Ruststand...vals alarm.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Mag ik van T-lex uitleg welk standje?
+1quote:
Ben het met je eens voor de verandering als Huub het spel wil spelen moet hij dat doen , net als Lieke, bovendien heeft Lieke al genoeg gezegd, doe wat je wilt.(ik heb het overigens niet gezien die "verspreking")quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
Dan ben je aan het goede adres. T-lex zit er altijd klaar voor en doet altijd leuk verslag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Mag ik van T-lex uitleg welk standje?
Precies en dat is precies waarom Lieke erg ongeloofwaardig overkomt. Zijn we het toch nog iets van eens.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:46 schreef riri het volgende:
[..]
Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...
Het is niet zo dat iemand alleen maar fout kan doen net als het niet zo is dat iemand alleen maar goed kan doen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:46 schreef riri het volgende:
[..]
Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...
Het is niet zo dat iemand alleen maar fout kan doen net als het niet zo is dat iemand alleen maar goed kan doen
Je kunt Amanda van alles en nog wat toedichten maar daar hoort achterbaksheid zeker niet bij. Amanda scheld, schopt, duwt en trekt recht in je gezicht. Dat ze deals maakt met de FEBO en haar dat lukt heeft daar niks mee te maken, die fout ligt wederom bij het hokje en daar maakt ze dankbaar gebruik van en geeft haar eens ongelijk.quote:
Same to you Maril.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:51 schreef maril het volgende:
[..]
Ben het met je eens voor de verandering als Huub het spel wil spelen moet hij dat doen , net als Lieke, bovendien heeft Lieke al genoeg gezegd, doe wat je wilt.(ik heb het overigens niet gezien die "verspreking")
Allemaal eengelukkig en
gezond 2008.
![]()
De famile Kubatzquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef maril het volgende:
Ik heb ff een beetje teruggelezen, wie was er voor Amanda?
Nadia en daarna Nettyquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef maril het volgende:
Ik vind Amanda een mannelijke Huub. Ook veel sterker dan Brian. Van haar vind ik het jammer dat ze in die relatie met Brian is gerold. Amanda is heerlijk direct maar ook koppig. Vooral in stemmingen heb ik moeite met haar want daarin is het vaak My way or no way.... Een ding is zeker als Amanda zich tegen Brian keert komt Brian er niet meer aan te pas. In woorden en daden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt Amanda van alles en nog wat toedichten maar daar hoort achterbaksheid zeker niet bij. Amanda scheld, schopt, duwt en trekt recht in je gezicht. Dat ze deals maakt met de FEBO en haar dat lukt heeft daar niks mee te maken, die fout ligt wederom bij het hokje en daar maakt ze dankbaar gebruik van en geeft haar eens ongelijk.
Dat het in de ogen van de Lookies niet klopt staat daar los van.
Nadia, maar die kon maar tot 21:15 ofzo...verder waren er geen vriendinnen die voor daarna hadden willen komen. Dus toen is de moeder van Brian om 23:00 gekomen tot 3:00 (die zou anders uitgenodigd worden met punten door Brian van 23:30 tot 1:30)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef maril het volgende:
En zo houdt Brian weer 300 ceepees extra over in zijn ouwe sok.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:04 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nadia, maar die kon maar tot 21:15 ofzo...verder waren er geen vriendinnen die voor daarna hadden willen komen. Dus toen is de moeder van Brian om 23:00 gekomen tot 3:00 (die zou anders uitgenodigd worden met punten door Brian van 23:30 tot 1:30)
300cp's...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo houdt Brian weer 150 ceepees extra over in zijn ouwe sok.
En een SL op de MB, is er een uitzendkracht achter bezig ofzo?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:05 schreef T-lex het volgende:
HUH....is nou in de halve slaapkamer het licht aan?
Lijkt net of alleen het licht bij Brian en Amanda aan is....bezuiniging zeker...
Je hebt gelijk, ik heb het al aangepast. Valt niet mee om te rekenen op Nieuwjaarsdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |