Mijn gedachtequote:
Speel nou maar gewoon HQ, dat gaat zoooo hard.. van 37-52 in paar dagen.. 2-3 uurtjes per dag.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit momenteel in rank 41.
Duurt een tijd, ben niet heel goed, en aangezien ik het liefste S&D speel, gaat de score ook niet echt snel denderend omhoog.
Welke, welke, welke?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef DuTank het volgende:
Nou, op zich heb ik bij HQ een server gevonden, waar je altijd weer respawned. Zelfs als je de HQ hebt, dan kom je weer terug en is het potje zooo voorbij, omdat je de HQ dan toch tot het einde blijft houden.
PM het IP maar ff dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef DuTank het volgende:
Nou, op zich heb ik bij HQ een server gevonden, waar je altijd weer respawned. Zelfs als je de HQ hebt, dan kom je weer terug en is het potje zooo voorbij, omdat je de HQ dan toch tot het einde blijft houden.
Ik hoopte al dat ik niet de enige zal zijn. Ik heb dit ook, ff opnieuw opstarten en het werkt weer naar behoren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef Logitik het volgende:
Ik heb 3 vraagjes over deze meesterlijke game :y
1) Is er een FOK! team dat wel eens online knalt?
2) Hoe komt het dat er geen EAX geluidseffecten in de game zitten?
3) Komt het vaker voor dat de tweede keer dat je servers zoekt, allemaal hoge pings resultaten krijgt?
Verwijderen en opnieuw installen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:05 schreef Game_Error het volgende:
hmpf ik word ineens constant gekicked door de punkbuster van elke server met de verwijzing dat ik naar die everbalance site moet gaan voor een update, maar na die update blijft ie het zelfde doen...
Ben je dan niet je account kwijt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Verwijderen en opnieuw installen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |