Juist wel...tenzij je niet goed bent in niet doodgaanquote:Op zondag 6 januari 2008 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit momenteel in rank 41.
Duurt een tijd, ben niet heel goed, en aangezien ik het liefste S&D speel, gaat de score ook niet echt snel denderend omhoog.
Tuurlijk heb ik dat voor jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:02 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand ergens maps van de multiplayer levels te vinden? (top down view)
welke resolutie draai je?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik draai het zonder problemen op maximale instellingen met een 8800GTS 320MB.
Maar met SLI zal het ook prima lopen hoor.
Op hogere resoluties trekt een enkele GTS (zeker de 320mb) het niet echt meer, of je moet genoegen nemen met 25 fps ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef L.Mo het volgende:
Ik draai ook op maximaal met die videokaart op 1440 x 900
heeel mooi, maar er zijn toch veel meer spawnpoints of ben ik nou gek.quote:Op zondag 20 januari 2008 06:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Juist wel...tenzij je niet goed bent in niet doodgaan
[..]
Tuurlijk heb ik dat voor je
Allemaal in 1 map als .rar te downloaden:
COD4Maps.rar 8065KB
Of hier als losse afbeeldingen te bekijken:
Ambush
[ afbeelding ]
Backlot
[ afbeelding ]
Bloc
[ afbeelding ]
Bog
[ afbeelding ]
Countdown
[ afbeelding ]
Crash
[ afbeelding ]
Crossfire
[ afbeelding ]
District
[ afbeelding ]
Downpour
[ afbeelding ]
Overgrown
[ afbeelding ]
Pipeline
[ afbeelding ]
Shipment
[ afbeelding ]
Showdown
[ afbeelding ]
Strike
[ afbeelding ]
Vacant
[ afbeelding ]
Wet Work
[ afbeelding ]
1280x960 4xAA en de rest op maximaal.quote:
/cg_drawfps 1quote:Op zondag 20 januari 2008 17:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
1280x960 4xAA en de rest op maximaal.
Met welk commando kan ik de FPS zien?
Vreemd, als ik dat invoer zie ik in het console de opties maar er gebeurt niks?quote:
Rechtsbovenaan?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vreemd, als ik dat invoer zie ik in het console de opties maar er gebeurt niks?
Eerst maar eens even eten, straks verder pielen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rechtsbovenaan?
Hij zou toch echt moeten werken...
Dat betekent dat je dood was toen het potje afgelopen was .quote:Op zondag 20 januari 2008 19:49 schreef ryangozer het volgende:
Mensen help ik wil echt eens weten wat dat witte tekentje (lijkt op een dubbelgevouwe sok) toch steeds is in de score lijst na een match...
Precies, dat is een setje dogtags.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dood was toen het potje afgelopen was .
WTF?? oke... en hoe kan het dat ik zostraks iemand zag van level 10 met een plaatje zon grijs schildje van level 25 ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dood was toen het potje afgelopen was .
Dat zijn gewoon dogtags, die zie je als iemand dood is of nog niet is gespawnd. En het lijkt me sterk dat hij een insignia had die niet bij zijn rang hoordequote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
WTF?? oke... en hoe kan het dat ik zostraks iemand zag van level 10 met een plaatje zon grijs schildje van level 25 ofzo?
t was toch echt iemand van L10quote:Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon dogtags, die zie je als iemand dood is of nog niet is gespawnd. En het lijkt me sterk dat hij een insignia had die niet bij zijn rang hoorde
Het werkt, gemiddeld zo'n 90 fps wat in sommige mappen terugvalt naar minimaal zo'n 60 fps in drukke gevechten. Maar dat zal vooral door m'n AMD X2 4200+ komen, er valt nog wel meer uit die kaart te halen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rechtsbovenaan?
Hij zou toch echt moeten werken...
Idem. Alles vol open.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik draai het zonder problemen op maximale instellingen met een 8800GTS 320MB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |