Typisch Amanda inederdaadquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Amandel viel door de mand met de rijbewijsstemming.
Zogenaamd is ze zo goed, maar toen ze in het spel wat kon geven aan een zwerver, toen dacht ze alleen maar aan zichzelf.![]()
Als Amandel iets niet hoeft te hebben dan pas mag een ander het hebben, als Brian het dan maar is he.
Kijk aan, het licht in de MB is ook net aanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:32 schreef miesy het volgende:
sjezus, ze mogen daar wel lang uitslapen, zeg.
tis alweer bijna avond...
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk aan, het licht in de MB is ook net aan
Moet Mikey vandaag niet weg? Of morgen pas?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:37 schreef blomst het volgende:
Mike was al een uurtje uit bed, maar die komt nu pas in beeld.
Zou hij zijn ouders nog gaan bellen?
geven de kindertjes van god dan zoveel licht?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef T-lex het volgende:
Brian doet ff een booty inspectie en bijt ff in de bil van Amanda.![]()
Ondertussen gaat Dilana blaffen...er loopt volk in het huis.
Brian heeft het er over dat ze waarschijnlijk naar het licht komen kijken.
Hij noemt de naam en zegt dat die naam maar 1 keer voorkomt in Delfzijl. Ik heb die naam gecheckt in het telefoonboek en dat klopt idd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:46 schreef Marrije het volgende:
In 2000 of 2001 heeft Mikey zijn moeder voor het laatst gesproken op dat nummer.
ja klopt. zelf de straatnaam noemde hij en dat klopt ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij noemt de naam en zegt dat die naam maar 1 keer voorkomt in Delfzijl. Ik heb die naam gecheckt in het telefoonboek en dat klopt idd.
Ik denk dat die voor het eerst in 8 jaar weer een beetje nuchter is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:52 schreef Margo37 het volgende:
Hoezo zoekt Mikey nu wel ineens contact met zijn ouders of moeder dan? Beetje raar na 8 jaar toch, ik zie weer een script
Mike is de nieuwe miljonair en gaat samen met Lieke spelen....zoiets?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:52 schreef Margo37 het volgende:
Hoezo zoekt Mikey nu wel ineens contact met zijn ouders of moeder dan? Beetje raar na 8 jaar toch, ik zie weer een script
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |