Mijn gedachtequote:
Speel nou maar gewoon HQ, dat gaat zoooo hard.. van 37-52 in paar dagen.. 2-3 uurtjes per dag.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit momenteel in rank 41.
Duurt een tijd, ben niet heel goed, en aangezien ik het liefste S&D speel, gaat de score ook niet echt snel denderend omhoog.
Welke, welke, welke?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef DuTank het volgende:
Nou, op zich heb ik bij HQ een server gevonden, waar je altijd weer respawned. Zelfs als je de HQ hebt, dan kom je weer terug en is het potje zooo voorbij, omdat je de HQ dan toch tot het einde blijft houden.
PM het IP maar ff dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef DuTank het volgende:
Nou, op zich heb ik bij HQ een server gevonden, waar je altijd weer respawned. Zelfs als je de HQ hebt, dan kom je weer terug en is het potje zooo voorbij, omdat je de HQ dan toch tot het einde blijft houden.
Ik hoopte al dat ik niet de enige zal zijn. Ik heb dit ook, ff opnieuw opstarten en het werkt weer naar behoren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef Logitik het volgende:
Ik heb 3 vraagjes over deze meesterlijke game :y
1) Is er een FOK! team dat wel eens online knalt?
2) Hoe komt het dat er geen EAX geluidseffecten in de game zitten?
3) Komt het vaker voor dat de tweede keer dat je servers zoekt, allemaal hoge pings resultaten krijgt?
Verwijderen en opnieuw installen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:05 schreef Game_Error het volgende:
hmpf ik word ineens constant gekicked door de punkbuster van elke server met de verwijzing dat ik naar die everbalance site moet gaan voor een update, maar na die update blijft ie het zelfde doen...
Ben je dan niet je account kwijt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Verwijderen en opnieuw installen?
Lijkt me dope!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef -J-D- het volgende:
1) ik speel dagelijks online onder de naam DaHillsArmy, maar volgens mij is er geek guild of iets dergelijks.
Misschien kunnen we allemaal onze naam aanpassen door er Fok! voor te zetten?
En dan kunnen we eens afspreken om op bepaalde servers samen te gaan spelen.
Een eigen Fok!-clan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:06 schreef Karrs het volgende:Explain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Ik heb daar nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef Hardrebel het volgende:
Wie kan hier trouwens nog een beetje normaal op cracked servers komen? Ik krijg om de haverklap een permanent ban ..
WTF!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit last van gehad.
Kan overal binnenkomen, tenzij het vol zit
Of heb jij em gekocht?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
WTF!
uhum welke key gebruik je? (Pm?)
Ik niet, wat een baggerping zeg!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:44 schreef -J-D- het volgende:
ik speel nu op 193.19.82.16:28960
DaHillsArmy is de naam.
Wie volgt?
tja, de list met cracked servers is down dus kan nergens anders heenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik niet, wat een baggerping zeg!
Dit is dus zo'n dag voor mij!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
...... die dagen dan sta je ergens onderaan met 15 punten
Of als er drie cheaters rondlopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:46 schreef Badabingea het volgende:
Het ge "gg" vind ik zo irritant, zelfde als die gasten die dat zeggen terwijl hun team dik verliest...
Kijk eens op epcgaming.comquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
tja, de list met cracked servers is down dus kan nergens anders heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |