Zogenaamd vriendin van Lieke zijn, en achter haar rug om zeggen dat je zo'n hekel aan haar heeft is dus niet achterbaks ??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt Amanda van alles en nog wat toedichten maar daar hoort achterbaksheid zeker niet bij. Amanda scheld, schopt, duwt en trekt recht in je gezicht. Dat ze deals maakt met de FEBO en haar dat lukt heeft daar niks mee te maken, die fout ligt wederom bij het hokje en daar maakt ze dankbaar gebruik van en geeft haar eens ongelijk.
Dat het in de ogen van de Lookies niet klopt staat daar los van.
Je krijgt het door, houwen zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Zogenaamd vriendin van Lieke zijn, en achter haar rug om zeggen dat je zo'n hekel aan haar heeft is dus niet achterbaks ??![]()
Of is dat ook weer goed te praten met : Ja maar dat is voor het spel ??
nee hoor lekker achterbaks, en Lieke trapt er met open ogen inquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Zogenaamd vriendin van Lieke zijn, en achter haar rug om zeggen dat je zo'n hekel aan haar heeft is dus niet achterbaks ??![]()
Of is dat ook weer goed te praten met : Ja maar dat is voor het spel ??
Ik vraag me af hoe jij het script van niet-script weet te onderscheiden?quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:46 schreef riri het volgende:
[..]
Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...Het is niet zo dat iemand alleen maar fout kan doen net als het niet zo is dat iemand alleen maar goed kan doen
ze heeft met al haar exen een goede verstandhouding ....is er geen één van doodquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en dat is precies waarom Lieke erg ongeloofwaardig overkomt. Zijn we het toch nog iets van eens.
Ik vind Lieke geestelijk erg sterk. Heeft de terror allemaal goed doorstaan en daarmee zou zij samen met Huub de ultieme backup moeten hebben. Ik begrijp Lieke ook wel Huub geeft haar veel te weinig ruimte en loopt als een hondje achter haar aanmaar dit betekend toch niet dat je alles maar opzij moet schuiven? Losmaken van Huub vind ik meer dan okay want die relatie is gewoon ruk. Maar voor Lieke lijkt het alles of niets en dat vind ik zeer raar en zeker niet terecht. Daarom geloof ik haar niet... Het is een Zwarte Weduwe die haar partner na de paring opvreet.
dat huub haar niet goed uit kan staan begrijp ik wel,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:37 schreef riri het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij tegen haar spelen....laat hem ermee beginnen zou ik zeggen.
Daar hoort dus niet die brief en die bloemen bij van gisteravond...hij heeft de streamers en kijkers de hele tijd willen laten geloven dat hij echt om haar geeft....en dat is dus niet zo.
Het is goed dat Lieke niet meer in zijn mooie verpakte woorden trapt...hij is zo onoprecht als maar kan...geen haar beter dan Brian bijvoorbeeld.
En dat is dus hetgene wat hij zo niet wil....dat kijkers hem zien als onoprecht persoon....doordat hij gisteren dacht dat het niet onstream was liet hij zien wat hij werkelijk denkt en vindt...één en al onoprechtheid dus
1) zo is het maar net alhoewel ik me afvraag in hoeverre Lieke erin traptquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:17 schreef blomst het volgende:
[..]
1 nee hoor lekker achterbaks, en Lieke trapt er met open ogen in![]()
2 Alhoewel Amanda wel heeft gezegd dat ze nu beter met Lieke kan ook al zijn ze tegenstanders in het spel, maar misschien denkt Lieke dat laatste wel te kunnen veranderen, ze wist in het begin ook waar ze met huub mee begon.
Helaas voor Lieke kon ze hem toch niet veranderen.
B&A hebben het i.i.g. ff te druk met andere dingen. Nu geen handwerk meer...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:23 schreef Deisyy het volgende:
en het bericht op het plasma-scherm is nog steeds niet gelezen
I.p. is er geen onderscheid. De verhaallijnen worden uitgezet door het hokje en de puppets volgen, simpel toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij het script van niet-script weet te onderscheiden?
Zou effectiever zijn als iemand dat ff door de villa brultquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:23 schreef Deisyy het volgende:
en het bericht op het plasma-scherm is nog steeds niet gelezen
Misschien ben ik naief, maar ik kan me niet voorstellen dat alles met een verhaallijn te maken heeft, dat is niet vol te houden, dus dan blijft toch de vraag wat is echt en wat niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
I.p. is er geen onderscheid. De verhaallijnen worden uitgezet door het hokje en de puppets volgen, simpel toch?
Leuk voorbeeld is het omgooien van de tafel door Brian tijdens de rijbewijsstemming. Eerst zorgen dat de hond Dilana veilig bij Mike zit en dan zgn uit zijn plaat gaan. Ik heb me werkelijk kapot gelachen maar het levert wel leuke streams op.
Misschien staat er op de plasma wel dat ze moeten neuken.....inmiddels geloof ik alles.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
B&A hebben het i.i.g. ff te druk met andere dingen. Nu geen handwerk meer...
Amandel viel door de mand met de rijbewijsstemming.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
1) zo is het maar net alhoewel ik me afvraag in hoeverre Lieke erin trapt
2) Amanda is een meisje-meisje en heeft een meisje nodig om mee te roddelen, kletsen, make uppen etc etc, zodra Selene de gastspeler de poort uitloopt heeft ze dus alleen Lieke om op terug te vallen. Pure nood dat ze beter met Lieke kan.
Dat lijkt me echt geweldig. Nicolaasquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:25 schreef Kaleddis het volgende:
Ben toch benieuwd waarom Amanda gisterenavond tegen Nadia "tot morgen" zei. Krijgen we vanavond een nieuwjaarsborrel met alle oud miljonairs ?
Dat zou ik echt leuk vinden
Wat is dit dan; standje hopeloos?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
B&A hebben het i.i.g. ff te druk met andere dingen. Nu geen handwerk meer...
Een verhaallijn in stand houden is toch niet zo moelijk? Het zijn allemaal komedianten dus kunnen ze daar zelf een invulling aan geven.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien ben ik naief, maar ik kan me niet voorstellen dat alles met een verhaallijn te maken heeft, dat is niet vol te houden, dus dan blijft toch de vraag wat is echt en wat niet.
Typisch Amanda inederdaadquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Amandel viel door de mand met de rijbewijsstemming.
Zogenaamd is ze zo goed, maar toen ze in het spel wat kon geven aan een zwerver, toen dacht ze alleen maar aan zichzelf.![]()
Als Amandel iets niet hoeft te hebben dan pas mag een ander het hebben, als Brian het dan maar is he.
Kijk aan, het licht in de MB is ook net aanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:32 schreef miesy het volgende:
sjezus, ze mogen daar wel lang uitslapen, zeg.
tis alweer bijna avond...
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk aan, het licht in de MB is ook net aan
Moet Mikey vandaag niet weg? Of morgen pas?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:37 schreef blomst het volgende:
Mike was al een uurtje uit bed, maar die komt nu pas in beeld.
Zou hij zijn ouders nog gaan bellen?
geven de kindertjes van god dan zoveel licht?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef T-lex het volgende:
Brian doet ff een booty inspectie en bijt ff in de bil van Amanda.![]()
Ondertussen gaat Dilana blaffen...er loopt volk in het huis.
Brian heeft het er over dat ze waarschijnlijk naar het licht komen kijken.
Hij noemt de naam en zegt dat die naam maar 1 keer voorkomt in Delfzijl. Ik heb die naam gecheckt in het telefoonboek en dat klopt idd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:46 schreef Marrije het volgende:
In 2000 of 2001 heeft Mikey zijn moeder voor het laatst gesproken op dat nummer.
ja klopt. zelf de straatnaam noemde hij en dat klopt ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij noemt de naam en zegt dat die naam maar 1 keer voorkomt in Delfzijl. Ik heb die naam gecheckt in het telefoonboek en dat klopt idd.
Ik denk dat die voor het eerst in 8 jaar weer een beetje nuchter is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:52 schreef Margo37 het volgende:
Hoezo zoekt Mikey nu wel ineens contact met zijn ouders of moeder dan? Beetje raar na 8 jaar toch, ik zie weer een script
Mike is de nieuwe miljonair en gaat samen met Lieke spelen....zoiets?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:52 schreef Margo37 het volgende:
Hoezo zoekt Mikey nu wel ineens contact met zijn ouders of moeder dan? Beetje raar na 8 jaar toch, ik zie weer een script
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |