60quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
wat een verschil met hier in de winkel zeg. Het spel is hier zo'n 50 euro toch?
Joah me2. Je ziet toch wel als je raakt door dat kekke kruisjequote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Waar ik mij kapot erger is dat heel veel mensen pas gaan schieten als ze iemand zien!
Bijvoorbeeld eentje zit achter een muurtje, en ze gaan dan pas schieten als diegene omhoog komt om te schieten!
Ik bedoel, als ik ook maar ergens een vijand zie lopen in een huis o.i.d dan ga ik meteen dat hele huis bepeperen en knal ik dus ook vaak de inzittende dood, vooral in HC
Geen nood, ik wacht wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oeps, sorry.
Vorige week hadden ze nog voorraad!
Inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Waar ik mij kapot erger is dat heel veel mensen pas gaan schieten als ze iemand zien!
Bijvoorbeeld eentje zit achter een muurtje, en ze gaan dan pas schieten als diegene omhoog komt om te schieten!
Ik bedoel, als ik ook maar ergens een vijand zie lopen in een huis o.i.d dan ga ik meteen dat hele huis bepeperen en knal ik dus ook vaak de inzittende dood, vooral in HC
Waren nog wat 5 euro's per maand nodig, dacht ik?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:21 schreef Hardrebel het volgende:
Maare wie heeft er nog een leuke server in gedachten? Misschien wel leuk om eens een potje te doen met alleen maar Fok!ers.
Waaaaaar staat er Play-Asia?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:14 schreef DuTank het volgende:
Krijgen we dit playasia gezever weer...
Meneer vergeet alleen te melden hoeveel mensen alleen de singleplayer offline spelen op hun gemodde x360quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)kt-over-PC-piraterij
Niet zo vreemd, ik heb CoD4 nog steeds in bestelling staan bij cd-wow
Bij de mediamarkt kost het spel 49 euroquote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef Wriggles het volgende:
Had de mijne voor 58 euro.
Kende play-asia niet.
ik ook, geniaal spel om online te spelen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb m gekocht en geen moment spijt gehad.
Vind de recoil een beetje te hoog, maar hij is inderdaad beter dan meeste mensen denken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
Kom er nu pas achter dat de MP44 een geniaal wapen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |