Het nadeel is dat je op een gegeven moment het gevoel hebt dat er niks meer te halen valt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Wriggles het volgende:
Dat snap ik dus niet he.
In veel andere FPS games kun je nog geeneens ranks up ofzo, dan ben je altijd 'maxed', maar dan kun je toch nog steeds gewoon fun hebben?
(Je kunt altijd alle challenges nog proberen te halen!)
Ja precies, ik vraag me af of hij eerder een muliplayer-game gespeeld heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Wriggles het volgende:
Dat snap ik dus niet he.
In veel andere FPS games kun je nog geeneens ranks up ofzo, dan ben je altijd 'maxed', maar dan kun je toch nog steeds gewoon fun hebben?
(Je kunt altijd alle challenges nog proberen te halen!)
Zoveel rangen zijn er niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je op een gegeven moment het gevoel hebt dat er niks meer te halen valt.
Waarom hebben ze niet gewoon tot lvl 200 of wat gedaan? Dat zou toch makkelijk kunnen??
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja precies, ik vraag me af of hij eerder een muliplayer-game gespeeld heeft.
Ja wie anders, ik ken maar weinig multiplayerspellen die een challenge-systeem hebben. Als je nu al uitgekeken bent op Call of Duty 4, dan adviseer ik je naar een andere game te kijken. Waar je ongetwijfeld een nog grotere terleurstelling te verwerken krijgt.quote:
Ik speel veel MP games (shooters) maarja, ik ben niet uitgekeken, maar vind het gewoon jammer (A)quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja wie anders, ik ken maar weinig multiplayerspellen die een challenge-systeem hebben. Als je nu al uitgekeken bent op Call of Duty 4, dan adviseer ik je naar een andere game te kijken. Waar je ongetwijfeld een nog grotere terleurstelling te verwerken krijgt.
m16?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk vind ik het allereerste assault geweer wat je krijgt meteen het beste van het hele spel. (die met die burst)
Ik kan me er wel iets bij voorstellen natuurlijk, als je veel speelt ben je zo lvl 55. Ik zit nu op 25, ik speel maar twee keer per week maximaal een uurtje of twee. Maar je kan altijd alle challenges halen en voor de golden guns gaan, wat boeit jou het nou of ze denken dat je gepatcht hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik speel veel MP games (shooters) maarja, ik ben niet uitgekeken, maar vind het gewoon jammer (A)
Burst is dat die af en toe een paar kogels eruit hengst?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Hardrebel het volgende:
burst is zo ongecontroleerd en als je net moet sprayen zal je zien net dat je croshair op de tegenstander komt (omdat je allebij elkaar probeert te ontduiken) ophoud met schieten.. en dat de ander die gewoon zn magazijn kan leeg knallen jou om de zeep haalt. . maar wel handig om vanaf afstand te gebruiken want opzih issie wel precies.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk vind ik het allereerste assault geweer wat je krijgt meteen het beste van het hele spel. (die met die burst)
Zag ik laast ook al met CSSquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef seto het volgende:
Net weer zo'n hacker, gast draait zich binnen 0,5 seconde om en begint te schieten
Niemand anders die cheaters opgevallen? Ze halen meestal ook niet van die hoge scores omdat die aimbot het sprinten niet bij kan houden denk ik, maar ze zijn er zeker wel. Veel hebben er ook zo'n scriptje "headshot with blabla from blabla feet, using mombot".
1x. Server zonder Punkbuster zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef seto het volgende:
Net weer zo'n hacker, gast draait zich binnen 0,5 seconde om en begint te schieten
Niemand anders die cheaters opgevallen? Ze halen meestal ook niet van die hoge scores omdat die aimbot het sprinten niet bij kan houden denk ik, maar ze zijn er zeker wel. Veel hebben er ook zo'n scriptje "headshot with blabla from blabla feet, using mombot".
Je kan gewoon cheaten op servers waar Punkbuster aan staat hoor, moet je wel dokkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:05 schreef Badabingea het volgende:
[..]
1x. Server zonder Punkbuster zeker?
Mwah, de PS3 (en 360) versie heeft 10 prestige modes, dus nog 550 levels na level 55...hadden ze voor pc ook wel kunnen doen. Misschien dat ze dat niet hebben gedaan omdat er zo veel private servers zijn waardoor het oneerlijk halen van je rang wel makkelijk is/zou kunnen zijnquote:
ik wil dat dus ook op de pcquote:Op donderdag 24 januari 2008 05:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan gewoon cheaten op servers waar Punkbuster aan staat hoor, moet je wel dokken
Ik speel de pc versie zelden (PS3 versie wel veel gespeeld) maar ik hoorde dus dat je gewoon kon cheaten op servers die punkbuster aan hebben staan. Ik dus ff dat filmpje bekijken
Deze dus en volgens hunzelf is het niet te detecteren door PB, zo wel dan patchen ze weer.
Je hebt al lifetime updates voor $99 (2,5 keer de prijs van het spel dus...)
[..]
Mwah, de PS3 (en 360) versie heeft 10 prestige modes, dus nog 550 levels na level 55...hadden ze voor pc ook wel kunnen doen. Misschien dat ze dat niet hebben gedaan omdat er zo veel private servers zijn waardoor het oneerlijk halen van je rang wel makkelijk is/zou kunnen zijn
[ afbeelding ]
<--- Prestige 10 lvl 55![]()
nee de draganovquote:Op zondag 27 januari 2008 20:15 schreef WjeroneW het volgende:
vraagje:
De 1ste sniper die je kunt krijgt toch een gouden camouflage als je alle challenges van de sniper hebt voltooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |