Gewoon normale scope gebruiken, met die andere verlies je accuracy.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:23 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand enig id wat het nut is van een AOG scope op een sniper, heb hem nu op mn r700 zitten. Maar kheb het id dat hij minder precies is, en hij vergroot ook veel minder dan de conventionele scope? Wel kan je er iets sneller mee werken, maar echt een vooruitgang is het niet te noemen.....
Owkee naisquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:27 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon normale scope gebruiken, met die andere verlies je accuracy.
Ik had liever een silencer gezien voor de sniper rifles.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Owkee nais
Wel kut dat ze niet iets mooiers kunnen verzinnen dan![]()
Op de meeste snipers kan dat niet, ik ben geen wapenexpert ofzo hoor, maar het lijkt me niet echt tactisch dat je op je .50 een silencer zet.. Dat hoor dan toch nog wel..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had liever een silencer gezien voor de sniper rifles.
Punkbuster handmatig updaten via evenbalance.comquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:53 schreef WjeroneW het volgende:
Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, want hij deed het niet. Achteraf hoefde dat niet eens want me broer kon het zo oplossen, maar ben overnieuw begonnen en van 1.0 meteen 1.4 patch geïnstalled. Ik weet niet of dat de oorzaak is maar ik krijg steeds dit: http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003281688797880087
Neuj, liever een betere scope.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had liever een silencer gezien voor de sniper rifles.
kleinere servers joinen. Maximaal 20 man dat is veel leukerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
En ook dat ik soms servers betreed waar je om de 3 sec air strike krijgt,
Dr is niemandquote:Op zondag 6 januari 2008 02:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Even onze server spammen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |