het zo mee eensch!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:42:42 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_55702916
quote:
Verhaal +
Zij wil Jaap voor zich alleen. Het is dat zij hem te vies en te vet vind maar anders had Jaap haar mogen neuken voor backup. Het is een vies achterbaks wijf met d'r gore roddels en delen van intieme details.
Roevka, I rest my case.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:43:08 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55702928
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Asjeblieft zeg.... Lieke doet alles voor het geld. En dat is haar goed recht. Zij durft alleeen niet uit te spreken hoe het werkelijk zit omdat ze weet dat Nederland haar uit zal kotsen. Lieke is een grote leugen en dat projecteerd zij op Huub. Simpel iemand zwart maken om de aandacht van jezelf af te leiden.
Is het een idee om verder te gaan in het topic dat it's me noemde?
pi_55702948
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het is al weer bijna 16:00 en een andere manier om tv te maken kennen die 2 niet, 2008 gaat daar geen verandering in brengen...
Komt dit wel eens op tv eigenlijk ? (kijk geen uitzendingen)
pi_55702954
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef Dark het volgende:

[..]

Hier ben ik het zo mee eensch!
+1
pi_55702965
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:38 schreef neehe het volgende:

[..]

He he, is dat het bewijs ?
Dat zegt iedereen toch in zo'n geval, of : Dat zullen we nog wel eens zien , (is er ook zo eentje )
Neehe, het is door zowel Jaap, als Huub als Lieke duidelijk uitgesproken dat er in december niemand uit gaat.

ze spraken dan altijd in de term... het gaat hem niet worden
Zowel Lieke als Huub mochten er niet uit in december.
pi_55702971
waarom niet 15.00uur het licht aan
pi_55702977
quote:

[..]
Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...
Het is niet zo dat iemand alleen maar fout kan doen net als het niet zo is dat iemand alleen maar goed kan doen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55702981
moeten ze zelfs niet om 3 uur opstaan dit keer??
pi_55702982
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef 2live het volgende:

[..]

Ruststand...vals alarm.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:46:53 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_55702986
DGK_REDACTIE, hoe laat gaan de lichten aan zodat ik weet wanneer ik weer kan gaan streamen?
― Mark Twain
pi_55702989
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Roevka, I rest my case.
+1

Waarom zijn de lichten nog niet aan Ook nieuw script zeker
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55703014
quote:

[..] Het is een vies achterbaks wijf.

I
O, je hebt het over Amandel !
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:51:19 #130
127004 maril
Smeetsfan
pi_55703049
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
Ben het met je eens voor de verandering als Huub het spel wil spelen moet hij dat doen , net als Lieke, bovendien heeft Lieke al genoeg gezegd, doe wat je wilt.(ik heb het overigens niet gezien die "verspreking")

Allemaal een gelukkig en gezond 2008.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55703127
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef 2live het volgende:

[..]

Dan ben je aan het goede adres. T-lex zit er altijd klaar voor en doet altijd leuk verslag.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:56:23 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55703137
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:46 schreef riri het volgende:

[..]

Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...
Het is niet zo dat iemand alleen maar fout kan doen net als het niet zo is dat iemand alleen maar goed kan doen
Precies en dat is precies waarom Lieke erg ongeloofwaardig overkomt. Zijn we het toch nog iets van eens.

Ik vind Lieke geestelijk erg sterk. Heeft de terror allemaal goed doorstaan en daarmee zou zij samen met Huub de ultieme backup moeten hebben. Ik begrijp Lieke ook wel Huub geeft haar veel te weinig ruimte en loopt als een hondje achter haar aan maar dit betekend toch niet dat je alles maar opzij moet schuiven? Losmaken van Huub vind ik meer dan okay want die relatie is gewoon ruk. Maar voor Lieke lijkt het alles of niets en dat vind ik zeer raar en zeker niet terecht. Daarom geloof ik haar niet... Het is een Zwarte Weduwe die haar partner na de paring opvreet.
Op dinsdag 1 januari 2008 15:46 schreef riri het volgende:

[..]

† In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:56:43 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_55703145
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:49 schreef neehe het volgende:

[..]

O, je hebt het over Amandel !
Je kunt Amanda van alles en nog wat toedichten maar daar hoort achterbaksheid zeker niet bij. Amanda scheld, schopt, duwt en trekt recht in je gezicht. Dat ze deals maakt met de FEBO en haar dat lukt heeft daar niks mee te maken, die fout ligt wederom bij het hokje en daar maakt ze dankbaar gebruik van en geeft haar eens ongelijk.
Dat het in de ogen van de Lookies niet klopt staat daar los van.
― Mark Twain
pi_55703151
Heb het vannacht ook al gedaan, maar zal het nog een keer doen voor de middag mensen.. Allemaal een heel gelukkig en gezond 2008!!
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:58:48 #136
135305 beequeen
Lost.
pi_55703181
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:51 schreef maril het volgende:

[..]

Ben het met je eens voor de verandering als Huub het spel wil spelen moet hij dat doen , net als Lieke, bovendien heeft Lieke al genoeg gezegd, doe wat je wilt.(ik heb het overigens niet gezien die "verspreking")

Allemaal een gelukkig en gezond 2008.
Same to you Maril.

Ook voor Donnie 29.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:00:10 #137
127004 maril
Smeetsfan
pi_55703201
Ik heb ff een beetje teruggelezen, wie was er voor Amanda?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55703248
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef maril het volgende:
De famile Kubatz
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55703259
quote:
Nadia en daarna Netty
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:04:26 #140
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55703282
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kunt Amanda van alles en nog wat toedichten maar daar hoort achterbaksheid zeker niet bij. Amanda scheld, schopt, duwt en trekt recht in je gezicht. Dat ze deals maakt met de FEBO en haar dat lukt heeft daar niks mee te maken, die fout ligt wederom bij het hokje en daar maakt ze dankbaar gebruik van en geeft haar eens ongelijk.
Dat het in de ogen van de Lookies niet klopt staat daar los van.
Ik vind Amanda een mannelijke Huub. Ook veel sterker dan Brian. Van haar vind ik het jammer dat ze in die relatie met Brian is gerold. Amanda is heerlijk direct maar ook koppig. Vooral in stemmingen heb ik moeite met haar want daarin is het vaak My way or no way.... Een ding is zeker als Amanda zich tegen Brian keert komt Brian er niet meer aan te pas. In woorden en daden.
Nadia, maar die kon maar tot 21:15 ofzo...verder waren er geen vriendinnen die voor daarna hadden willen komen. Dus toen is de moeder van Brian om 23:00 gekomen tot 3:00 (die zou anders uitgenodigd worden met punten door Brian van 23:30 tot 1:30)
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:04:33 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703287
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef blomst het volgende:
waarom niet 15.00uur het licht aan
Dat begrijp ik dus ook niet, omdat B&A ff moeten afmaken waar ze mee bezig zijn?
pi_55703305
HUH....is nou in de halve slaapkamer het licht aan?
Lijkt net of alleen het licht bij Brian en Amanda aan is....bezuiniging zeker...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:05:58 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703311
Ah, het licht is aan
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:07:07 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_55703336
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:04 schreef T-lex het volgende:

[..]

Nadia, maar die kon maar tot 21:15 ofzo...verder waren er geen vriendinnen die voor daarna hadden willen komen. Dus toen is de moeder van Brian om 23:00 gekomen tot 3:00 (die zou anders uitgenodigd worden met punten door Brian van 23:30 tot 1:30)
En zo houdt Brian weer 300 ceepees extra over in zijn ouwe sok.
― Mark Twain
pi_55703349
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

En zo houdt Brian weer 150 ceepees extra over in zijn ouwe sok.
300cp's...
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:08:27 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_55703354
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:05 schreef T-lex het volgende:
HUH....is nou in de halve slaapkamer het licht aan?
Lijkt net of alleen het licht bij Brian en Amanda aan is....bezuiniging zeker...
En een SL op de MB, is er een uitzendkracht achter bezig ofzo?
― Mark Twain
pi_55703372
B&A snappen ook niet waarom alleen boven hun bed de lichtbak aan staat.
Brian probeerde nog ff met de lichtschakkelaar naast het bed wat te doen, maar daar reageren alleen de lampen op de nachtkastje op.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:10:08 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_55703381
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:08 schreef T-lex het volgende:

[..]

300cp's...
Je hebt gelijk, ik heb het al aangepast. Valt niet mee om te rekenen op Nieuwjaarsdag.
― Mark Twain
pi_55703407
Ze zijn volgens mij lekker bezig in die tent!

Gelukkig nieuwjaar overigens aan iedereen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')