CQB baan?quote:Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Pakspul het volgende:
Jammere aan het spel is dat je maar 1 CQB baan hebt, voor de rest is het een top spel.
Ah op die baan bak ik nooit zoveel vanquote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Close_Quarters_Battle
American Army heeft daarvoor wel leuke dingen, schietbanen en CQB/MOUT training met een mooi groot huis waar iets van 60 vijanden in staan. Die ook nog eens elke keer van plaats wisselen, tussen hostages en friendly's staan.quote:Op maandag 31 december 2007 10:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah op die baan bak ik nooit zoveel van
Zelf ben ik ook 5 star general, maar ik heb absoluut niet echt veel gespeeld.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef thloreg het volgende:
Yo zijn er al gasten die veel dit spel spelen want ik zie steeds meer gasten die met de rank van 5 star general rondlopen en als ik kijk naar hun manier van spelen online dan denk je: " die cheat dus " Iemand?
Een hoge ranking wil niet zeggen dat je goed bent. Je hebt een tijdje gespeeld en daar krijg je punten voor. Op een bepaald moment ben je level 55 of zo. Er zullen vast wel een paar cheaters tussenzitten maar punkbuster haalt er veel uit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef thloreg het volgende:
Yo zijn er al gasten die veel dit spel spelen want ik zie steeds meer gasten die met de rank van 5 star general rondlopen en als ik kijk naar hun manier van spelen online dan denk je: " die cheat dus " Iemand?
Ja, klopt, met negatieve kill death scores enzo, je hebt zo'n patch ergens, lekker triest, ach... Ze hebben zichzelf ermee.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef thloreg het volgende:
Screenshot-pats-postquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook 5 star general, maar ik heb absoluut niet echt veel gespeeld.
Je ziet wel eens van die scores die belachelijk hoog zijn, maar heb nooit echt het idee dat er iemand zit te cheaten.
Naast je instellingen hangt het ook erg van de map af, op bijvoorbeeld Downpour zien gouden wapens er heel slecht uit, maar op de wat zonnigere maps glimmen ze heel duidelijk!quote:Op maandag 31 december 2007 10:34 schreef Melkchocolade het volgende:
Laatst gouden sniper gehaald![]()
En toen kwam ik erachter dat het een mosterd kleur is(en de slechtste sniper
)
Ik heb juist in een discussie op een ander forum gehoord dat het schandalig is hoeveel cheaters er in CoD4 rondlopen, ondanks PB, en dat die momenteel het plezier van de MP behoorlijk verknallen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Een hoge ranking wil niet zeggen dat je goed bent. Je hebt een tijdje gespeeld en daar krijg je punten voor. Op een bepaald moment ben je level 55 of zo. Er zullen vast wel een paar cheaters tussenzitten maar punkbuster haalt er veel uit.
Tegen dat soort ranks kan iedereen datquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:32 schreef seto het volgende:
[..]
Screenshot-pats-post![]()
[ afbeelding ]
Headquarters, 30 mins.
[..]
Naast je instellingen hangt het ook erg van de map af, op bijvoorbeeld Downpour zien gouden wapens er heel slecht uit, maar op de wat zonnigere maps glimmen ze heel duidelijk!
Gewoon normale scope gebruiken, met die andere verlies je accuracy.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:23 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand enig id wat het nut is van een AOG scope op een sniper, heb hem nu op mn r700 zitten. Maar kheb het id dat hij minder precies is, en hij vergroot ook veel minder dan de conventionele scope? Wel kan je er iets sneller mee werken, maar echt een vooruitgang is het niet te noemen.....
Owkee naisquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:27 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon normale scope gebruiken, met die andere verlies je accuracy.
Ik had liever een silencer gezien voor de sniper rifles.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Owkee nais
Wel kut dat ze niet iets mooiers kunnen verzinnen dan![]()
Op de meeste snipers kan dat niet, ik ben geen wapenexpert ofzo hoor, maar het lijkt me niet echt tactisch dat je op je .50 een silencer zet.. Dat hoor dan toch nog wel..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had liever een silencer gezien voor de sniper rifles.
Punkbuster handmatig updaten via evenbalance.comquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:53 schreef WjeroneW het volgende:
Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, want hij deed het niet. Achteraf hoefde dat niet eens want me broer kon het zo oplossen, maar ben overnieuw begonnen en van 1.0 meteen 1.4 patch geïnstalled. Ik weet niet of dat de oorzaak is maar ik krijg steeds dit: http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003281688797880087
Neuj, liever een betere scope.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had liever een silencer gezien voor de sniper rifles.
kleinere servers joinen. Maximaal 20 man dat is veel leukerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
En ook dat ik soms servers betreed waar je om de 3 sec air strike krijgt,
Dr is niemandquote:Op zondag 6 januari 2008 02:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Even onze server spammen!
[ afbeelding ]
Mijn gedachtequote:
Speel nou maar gewoon HQ, dat gaat zoooo hard.. van 37-52 in paar dagen.. 2-3 uurtjes per dag.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit momenteel in rank 41.
Duurt een tijd, ben niet heel goed, en aangezien ik het liefste S&D speel, gaat de score ook niet echt snel denderend omhoog.
Welke, welke, welke?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef DuTank het volgende:
Nou, op zich heb ik bij HQ een server gevonden, waar je altijd weer respawned. Zelfs als je de HQ hebt, dan kom je weer terug en is het potje zooo voorbij, omdat je de HQ dan toch tot het einde blijft houden.
PM het IP maar ff dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef DuTank het volgende:
Nou, op zich heb ik bij HQ een server gevonden, waar je altijd weer respawned. Zelfs als je de HQ hebt, dan kom je weer terug en is het potje zooo voorbij, omdat je de HQ dan toch tot het einde blijft houden.
Ik hoopte al dat ik niet de enige zal zijn. Ik heb dit ook, ff opnieuw opstarten en het werkt weer naar behoren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef Logitik het volgende:
Ik heb 3 vraagjes over deze meesterlijke game :y
1) Is er een FOK! team dat wel eens online knalt?
2) Hoe komt het dat er geen EAX geluidseffecten in de game zitten?
3) Komt het vaker voor dat de tweede keer dat je servers zoekt, allemaal hoge pings resultaten krijgt?
Verwijderen en opnieuw installen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:05 schreef Game_Error het volgende:
hmpf ik word ineens constant gekicked door de punkbuster van elke server met de verwijzing dat ik naar die everbalance site moet gaan voor een update, maar na die update blijft ie het zelfde doen...
Ben je dan niet je account kwijt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Verwijderen en opnieuw installen?
Lijkt me dope!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef -J-D- het volgende:
1) ik speel dagelijks online onder de naam DaHillsArmy, maar volgens mij is er geek guild of iets dergelijks.
Misschien kunnen we allemaal onze naam aanpassen door er Fok! voor te zetten?
En dan kunnen we eens afspreken om op bepaalde servers samen te gaan spelen.
Een eigen Fok!-clan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:06 schreef Karrs het volgende:Explain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Ik heb daar nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef Hardrebel het volgende:
Wie kan hier trouwens nog een beetje normaal op cracked servers komen? Ik krijg om de haverklap een permanent ban ..
WTF!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit last van gehad.
Kan overal binnenkomen, tenzij het vol zit
Of heb jij em gekocht?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
WTF!
uhum welke key gebruik je? (Pm?)
Ik niet, wat een baggerping zeg!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:44 schreef -J-D- het volgende:
ik speel nu op 193.19.82.16:28960
DaHillsArmy is de naam.
Wie volgt?
tja, de list met cracked servers is down dus kan nergens anders heenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik niet, wat een baggerping zeg!
Dit is dus zo'n dag voor mij!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
...... die dagen dan sta je ergens onderaan met 15 punten
Of als er drie cheaters rondlopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:46 schreef Badabingea het volgende:
Het ge "gg" vind ik zo irritant, zelfde als die gasten die dat zeggen terwijl hun team dik verliest...
Kijk eens op epcgaming.comquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
tja, de list met cracked servers is down dus kan nergens anders heen
Bij CD WOW was hij trouwens in de reclame voor 28,99 Euro thuisbezorgd. Is hij nu ineens 39,99 na twee dagen van de site weg geweest te zijn. Ik wacht dus nog wel ff.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:34 schreef -J-D- het volgende:
Ben nog te lui geweest om dat te installeren
Erg he?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Logitik het volgende:
Is het normaal dat het spel geen EAX ondersteund? Ik mis dat een beetje
Punkbuster updaten?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:53 schreef wouslanderNL het volgende:
hey, k heb ong. 3 weken trug C.O.D. op me pc gezet maar vanaf de 3e dag heb ik al een totale PB ban...
maar, ik heb nooit geen bot's of dergelijke op me pc gehad.
weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen???
thnq
En anders moet je het spel compleet van je PC verwijderen en her-installeren.quote:
Kan er contact opgenomen worden met iemand, staat er niks over in het boekje? Misschien op de internetsite?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:53 schreef wouslanderNL het volgende:
hey, k heb ong. 3 weken trug C.O.D. op me pc gezet maar vanaf de 3e dag heb ik al een totale PB ban...
thnq
- warez -quote:Op zondag 13 januari 2008 12:53 schreef wouslanderNL het volgende:
thnq
Leuk dat cd-wow ook veel vertraging heeft, mijn bestelling staat al sinds 17-12 te wachtenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bij CD WOW was hij trouwens in de reclame voor 28,99 Euro thuisbezorgd. Is hij nu ineens 39,99 na twee dagen van de site weg geweest te zijn. Ik wacht dus nog wel ff.
De noob-genadelauncher?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef Wriggles het volgende:
Dat is mij ook al overkomen.
Zelfs een ban gekregen omdat ik een server admin 1x gedood had met een 'noobtube'.
Maakt niks uit hoeveel skills je hebt, tegen zo'n halve rocket launcher begin je weinig.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef Hardrebel het volgende:
haha is we lekker makkelijk en als een admin zich daaraan ergert kan hij dat ook wel uitschakelen in de server neem ik aan. Dus die admin is dan gewoon een huilie. Als je echt skills hebt maakt dat ook geen bal meer uit.
Had em noujuist nodig voor dichtbij.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De noob-genadelauncher?. Gebruiken enkel personen die bang zijn voor dichte gevechten
En dat dus, admin kon gewoon wapen uitzetten als ie wilde.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:03 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die klagen over wapen/perkgebruik op publicservers zijn kutmongolen
Oeps, sorry.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Back ordered, ships once restocked
hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oeps, sorry.
Vorige week hadden ze nog voorraad!
In totaal kwam CoD4 vanaf daar mij, op de releasedatum, op 27 euro inclusief verzenden.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk?
wat een verschil met hier in de winkel zeg. Het spel is hier zo'n 50 euro toch?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In totaal kwam CoD4 vanaf daar mij, op de releasedatum, op 27 euro inclusief verzenden.
60quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
wat een verschil met hier in de winkel zeg. Het spel is hier zo'n 50 euro toch?
Joah me2. Je ziet toch wel als je raakt door dat kekke kruisjequote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Waar ik mij kapot erger is dat heel veel mensen pas gaan schieten als ze iemand zien!
Bijvoorbeeld eentje zit achter een muurtje, en ze gaan dan pas schieten als diegene omhoog komt om te schieten!
Ik bedoel, als ik ook maar ergens een vijand zie lopen in een huis o.i.d dan ga ik meteen dat hele huis bepeperen en knal ik dus ook vaak de inzittende dood, vooral in HC
Geen nood, ik wacht wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oeps, sorry.
Vorige week hadden ze nog voorraad!
Inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Waar ik mij kapot erger is dat heel veel mensen pas gaan schieten als ze iemand zien!
Bijvoorbeeld eentje zit achter een muurtje, en ze gaan dan pas schieten als diegene omhoog komt om te schieten!
Ik bedoel, als ik ook maar ergens een vijand zie lopen in een huis o.i.d dan ga ik meteen dat hele huis bepeperen en knal ik dus ook vaak de inzittende dood, vooral in HC
Waren nog wat 5 euro's per maand nodig, dacht ik?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:21 schreef Hardrebel het volgende:
Maare wie heeft er nog een leuke server in gedachten? Misschien wel leuk om eens een potje te doen met alleen maar Fok!ers.
Waaaaaar staat er Play-Asia?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:14 schreef DuTank het volgende:
Krijgen we dit playasia gezever weer...
Meneer vergeet alleen te melden hoeveel mensen alleen de singleplayer offline spelen op hun gemodde x360quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)kt-over-PC-piraterij
Niet zo vreemd, ik heb CoD4 nog steeds in bestelling staan bij cd-wow
Bij de mediamarkt kost het spel 49 euroquote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef Wriggles het volgende:
Had de mijne voor 58 euro.
Kende play-asia niet.
ik ook, geniaal spel om online te spelen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb m gekocht en geen moment spijt gehad.
Vind de recoil een beetje te hoog, maar hij is inderdaad beter dan meeste mensen denken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
Kom er nu pas achter dat de MP44 een geniaal wapen is
Bij welke is dit het meeste?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
Dat de kracht gewoon groter is van de kogels.
Dus enemy eerder dood.
Kun je zien bij de specs van je wapens als je die kiest.quote:
Ben al lvl 55quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je zien bij de specs van je wapens als je die kiest.
Persoonlijk heb ik een voorkeur voor de G36 met red dot aim in combinatie met M4 met die scope.
Maar aangezien de MP44 ook zeer groot bereik heeft en nauwkeurig is ga ik daar maar eens mee verder.
Voor een beginner is denk ik de M4 het beste wapen...
watdefook heb je ook alle extas scopes enz? en de gouden gunsquote:
Ik speel ook alleen maar TDM, en ook niet elke dag. Meestal 1 a 2 keer per week.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben nu 51 en t schiet echt niet meer ooooooooooop
Ik speel alleen maar TDM trouwens, misschien dat he daar aan ligt
Wat extra uitbreiding zou leuk zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:59 schreef Acryl het volgende:CoD4 mod tools zijn uit!
word weer ouderwets mappen dus!
Nice job!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:15 schreef seto het volgende:
Eindelijk de laatste challenge van Elite gehaald, Flawless
[ afbeelding ]
ik heb ps3 versie (maar in dit topic word meer gereageerd)quote:
Je bedoeld dus van die maps om tactics uit te zetten? Goede vraag, ik heb ze nog niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef luciferist het volgende:
ik dacht van met airstrike printscreen doen?
1 is al genoegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:38 schreef luciferist het volgende:
trouwens
call of duty 4 MW + 2x 8800GT 512 mb SLI =
Ik draai het zonder problemen op maximale instellingen met een 8800GTS 320MB.quote:
Juist wel...tenzij je niet goed bent in niet doodgaanquote:Op zondag 6 januari 2008 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit momenteel in rank 41.
Duurt een tijd, ben niet heel goed, en aangezien ik het liefste S&D speel, gaat de score ook niet echt snel denderend omhoog.
Tuurlijk heb ik dat voor jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:02 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand ergens maps van de multiplayer levels te vinden? (top down view)
welke resolutie draai je?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik draai het zonder problemen op maximale instellingen met een 8800GTS 320MB.
Maar met SLI zal het ook prima lopen hoor.
Op hogere resoluties trekt een enkele GTS (zeker de 320mb) het niet echt meer, of je moet genoegen nemen met 25 fps ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef L.Mo het volgende:
Ik draai ook op maximaal met die videokaart op 1440 x 900
heeel mooi, maar er zijn toch veel meer spawnpoints of ben ik nou gek.quote:Op zondag 20 januari 2008 06:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Juist wel...tenzij je niet goed bent in niet doodgaan
[..]
Tuurlijk heb ik dat voor je
Allemaal in 1 map als .rar te downloaden:
COD4Maps.rar 8065KB
Of hier als losse afbeeldingen te bekijken:
Ambush
[ afbeelding ]
Backlot
[ afbeelding ]
Bloc
[ afbeelding ]
Bog
[ afbeelding ]
Countdown
[ afbeelding ]
Crash
[ afbeelding ]
Crossfire
[ afbeelding ]
District
[ afbeelding ]
Downpour
[ afbeelding ]
Overgrown
[ afbeelding ]
Pipeline
[ afbeelding ]
Shipment
[ afbeelding ]
Showdown
[ afbeelding ]
Strike
[ afbeelding ]
Vacant
[ afbeelding ]
Wet Work
[ afbeelding ]
1280x960 4xAA en de rest op maximaal.quote:
/cg_drawfps 1quote:Op zondag 20 januari 2008 17:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
1280x960 4xAA en de rest op maximaal.
Met welk commando kan ik de FPS zien?
Vreemd, als ik dat invoer zie ik in het console de opties maar er gebeurt niks?quote:
Rechtsbovenaan?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vreemd, als ik dat invoer zie ik in het console de opties maar er gebeurt niks?
Eerst maar eens even eten, straks verder pielen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rechtsbovenaan?
Hij zou toch echt moeten werken...
Dat betekent dat je dood was toen het potje afgelopen was .quote:Op zondag 20 januari 2008 19:49 schreef ryangozer het volgende:
Mensen help ik wil echt eens weten wat dat witte tekentje (lijkt op een dubbelgevouwe sok) toch steeds is in de score lijst na een match...
Precies, dat is een setje dogtags.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dood was toen het potje afgelopen was .
WTF?? oke... en hoe kan het dat ik zostraks iemand zag van level 10 met een plaatje zon grijs schildje van level 25 ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dood was toen het potje afgelopen was .
Dat zijn gewoon dogtags, die zie je als iemand dood is of nog niet is gespawnd. En het lijkt me sterk dat hij een insignia had die niet bij zijn rang hoordequote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
WTF?? oke... en hoe kan het dat ik zostraks iemand zag van level 10 met een plaatje zon grijs schildje van level 25 ofzo?
t was toch echt iemand van L10quote:Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon dogtags, die zie je als iemand dood is of nog niet is gespawnd. En het lijkt me sterk dat hij een insignia had die niet bij zijn rang hoorde
Het werkt, gemiddeld zo'n 90 fps wat in sommige mappen terugvalt naar minimaal zo'n 60 fps in drukke gevechten. Maar dat zal vooral door m'n AMD X2 4200+ komen, er valt nog wel meer uit die kaart te halen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rechtsbovenaan?
Hij zou toch echt moeten werken...
Idem. Alles vol open.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik draai het zonder problemen op maximale instellingen met een 8800GTS 320MB.
Cool, is er een datum bekent?quote:
Vreemd, je bent de eerste die klaagt.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
de omega werkt voor geen meter bij mij
speel met de 169.28 betaen dan met nhancer wat dingen overschrijven
ik ben denk ook een van de weinigen die alle 169 versie drivers al heeft geprobeerdquote:Op maandag 21 januari 2008 17:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vreemd, je bent de eerste die klaagt.
Wat is daar het voordeel van?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben denk ook een van de weinigen die alle 169 versie drivers al heeft geprobeerd![]()
het wachten voor mij is op de 171.16 of 173.61
waarom is er geen prestige mode voor de pc?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef BaraCuda het volgende:
Kolere... ik merk net pas dat er helemaal geen scope/red dot is voor de MP44![]()
Die gun kan ook de container in
Dit is wel een beetje jammer, doe dan per uur ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:07 schreef Riool het volgende:
Begint gamen op public servers jou ook te vervelen? Wil je een meer georganiseerd schiet feest? Word je ook gek van al die noobs met hun noobtube? Of wil je iets anders dan die 5v5 clan wars?
Zoek niet verder dan Battle for Europe: Call of Duty 4!
Dit keer met gigantische 15v15 gevechten die 12 uur lang duren (je mag zolang blijven als je wil), BFE zoekt je limieten op! Registreer en word onderdeel van de Opposition forces of the Coalition forces, verdien promoties in ranking en medailles! Ben jij de beste? Verovered jou team Europa?
Registratie voor de 18de Campaign gaan Zaterdag 19 January open, met een special gevecht van 3pm EST/8pm GMT om te beginnen! Dit alles word live uitgezonden op E-Rev, met commentaar van de commentatoren Anger en Starbuck, waarin jullie sommige van de beste BFE spelers kunnen zien! Spelers van onder meer wave-esports en team.uk zullen spelen, dus wees daar bij!
Waar wacht je nog op? Ga vandaag nog naar http://bfecod.totalgamingnetwork.com/forum.php?referrerid=1487!
Let op dit is een engels talig toernooi, er word in Engels gecommuniceerd!
quote:gevechten die 12 uur lang duren
Ja ok, maar dan heb je kutscores en dan gaan ze zeiken dat je gepatched hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Wriggles het volgende:
Dat snap ik dus niet he.
In veel andere FPS games kun je nog geeneens ranks up ofzo, dan ben je altijd 'maxed', maar dan kun je toch nog steeds gewoon fun hebben?
(Je kunt altijd alle challenges nog proberen te halen!)
Het nadeel is dat je op een gegeven moment het gevoel hebt dat er niks meer te halen valt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Wriggles het volgende:
Dat snap ik dus niet he.
In veel andere FPS games kun je nog geeneens ranks up ofzo, dan ben je altijd 'maxed', maar dan kun je toch nog steeds gewoon fun hebben?
Ja precies, ik vraag me af of hij eerder een muliplayer-game gespeeld heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Wriggles het volgende:
Dat snap ik dus niet he.
Zoveel rangen zijn er niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je op een gegeven moment het gevoel hebt dat er niks meer te halen valt.
Waarom hebben ze niet gewoon tot lvl 200 of wat gedaan? Dat zou toch makkelijk kunnen??
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja precies, ik vraag me af of hij eerder een muliplayer-game gespeeld heeft.
Ja wie anders, ik ken maar weinig multiplayerspellen die een challenge-systeem hebben. Als je nu al uitgekeken bent op Call of Duty 4, dan adviseer ik je naar een andere game te kijken. Waar je ongetwijfeld een nog grotere terleurstelling te verwerken krijgt.quote:
Ik speel veel MP games (shooters) maarja, ik ben niet uitgekeken, maar vind het gewoon jammer (A)quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja wie anders, ik ken maar weinig multiplayerspellen die een challenge-systeem hebben. Als je nu al uitgekeken bent op Call of Duty 4, dan adviseer ik je naar een andere game te kijken. Waar je ongetwijfeld een nog grotere terleurstelling te verwerken krijgt.
m16?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk vind ik het allereerste assault geweer wat je krijgt meteen het beste van het hele spel. (die met die burst)
Ik kan me er wel iets bij voorstellen natuurlijk, als je veel speelt ben je zo lvl 55. Ik zit nu op 25, ik speel maar twee keer per week maximaal een uurtje of twee. Maar je kan altijd alle challenges halen en voor de golden guns gaan, wat boeit jou het nou of ze denken dat je gepatcht hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik speel veel MP games (shooters) maarja, ik ben niet uitgekeken, maar vind het gewoon jammer (A)
Burst is dat die af en toe een paar kogels eruit hengst?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Hardrebel het volgende:
burst is zo ongecontroleerd en als je net moet sprayen zal je zien net dat je croshair op de tegenstander komt (omdat je allebij elkaar probeert te ontduiken) ophoud met schieten.. en dat de ander die gewoon zn magazijn kan leeg knallen jou om de zeep haalt. . maar wel handig om vanaf afstand te gebruiken want opzih issie wel precies.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk vind ik het allereerste assault geweer wat je krijgt meteen het beste van het hele spel. (die met die burst)
Zag ik laast ook al met CSSquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef seto het volgende:
Net weer zo'n hacker, gast draait zich binnen 0,5 seconde om en begint te schieten
Niemand anders die cheaters opgevallen? Ze halen meestal ook niet van die hoge scores omdat die aimbot het sprinten niet bij kan houden denk ik, maar ze zijn er zeker wel. Veel hebben er ook zo'n scriptje "headshot with blabla from blabla feet, using mombot".
1x. Server zonder Punkbuster zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef seto het volgende:
Net weer zo'n hacker, gast draait zich binnen 0,5 seconde om en begint te schieten
Niemand anders die cheaters opgevallen? Ze halen meestal ook niet van die hoge scores omdat die aimbot het sprinten niet bij kan houden denk ik, maar ze zijn er zeker wel. Veel hebben er ook zo'n scriptje "headshot with blabla from blabla feet, using mombot".
Je kan gewoon cheaten op servers waar Punkbuster aan staat hoor, moet je wel dokkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:05 schreef Badabingea het volgende:
[..]
1x. Server zonder Punkbuster zeker?
Mwah, de PS3 (en 360) versie heeft 10 prestige modes, dus nog 550 levels na level 55...hadden ze voor pc ook wel kunnen doen. Misschien dat ze dat niet hebben gedaan omdat er zo veel private servers zijn waardoor het oneerlijk halen van je rang wel makkelijk is/zou kunnen zijnquote:
ik wil dat dus ook op de pcquote:Op donderdag 24 januari 2008 05:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan gewoon cheaten op servers waar Punkbuster aan staat hoor, moet je wel dokken
Ik speel de pc versie zelden (PS3 versie wel veel gespeeld) maar ik hoorde dus dat je gewoon kon cheaten op servers die punkbuster aan hebben staan. Ik dus ff dat filmpje bekijken
Deze dus en volgens hunzelf is het niet te detecteren door PB, zo wel dan patchen ze weer.
Je hebt al lifetime updates voor $99 (2,5 keer de prijs van het spel dus...)
[..]
Mwah, de PS3 (en 360) versie heeft 10 prestige modes, dus nog 550 levels na level 55...hadden ze voor pc ook wel kunnen doen. Misschien dat ze dat niet hebben gedaan omdat er zo veel private servers zijn waardoor het oneerlijk halen van je rang wel makkelijk is/zou kunnen zijn
[ afbeelding ]
<--- Prestige 10 lvl 55![]()
nee de draganovquote:Op zondag 27 januari 2008 20:15 schreef WjeroneW het volgende:
vraagje:
De 1ste sniper die je kunt krijgt toch een gouden camouflage als je alle challenges van de sniper hebt voltooid?
Je kunt me geloven ofniet, maar waarom kan die ding er godverdomme niet af. Ik heb dr geen reet aan.quote:
Spel deinstalleren, installatie directory netjes weggooien, opnieuw installeren, et voila!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je kunt me geloven ofniet, maar waarom kan die ding er godverdomme niet af. Ik heb dr geen reet aan.
Je bent denk ik een van de weinige dan die in slaap valt.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wordt de game ooit nog boeiend? Ik zit nu in het level wat ook in de demo zat (dat je als die US dude die tank moet gaan beschermen in het midden-oosten), maar ik val nog steeds in slaap. Wordt het ooit nog wat?
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:13 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind vooral die laatste missie echt geniaal, het aller laatste einde dan.
en high miles club!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Grote spoiler dus niet overheen gaan voor diegenen die het nog niet hebben uitgespeeld:jepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:03 schreef punkjunk het volgende:
[..]
jep
Dikke knurftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dikke knurftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Join the club dekkersen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:33 schreef -J-D- het volgende:
De laatste tijd loopt mn COD4 vast. Er komen gekke strepen op het scherm en de hele pc is vastgelopen.
Geen dingen geinstalleerd of aangepast maar toch loopt het vast
Eens op zoek naar een driver update.
Ehm zet gewoon die filter aan, dan weet je het zekerquote:Op maandag 28 januari 2008 21:42 schreef punkjunk het volgende:
Hoe kun je trouwens zien in het server scherm (waar je komt door op 'join game' te klikken) of een server ranked is of niet?
Geen idee waar je het over hebt... ik ken verdomd weinig spellen de zó filmisch in elkaar steken...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wordt de game ooit nog boeiend? Ik zit nu in het level wat ook in de demo zat (dat je als die US dude die tank moet gaan beschermen in het midden-oosten), maar ik val nog steeds in slaap. Wordt het ooit nog wat?
Het pakt me echt nergens, mannetjes vallen bij de bosjes neer, da's wel leukig... Schieten ze echter op mij dan ben ik geheid dood omdat ik geen fuck meer zie en mn scherm op en neer gaat als een losgeslagen boot... Echt actie ofzo zou ik het ook weer niet willen noemen, savepoints zijn er erg veel, spannend wordt het niet, vind het allemaal een beetje poeha om niets...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt... ik ken verdomd weinig spellen de zó filmisch in elkaar steken...
V.
Je speelt wel het zelfde spel?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het pakt me echt nergens, mannetjes vallen bij de bosjes neer, da's wel leukig... Schieten ze echter op mij dan ben ik geheid dood omdat ik geen fuck meer zie en mn scherm op en neer gaat als een losgeslagen boot... Echt actie ofzo zou ik het ook weer niet willen noemen, savepoints zijn er erg veel, spannend wordt het niet, vind het allemaal een beetje poeha om niets...
Maar ik heb goede verhalen gehoord over de Tsjernobyl level(s), dus die wil ik iig spelen.
Wat is daar opvallend aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:12 schreef tgs. het volgende:
Opvallend hoeveel van jullie al die levels afgaan ipv gewoon lekker online te gaan raggen en zo ervaring op te doen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:53 schreef KoosyNL het volgende:
De SP is erg gaaf. Ik zit alleen nu vast ana het einde van het Chernobyl Level (het wachten op de chopper) Iemand tips hoe ik daar uit kom??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tot nu toe (lvl21) nog geen echte last gehad van cheaters, of het viel me niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daar opvallend aanIk speel altijd eerst de SP en daarna ga ik online. Behalve bij TF2, want dat kan alleen maar online. Daarnaast hoor ik mij net teveel verhalen over hackers en cheaters bij CoD4 online, dus ik wacht even tot die hun lol hebben gehad (of er afdoende countermeasures zijn).
V.
Ik had laatst wel de resolutie in het spel verhoogd. Dat heb ik nu teruggezet. Eens zien of dat de oplossing is. Voordat ik het had verhoogd had ik nergens last van.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Join the club dekkersen.
Zie ook mijn topic op tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263495/
Op welke reso had je het toen alles goed werkte? En de rest van de settings?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik had laatst wel de resolutie in het spel verhoogd. Dat heb ik nu teruggezet. Eens zien of dat de oplossing is. Voordat ik het had verhoogd had ik nergens last van.
Nog steeds geen problemen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik had laatst wel de resolutie in het spel verhoogd. Dat heb ik nu teruggezet. Eens zien of dat de oplossing is. Voordat ik het had verhoogd had ik nergens last van.
Ik had 640x800 of zo, waar het standaard op staat. En het ging fout toen het op 1200nog wat stond, terwijl mn pc/beeldscherm dat makkelijk moet trekken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Op welke reso had je het toen alles goed werkte? En de rest van de settings?
Niet geprobeerd dusquote:
Op z'on resolutie vind ik het het spelen niet meer waardquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik had 640x800 of zo, waar het standaard op staat. En het ging fout toen het op 1200nog wat stond, terwijl mn pc/beeldscherm dat makkelijk moet trekken.
Heb het niet meer gespeeld aangezien ik druk was.
Voor de rest had ik geen instellingen gewijzigd.
[..]
Niet geprobeerd dus
Single player is natuurlijk heel iets anders als multiplayer. In singleplayer ga je een heel verhaal door en als mensen dat leuk vinden dan lijkt het me niet meer dan logisch om daar lekker mee te beginnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:12 schreef tgs. het volgende:
Opvallend hoeveel van jullie al die levels afgaan ipv gewoon lekker online te gaan raggen en zo ervaring op te doen.
Een lame hack, aimbot, radar, no recoil, etc, waarmee "hard"rebel aantoont hoe triest en zwakzinnig hij isquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:59 schreef kikoooooo het volgende:
wat is t?
Hahaha jij hebt em dus wel geinstalleerd he anders wist je ook niet wat et was. Ik heb het zelf maar neit gedaan omdat ik dacht dat het een virus was!.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een lame hack, aimbot, radar, no recoil, etc, waarmee "hard"rebel aantoont hoe triest en zwakzinnig hij is![]()
zum kotsen dus.
Men zegt dat de kids van tegenwoordig te lui zijn om aan sport te doen, te dik worden door gebrek aan beweging etc, omdat ze zoveel aan het "gamen" zijn.. Maar zelfs gamen kunnen ze dus niet, daar zijn ze al te lui voor... Gewoon een aimbotje downloaden, en dan maar "pwnen" 111oneone1Einz!!Eleven!!
nee hoor, googlen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt em dus wel geinstalleerd he anders wist je ook niet wat et was.
right..quote:En neeej ik gebruik em neit maar was een grap voor hier!. Na wat zoekwerk heb je dus schijnbaar zo een aimbot![]()
m.a.w. Ik post het maar op Fok! onder het motto; "MUHAHAHAH!!!111!!!1!"quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:11 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb het zelf maar neit gedaan omdat ik dacht dat het een virus was!.
kladblok denk ikquote:Op maandag 28 januari 2008 17:19 schreef Badabingea het volgende:
Is er bijv. een mapje waarbij je console kunt openen in paint en dan die dingen aanpassen?Kutzoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |