omdat ze duidelijk heeft gezegd toen de leugen van Huub uitkwam dat ze nooit zover zou gaan dat ze zich zou laten sturen in zaken waardoor ze zichzelf niet meer recht in de spiegel zou kunnen aankijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dus de ene keer geloof je wel in het script en als het om Lieke gaat niet?
Kon toch duidelijk horen dat ze er nog niet uit mag en dat wist Lieke voor de maand december ook al, hoezo eigen kracht?
Wist ze dat ??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kon toch duidelijk horen dat ze er nog niet uit mag en dat wist Lieke voor de maand december ook al, hoezo eigen kracht?
Is dat haar eigen weg? of de weg die "achter" haar heeft opgedragen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef riri het volgende:
[..]
degene die er voor kiest een weg in te slaan waardoor ze eruit gestemd kan worden
Daarom fluisteren ze ook, zodat niemand kan horen waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef Kaleddis het volgende:
GVD niet te verstaan dat gefluister![]()
Dat hier nou niet eens wat van gezegd wordt !
Omdat ze dat zelf regelmatig gezegd heeft: "Ik ga nergens Huub en dat weet jij ook" en het laatste filmpje bevestigt dit ook weer waar Huub het heeft over januari, "dat hem dat waarschijnlijk niet gaat worden"quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Daarom fluisteren ze ook, zodat niemand kan horen waar ze het over hebben.
Anders hoef je ook niet te fluisteren lijkt me.
Ik heb al voor Jaap's definitieve overstap van Dennis naar Huub al gezegd dat Lieke dit zou doen. Huub heeft daarin een grote strateigische fout gemaakt. Lieke is nooit van plan geweest met Huub de finale in te gaan. Lieke vind Huub veel te populair want zij, de enige oprechte, zou die positie moeten hebben. Het is pure afgunst. Er is duidelijk afgesproken: met zijn 3-en naar de finale. Er is schijnt dus diverse malen bevestigd door achter te zijn dat de finale niet door SMS-ers beslist word. Lieke is ook niet in staat om snel te schakelen in het spel. Ook daar kan zij niet tegen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:10 schreef riri het volgende:
[..]
en hij dreigt haar er zelfs mee....
maar zij is daar niet ontvankelijk voor...ook al weet ze dat ze niet sterk staat en eruit gestemd kan worden kiest ze toch die weg..dat noem ik dus echte kracht.
Ze is een echte einzelgänger die haar eigen weg gaat in de massa...volgens mij kom je op de lange duur daar het verst mee....dus Huub is niet voor niets bang voor haar,hij wil haar niet voor niets bij hem en Jaap....maar het vervelende voor hem is dat hij er echt alles aan heeft gedaan om haar vertrouwen te beschamen...en dat komt niet zomaar weer goed...sterker nog...ik denk dat dat nooit meer goed komt....alleen als hij echt eerlijk is over zijn spel en zijn echte gevoel...pas dan kan er wellicht weer een samenwerking komen zonder relatie,want een relatie hebben zal ze nooit meer willen met hem
He he, is dat het bewijs ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Haar eigen woorden waren ik ga nergens
Het lijkt er wel opquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:31 schreef T-lex het volgende:
Brian: je bent zo "Suckuless"
Amanda: wat is dat?
Brian: lekker...zuigbaar
Amanda: jij ook.
OW MY GOD! Krijgen we nog een ronde?
Asjeblieft zeg.... Lieke doet alles voor het geld. En dat is haar goed recht. Zij durft alleeen niet uit te spreken hoe het werkelijk zit omdat ze weet dat Nederland haar uit zal kotsen. Lieke is een grote leugen en dat projecteerd zij op Huub. Simpel iemand zwart maken om de aandacht van jezelf af te leiden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:28 schreef riri het volgende:
[..]
omdat ze duidelijk heeft gezegd toen de leugen van Huub uitkwam dat ze nooit zover zou gaan dat ze zich zou laten sturen in zaken waardoor ze zichzelf niet meer recht in de spiegel zou kunnen aankijken.
Met opgeheven hoofd de poort uit in plaats van alles te doen voor het grote geld
Het is al weer bijna 16:00 en een andere manier om tv te maken kennen die 2 niet, 2008 gaat daar geen verandering in brengen...quote:
Hier ben ik het zo mee eensch!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb al voor Jaap's definitieve overstap van Dennis naar Huub al gezegd dat Lieke dit zou doen. Huub heeft daarin een grote strateigische fout gemaakt. Lieke is nooit van plan geweest met Huub de finale in te gaan. Lieke vind Huub veel te populair want zij, de enige oprechte, zou die positie moeten hebben. Het is pure afgunst. Er is duidelijk afgesproken: met zijn 3-en naar de finale. Er is schijnt dus diverse malen bevestigd door achter te zijn dat de finale niet door SMS-ers beslist word. Lieke is ook niet in staat om snel te schakelen in het spel. Ook daar kan zij niet tegen.
Je ziet haar elke keer iets vreemds doen in stemmingen simpel omdat zij niet kan inspringen op nieuwe ontwikkelingen in de stemming. Dan lopen de stemmingen achteraf niet zoals zij gewild had en dat moet alleen Huub dan bezuren En dat is vreemd als je met 3 mensen een beslissing neemt. Zij neemt dus beslissingen waar ze plots niet meer achterstaat. Nu heeft ze weer zoiets.. keiharde uitspraken dat ze er alles aan zal doen om Huub weg te spelen. Waarom? Zij wil Jaap voor zich alleen. Het is dat zij hem te vies en te vet vind maar anders had Jaap haar mogen neuken voor backup. Het is een vies achterbaks wijf met d'r gore roddels en delen van intieme details.
Lieke zit haar kans... Jaap staat dicht bij haar en er komt ook nog een nieuwe. Nu ziet ze dat ze zich van Huub kan verlossen, zoals voorspelt, maar zegt niet hoe de vork precies in de steel zit.
Roevka, I rest my case.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:38 schreef akveor het volgende:
Verhaal +
Zij wil Jaap voor zich alleen. Het is dat zij hem te vies en te vet vind maar anders had Jaap haar mogen neuken voor backup. Het is een vies achterbaks wijf met d'r gore roddels en delen van intieme details.
Lieke zit haar kans... Jaap staat dicht bij haar en er komt ook nog een nieuwe. Nu ziet ze dat ze zich van Huub kan verlossen, zoals voorspelt, maar zegt niet hoe de vork precies in de steel zit.
Is het een idee om verder te gaan in het topic dat it's me noemde?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg.... Lieke doet alles voor het geld. En dat is haar goed recht. Zij durft alleeen niet uit te spreken hoe het werkelijk zit omdat ze weet dat Nederland haar uit zal kotsen. Lieke is een grote leugen en dat projecteerd zij op Huub. Simpel iemand zwart maken om de aandacht van jezelf af te leiden.
Komt dit wel eens op tv eigenlijk ? (kijk geen uitzendingen)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is al weer bijna 16:00 en een andere manier om tv te maken kennen die 2 niet, 2008 gaat daar geen verandering in brengen...
Neehe, het is door zowel Jaap, als Huub als Lieke duidelijk uitgesproken dat er in december niemand uit gaat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:38 schreef neehe het volgende:
[..]
He he, is dat het bewijs ?![]()
Dat zegt iedereen toch in zo'n geval, of : Dat zullen we nog wel eens zien , (is er ook zo eentje )
Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |