Neequote:Op zondag 30 december 2007 17:13 schreef Greys het volgende:
Eet ze Qwea!
En MB, je beseft je wel dat je 32-12 hebt gegokt in het BEebie topic?
Ja he?
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Greys het volgende:
Oh je bent bijna jarig!
Ik denk dat Ziggy aan het sparen is en dan als verjaarskadootje een hele grote poep doet op een plek waar je het niet verwacht
quote:Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef Greys het volgende:
Ja, ze kan moeilijk een bosje bloemen voor je gaan kopen, dus dit is háár manier![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Idols --> Ollie
Is goed om ze voor te bereiden op de harde showbizwereld waar roddel en achterklap best meespelen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Greys het volgende:
Ik vond Ollie nogal dom bezig met zijn uitspraken als 'Ik heb toch fans genoeg' en het was juist ivm al die vrouwelijke fans niet echt handig dat zijn fling met Tiffany bekend werd gemaakt. Trouwens ook lullig voor Tiffany d'r ex, die vorige week nog als haar vriend vol in beeld kwam
En iedereen was slecht he?
De 2 zit naast de 1 hoorquote:
Vorige week nog?quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Greys het volgende:
Trouwens ook lullig voor Tiffany d'r ex, die vorige week nog als haar vriend vol in beeld kwam
En heeft ze nog geen last ervan?quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy heeft nog niet gepoeptEn BE nog niet geworpen voor zover ik weet...
Dubbeldus.
Fijn dat we het ff wetenquote:
beide doe ik niet aan. Ik neem zo lekker een glas cola goldstrike. Dan komt het er ook wel met bulten uit aangezien ik net gegeten hebquote:Op zondag 30 december 2007 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fijn dat we het ff weten![]()
Neem een bak sterke koffie en draai een zware shag/sigaar...
Schijten maar!
Laat MM je buikje even masseren en de in/uitgang even lekker met olie insmeren danquote:
Jaaaaa, lekker net midden tussen het werpen en het poepenquote:Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef Nonneke het volgende:
Ik heb kleine cakejes in de oven staan![]()
12 gewone en 12 met smarties
quote:Op zondag 30 december 2007 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat MM je buikje even masseren en de in/uitgang even lekker met olie insmeren dan
Nee, dat is niet de bedoelingquote:
Morgen nog ff voor een jaar bestellen dusquote:Op zondag 30 december 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
hmm, de pil moet je vanuit het eigen risico vergoeden vanaf overmorgen
Dan toch maar flink met die olie aan de gang. Wen er maar aan. Je krijgt er iig geen kindjes vanquote:Op zondag 30 december 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
hmm, de pil moet je vanuit het eigen risico vergoeden vanaf overmorgen
nou ik heb het bij mijn apotheek geprobeert maar die weigert. Nu zit ik in DH, kan ik dan zo langsgaan, zielig kijken en zeggen dat mn pil op is?quote:Op zondag 30 december 2007 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen nog ff voor een jaar bestellen dus
quote:Op zondag 30 december 2007 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan toch maar flink met die olie aan de gang. Wen er maar aan. Je krijgt er iig geen kindjes van
Ik merk niks aan dr...quote:Op zondag 30 december 2007 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En heeft ze nog geen last ervan?
quote:
als het niet op recept is moet je het toch altijd betalen?quote:Op zondag 30 december 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik heb het bij mijn apotheek geprobeert maar die weigert. Nu zit ik in DH, kan ik dan zo langsgaan, zielig kijken en zeggen dat mn pil op is?
Dan hoef ik toch niet te betalen omdat het bij een andere apotheek is?
Ik heb zo'n pil pasje normaal. Maar ze kunnen toch in mn geschiedenis kijken? Bij mijn apotheek loop ik binnen zonder recept en krijg ik het mee.quote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als het niet op recept is moet je het toch altijd betalen?
Hangt ervan af of je verzekering in 2007 de pil vergoedt.quote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als het niet op recept is moet je het toch altijd betalen?
Domperidon valt onder zelfzorg en moet altijd betaald worden. Alleen bij chronisch gebruik wordt het wel vergoed.quote:Op zondag 30 december 2007 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pil pasje normaal. Maar ze kunnen toch in mn geschiedenis kijken? Bij mijn apotheek loop ik binnen zonder recept en krijg ik het mee.
Vorig jaar had ik migraine toen ik hier zat, dokter gebeld en die stuurde hier naar de apotheker een recept. Moest nog wel bij dokken terwijl ik het thuis ws gratis had gekregenwas diclofenac en domperidon
Ja heur...bel m'n moeder maar ff.quote:Op zondag 30 december 2007 20:57 schreef Greys het volgende:
Ze heeft 3 cm ontsluiting en gebroken vliezen, kan het dan nog zó lang duren?
Laat mij ff 5 minuutjes alleen met een speld op jullie slaapkamer.quote:Op zondag 30 december 2007 21:25 schreef Greys het volgende:
Hahahaha ik ook!Ik had ook niet anders verwacht van je, eigenlijk!
Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is trouwens om Meneer Greys overtuigd te krijgen van het feit dat babies helemaal zo akelig niet zijn. Je helpt daarbij wel, toch?
Wat was er ook alweer over 25 maanden?quote:Op zondag 30 december 2007 21:30 schreef Maes het volgende:
Ik help jou altijd! Meneer Greys moet opschieten want na deze maand hoef ik er nog maar 25 door te strepen en dan verwacht ik toch echt oppastante te zijn
Ik ken genoeg stoere, hippe en lieve mama's die na hun 40e pas hun eerste kindje kregen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef Greys het volgende:
Hahaha nee, als ik dat had gewild had ik dat al gedaan hoor
Het lijkt me alleen leuker als hij het zelf ook wil, zeg maar. Maar dat is waarschijnlijk pas als ik een jaar of 40 ben
Hier mop: Zwangerschap en geboorte deel 351quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef Maes het volgende:
AAAAARGHHHHH ik ben het topic kwijt!
Duuuuh dan begint het goede levenquote:Op zondag 30 december 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer over 25 maanden?
Ging je dan stoppen met werken? Ja he? En waarom ook alweer?
Tegen ons 3en kan meneer Greys niet op.quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg stoere, hippe en lieve mama's die na hun 40e pas hun eerste kindje kregen.
Ik zal echter alle zeilen bijzetten om die kerel van jou zo ver te krijgen
En verwennen zal ik die drol, ik verheug me er zo vreselijk opquote:Op zondag 30 december 2007 21:40 schreef Greys het volgende:
Owja ik weet het alweer Maes, hoe en wat
Ja dan begint zeker het goede leven voor je!Dan moet je wel wat te doen hebben natuurlijk, zoals mijn kind verwennen
En dan kan ie janken en tegen de muur aanlopen omdat het dan vaak minder makkelijk gaat.quote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef Greys het volgende:
Hahaha nee, als ik dat had gewild had ik dat al gedaan hoor
Het lijkt me alleen leuker als hij het zelf ook wil, zeg maar. Maar dat is waarschijnlijk pas als ik een jaar of 40 ben
tegen ons vierenquote:Op zondag 30 december 2007 21:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Tegen ons 3en kan meneer Greys niet op.
Het scheelt niet veel!quote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik stel me Greys voor met natte oogjes achter de laptop nu![]()
Ow, dat heb ik Greys weleens verteld achter de schermen. heb het ook weleens ergens op fok gezet.quote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik stel me Greys voor met natte oogjes achter de laptop nu![]()
Wat is jouw succesverhaal Nok?
Van het lachen of van ellende?quote:
Jeetje...was de relatie al niet lekker of had je dat er wel voor over?quote:Op zondag 30 december 2007 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik Greys weleens verteld achter de schermen. heb het ook weleens ergens op fok gezet.
Nou ja... lang verhaal. In het heel erg kort en kort door de bocht: hij wilde niet, ik wilde wel. Hij zei: dan stop je toch met de pil en neem je me ertussen en ik deed dat ook. Gevolg: ik deed het vanaf dag 1 alleen. Mijn risico en heb het genomen. En ik ben met EW zo blij dat de hele wereld op zijn kop kan gaan staan maar dat dat niet en nooit zal maken dat ik er spijt van heb.
Was al niet lekker. En tuurlijk was ik zo dom om ergens te hoepen dat het er beter op zou worden, tegen beter weten in. Maar dat ie weg zou gaan was wel een risico dat ik bewust heb genomen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeetje...was de relatie al niet lekker of had je dat er wel voor over?
quote:Op zondag 30 december 2007 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer van 'wat zijn jullie toch een schatjes'!![]()
Nou, als DAT hem niet over de streep trekt dan weet ik het niet meer!quote:Op zondag 30 december 2007 22:00 schreef nokwanda het volgende:
(en sigaren en whisky)
Whoeeeeeeee nu ben je voor het eggie!quote:Op zondag 30 december 2007 22:07 schreef Maes het volgende:
Kijk dan ik heb een icon!
Ja he!?quote:Op zondag 30 december 2007 22:07 schreef nokwanda het volgende:
Greeeeysss. Heeeel opvoedkundige aflevering
quote:
jawel, morgenavond, maar weet toch niet wie er dan zijnquote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef Greys het volgende:
Dag lieve Non, kom je niet meer even kletsen voor die tijd dan?
Jij ook alvast heel veel plezier en werk ze eventjes morgen!
Hier ook hoor...quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Greys het volgende:
Wij zijn ook gewoon lekker burgerlijk thuis hoor
klinkt bekendquote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jawel, morgenavond, maar weet toch niet wie er dan zijn
en plezier, ik zit gewoon thuis hoor, op de bank met een bange hond de staatsloterij te kijken oid met mn moeder en Anka naast me, weinig spectaculairs. Wrs liggen we om half 2 te slapen
Latptop afsluiten en NU het bed induiken!quote:Op zondag 30 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys laat me zojuist een knaloranje oude Volkswagenbus zien die te koop staat en toen ik vroeg of daar een kinderzitje in kan (subtiel he? ) zei hij dat dat op de voorbank wel moest lukken en dat achterin dan mooi zijn drumstel en de kinderwagen kan
![]()
![]()
Ik vind mijn icon mooi zoals die is, geen geknoei meer.quote:Op zondag 30 december 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Maes? Lukt het met je icon?
zinloos. Eeerst de juiste fase in de cyclus afwachten. Eisprong en zo, temperaturenquote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Latptop afsluiten en NU het bed induiken!
Ahaaaaa het gaat de goeie kant opquote:Op zondag 30 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys laat me zojuist een knaloranje oude Volkswagenbus zien die te koop staat en toen ik vroeg of daar een kinderzitje in kan (subtiel he? ) zei hij dat dat op de voorbank wel moest lukken en dat achterin dan mooi zijn drumstel en de kinderwagen kan
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind mijn icon mooi zoals die is, geen geknoei meer.
Ik hoor net meneer Maes zeggen dat ie een uitspraak van een vrouw begrijpt........Ik was even met stomheid geslagen
Hij is nog even verder aan het zoeken naar busjesquote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Latptop afsluiten en NU het bed induiken!
quote:Op zondag 30 december 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog even verder aan het zoeken naar busjes
Maar op zich was het wel aardig hoopvol, right?![]()
Liefje het gaat goed komen, echt! Hij is al zo veel verder dan een half jaar geleden. Hou volquote:Op zondag 30 december 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog even verder aan het zoeken naar busjes
Maar op zich was het wel aardig hoopvol, right?![]()
Over konijntjes?quote:Op zondag 30 december 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Nee joh![]()
Laten we het vooral over dieren enzo blijven hebben hier
quote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaa je icon!
Zien jullie nu ook de goeie icon van Maes?
hè ja leukquote:
Ik vind het een geweldige foto.quote:Op zondag 30 december 2007 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb een vreselijke van ons twee ja, is dat dezelfde?
Daar kan je mijn amandelen zien, zo hard sta ik mee te blèren!
Toch niet voor de knijntjes?quote:
Voor vuurwerk jammergenoegquote:
Heej! Leuk weekend gehad?quote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Morretje het volgende:* Morretje is opgedoken uit het zwembad en gaat straks werken
quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej! Leuk weekend gehad?![]()
Werkse iig![]()
En Greys!
Ben je zwanger teruggekomen!?quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja was super! En om bij het onderwerp te blijven: ik ga zeker weten ooit eens met onze kinderen heen
Werkse....ik moet morgen ook werken, dus ik maak het niet te laatquote:Op zondag 30 december 2007 23:42 schreef Morretje het volgende:
Nee, nog geen plannen hoor!
Maarre, ik moet gaan. Als jullie nog lang doorbabbelen, kijk ik vanaf m'n werkplek nog wel ff mee..
![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Greys het volgende:![]()
Ik ZEI toch dat je mijn amandelen kon zien!
Maar we hadden wel lol!
[ afbeelding ]
Durf je die hier neer te zetten?quote:Op zondag 30 december 2007 23:49 schreef Greys het volgende:
Oh wil je lachen Nok? Ik heb een foto van mezelf gevonden met heul kort haar
Een soort-van-stekels!
Over 10 jaar verf ik ze gewoon niet meer en gaan ze weer zo kort. Dan ben ik echt helemaal grijs. bennu al flink onderweg als ik ze niet verfquote:
Nee en neequote:Op maandag 31 december 2007 00:35 schreef Greys het volgende:
Ja, blond was een verkeerd uitstapje
En dat fotogenieke, ach... laten we het er maar op houden dat ik de ergere foto's hier niet neer zet
Heeft Ziggy al gekakt?
Zullen we er net zo'n puftopic voor maken als voor BE?![]()
Is nachtwaak, dus als het goed is, zie ik geen enkel kindquote:Op maandag 31 december 2007 00:38 schreef Greys het volgende:
Morretje vanaf het werk!Heb je het rustig?
quote:Op maandag 31 december 2007 00:54 schreef MissBliss het volgende:
Ze heeft gepoept!![]()
![]()
Een paar keuteltjes
Nooit gedacht zo blij te zijn met poep
Nu ga ik slapen!
Dat was je echo in deze lege chatgrotototototquote:Op maandag 31 december 2007 01:18 schreef Morretje het volgende:
Greys, ben jij er nog wel?
ach, arme jijquote:Op maandag 31 december 2007 06:50 schreef Morretje het volgende:
Nee, ik ben nog steeds wakker.. Ben aant werk..
Animal planet zit hier niet in het kabelpakketquote:Op maandag 31 december 2007 06:54 schreef Morretje het volgende:Helaas.. Die vind ik ook niet fijn, maar dit is nog erger.. Kijk nu naar Animal Planet, gaat over baby-neushoorntjes.. Die zijn
Goeiemorgen.quote:Op maandag 31 december 2007 06:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik is hier..... En nu?
Hoest met jou en jouw beep?quote:Op maandag 31 december 2007 07:05 schreef vamperotica het volgende:
Ah.. K zag iets over volkswagenbusjes en konijntjes.... Snapte t al niet heulemaal.... Maar nu is t duidelijk!
Hoop dat je niet zelf hoeft te rijden danquote:Op maandag 31 december 2007 07:06 schreef Morretje het volgende:Nog maar een uurtje
![]()
Dan naar Stadskanaal rijden, wantheeft zijn nieuwe laptop daar vrijdag laten afleveren en kan eig niet wachten tot ik heb geslapen... Dat wordt het kortste autoritje ooit, ik lig vast binnen 10 minuten te
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 07:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoest met jou en jouw beep?
Begreep dat je even relatieve rust hebt met alleen miniminimonster thuis
geen geouwehoer meer met zere oortjes?quote:Op maandag 31 december 2007 07:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En een 's nachts doorslapend miniminimonster ook nog!!
Maar vanmiddag is het weer gedaan met de rust!!![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 07:08 schreef Morretje het volgende:
Neh, gelukkig niet. Anders was dit ook niet het plan..
KarelTJE??????quote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef nokwanda het volgende:
Hier wat van de model pics van onze pluisebos en de echte liefde van Kareltje en Bijoux
Die doen dit dus echt hele dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuj... troep kan er nu eindelijk uit... (Prima lijm!!)quote:Op maandag 31 december 2007 07:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen geouwehoer meer met zere oortjes?
Jij regelt het prima, he! Slaapt miniminimonster eindelijk door.... krijg jij een nieuw model dat je wel weer een tijdje 's nachts wakker zal houden.
hihihi, ja... is groter dan zijnmoeder. Al lang. En Bijoux's vaste maatje. Hij wil sowieso iedereen wassen. Mij ookquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 07:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj... troep kan er nu eindelijk uit... (Prima lijm!!)
Ja, waarom denk je dat t miniminimonster (in zn eigen bedje) door "moet" slapen!
quote:Op maandag 31 december 2007 07:25 schreef vamperotica het volgende:
Vangt ie ook muizen?
quote:Op maandag 31 december 2007 07:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De knutselwerkjes van de oudere 3 allemaal beplakt met gele lijm. Behang met gele randjes.
Dat ie tussen jullie insliep heeft eerder ook niet geholpen
Kunnen ze ze ook op afstand weg jagen?quote:Op maandag 31 december 2007 07:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
de muizen hebben al lang asiel aangevraagd bij de buren.
Met de 4 ouwe mutsen vorig jaar was het nog wel te doen voor ze, maar nu niet meer
quote:Op maandag 31 december 2007 07:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kunnen ze ze ook op afstand weg jagen?
Vamp wilde weten of mijn katten ook muizen vangen op afstand. Ik stelde het me voor en noemde het remote pussyquote:Op maandag 31 december 2007 07:40 schreef Morretje het volgende:* Morretje is het kwijt waar het over gaat heur
jij en jequote:Op maandag 31 december 2007 07:44 schreef Morretje het volgende:
En * Morretje gaat vast![]()
Dienst zit er bijna op.. Spreek jullie vanmiddag/vanavond wel weer!
Voor diegenen die er dan niet zijn: alvast een goed uiteinde en een spetterend begin gewenst, met ongestresste huisdieren!
We zijn met zn 9-en geloof ik totaal, gezellig clubje dusquote:Op maandag 31 december 2007 14:14 schreef Greys het volgende:
Gezellig MB, hoeveel mensen komen er ongeveer?
En hoe gaat Ziggy met het vuurwerk tot nu toe?
Elseetje, jij lekkere wereldverbeteraar, jij ook de allerbeste wensen!
Ghehehe... En toen waren we al ff wakker... (Nokje eigen schuld...quote:Op maandag 31 december 2007 12:22 schreef Greys het volgende:
Mogguhallemaal
Vamp en Nok, wat waren jullie vroeg aan het kleppen!
Morretje ook, maar daar wisten we het van
Oooh, lekker binnen houden danquote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Greys het volgende:
Bink was NOOIT bang voor vuurwerk, maar de ouderdom sluipt er in
Ze is sinds een paar maanden bang voor de open haard (alléén als het hout knettert, anders is er niets aan de hand!) en voor het kraken van walnotenNu dus ook voor vuurwerk, maar alleen als ze buiten is, als ze lekker veilig binnen is kijkt ze er niet eens van op.
Gezellig vanavond joh! Wij zijn altijd met veel mensen met O&N, nu voor het eerst met zijn tweetjes, ben benieuwd of dat gaat bevallen
We hadden vandaag met dinnetje bafgesproken om samen naar ander dinnetje te gaan. Nou zitten de dinnetjes allemaal in de heel jonge kindjes en hadden we vroeg afgesproken. Om 10 uur zouden EW en ik klaarstaan.Maar ophaaldin is altijd erg vroeg en dus moest ik de wekker zetten op 8.15 uur. Per ongeluk had ik bij het instellen in het half donker gisteravond ook de instellingen van de klok ongemerkt veranderd.quote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef Greys het volgende:
Ja Vamp, bizar he, hoe Nok gewoon per ongeluk (hoe krijg je dat nou voor elkáár in godsnaam?) te vroeg wakker wordt. En dan ook niet een béétje...
Maar wel lief dat je nog even kwam consulten over babies enzo, ook al wat ik al in dromenlandIk heb nog gepoogd om Meneer Greys over te halen om vandaag even naar die volkswagenbus te gaan kijken, maar het hoeft al niet meer geloof ik
Oprahquote:Op maandag 31 december 2007 15:59 schreef Greys het volgende:
Ja goed advies van Morretje, kijk ff hoe laat hij echt gaat en hoe Dikkie op de knallen reageert, dan kan je altijd nog beslissen
Zometeen bij Oprah wordt het leuk. Dat stel dat op Youtube hun trouwfilmpje had gezet en die Dirty Dancing hadden ingestudeerd, wordt zometeen verrast door Patrick Swayze![]()
En net was Esmee Denters er op
Bij Oprah
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op maandag 31 december 2007 17:22 schreef Greys het volgende:
Hahaha muts, jij weet dat toch allemaal veel beter dan wij???!!!![]()
![]()
Ik kom niet verder dan 'Special Standje Vuurwerk' die op het toestel van Qwea en mij zit
Geen tijd voor Oprahquote:Op maandag 31 december 2007 15:59 schreef Greys het volgende:
Ja goed advies van Morretje, kijk ff hoe laat hij echt gaat en hoe Dikkie op de knallen reageert, dan kan je altijd nog beslissen
Zometeen bij Oprah wordt het leuk. Dat stel dat op Youtube hun trouwfilmpje had gezet en die Dirty Dancing hadden ingestudeerd, wordt zometeen verrast door Patrick Swayze![]()
En net was Esmee Denters er op
Bij Oprah
Mja, ik schiet ook wel eens in de paniek hoor, doet ie ineens niks meer ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh lekker, appeltaart! *kwijl*![]()
Dus nu kan je echt gaan genieten van je avondje!?
MB, jij hebt er tenminste nog ENIG verstand van, als jij op een verkeerd knopje drukt raak je vast niet in blinde paniek omdat er ineens allerlei vreemde tekens in je beeldscherm van je fototoestel staan zoals ik![]()
Hoop dat er idd mooi vuurwerk is bij je om mooie foto's te maken! Ik kan het kapje wel op mijn toestel laten, want hé... tis Bleiswijk
quote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef Greys het volgende:
Zet de ronde knop bovenop op Sp1 of SP2
Klik op het Menu
Onderwerpenprogramma --> klik rechts
Blader tot je standje VUURWERK tegenkomt
Statief gewenst/vereist (of een muurtje waar je je toestel op zet ofzo)
spuit 11quote:Op maandag 31 december 2007 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]dat wist ik dus mooi niet. Zo ff naar buiten testen
Waar staat die 2 voor? 2 seconden?
is dat zo?quote:Op maandag 31 december 2007 18:31 schreef MissBliss het volgende:
Eigenlijk moet je al klikken voor hij ontploft, maar das best moeilijk
Een digitale compact heeft meestal een vertraging in het afdrukken, dus dan moet je idd iets ervoor klikken.quote:Op maandag 31 december 2007 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dat zo?Ik klikte op het moment zelf
Ja, maar ook met die vuurwerk stand kan ik kiezen uit 2, 2.5 , 1.5 of 1quote:Op maandag 31 december 2007 18:32 schreef MissBliss het volgende:
Qwea, je hebt vast ook een voorkeuze-menu waar je zelf de sluitertijd kan bepalen, ik denk de P-stand? Dan kan je dus kortere tijden proberen.
Wat hebben wij toch een goed toestel he!quote:Op maandag 31 december 2007 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ook met die vuurwerk stand kan ik kiezen uit 2, 2.5 , 1.5 of 1
Ach, waarom niet?quote:
Jahaaaaaaaa dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach, waarom niet?
het kan best een realistisch effect geven van hoe je het zag op dat moment. of met allemaal niet te volgen strepen, of toaal zwart
Pff, je had daarstrax moeten zien. 5 minuten lang vlakbij de kerk hier. Alleen toen zat ik in pyama, en foto's nemen door glas gaat niequote:Op maandag 31 december 2007 18:37 schreef Greys het volgende:
Whihihi, dat is idd een beetje zielig vuurwerk-kiekje![]()
Maar dat daar nu al zoveel vuurwerk is om te oefenen!
Er staat groot in beeld iets met "kies belichtingstijd" dan kun je de + of - gebruiken om hoger of lager te gaan.quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hebben wij toch een goed toestel he!![]()
Dat wist IK dus weer niet, dat je dan nog kan kiezen tussen tijden, ga even kijken![]()
zo ongeveerquote:Op maandag 31 december 2007 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa dat is ook wel weer zo
Maar dat was niet helemaal Q d'r bedoeling geloof ik
Is je taart al klaar?
Gevonden ja!quote:Op maandag 31 december 2007 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er staat groot in beeld iets met "kies belichtingstijd" dan kun je de + of - gebruiken om hoger of lager te gaan.
Zo leer je nog es watquote:Op maandag 31 december 2007 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gevonden ja!
Eerst op dat zwartwitte dingetje klikken en dan kan je kiezen. Gut, ik ontdek steeds meer zo
Nok! Hollen!![]()
Kijk je wel uit dat ze niet stikken door zuurstofgebrek van al dat zeil. Dat kan ook nog.quote:Op maandag 31 december 2007 18:48 schreef Nonneke het volgende:
Nou wij worden al 2 nachten om 6 uur wakker worden door Fa Shier is hier een of ander feestvarken die dat een leuk tijdstip vind om strijkers af te steken voor het huis
![]()
Vanmorgen hebben we de slaapkamer deur maar open gezet dom eigenlijk, want ze is hardstikke loops en Pim slaapt op de 2e verdiepingga maar beneden janken
![]()
Gelukkig is ze nu alweer redelijk gekalmeerd na vandaag, dus de gouden tip voor Faas is met oud en nieuw, zorgen dat we alle 3 thuis zijn en ruim voor de 31e dr stekkertje in het stopcontact.
Straks om een uurtje of 11/half 12 mikken we er nog een valeriaantje tegenaan, en mevrouw kan er weer tegen![]()
Zo alleen nog even een zeil over de cavia's trekken, voor we net als vorig jaar om 5 over 12 die beesten doen redden van een verstikkingsdoodOveral aan gedacht, behalve dat die rook ook wel eens dóór de schutting kon komen zo het hok in
En bij het konijn nog wat vuilniszakken voor zn raampjes, anders wordt de arme ziel zo verblind
Ik zou het idd gewoon even afwachten Qwea. Is hij niet bang voor de knallen ?
Hoe maken de rest van de diertjes het ? Genieten ze allemaal lekker van de knallen ??
En de BEebie is geboren
Ja soms dan blaft hij. Buiten valt het wel mee.quote:Op maandag 31 december 2007 18:48 schreef Nonneke het volgende:
Nou wij worden al 2 nachten om 6 uur wakker worden door Fa Shier is hier een of ander feestvarken die dat een leuk tijdstip vind om strijkers af te steken voor het huis
![]()
Vanmorgen hebben we de slaapkamer deur maar open gezet dom eigenlijk, want ze is hardstikke loops en Pim slaapt op de 2e verdiepingga maar beneden janken
![]()
Gelukkig is ze nu alweer redelijk gekalmeerd na vandaag, dus de gouden tip voor Faas is met oud en nieuw, zorgen dat we alle 3 thuis zijn en ruim voor de 31e dr stekkertje in het stopcontact.
Straks om een uurtje of 11/half 12 mikken we er nog een valeriaantje tegenaan, en mevrouw kan er weer tegen![]()
Zo alleen nog even een zeil over de cavia's trekken, voor we net als vorig jaar om 5 over 12 die beesten doen redden van een verstikkingsdoodOveral aan gedacht, behalve dat die rook ook wel eens dóór de schutting kon komen zo het hok in
En bij het konijn nog wat vuilniszakken voor zn raampjes, anders wordt de arme ziel zo verblind
Ik zou het idd gewoon even afwachten Qwea. Is hij niet bang voor de knallen ?
Hoe maken de rest van de diertjes het ? Genieten ze allemaal lekker van de knallen ??
En de BEebie is geboren
quote:Op maandag 31 december 2007 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat ze niet stikken door zuurstofgebrek van al dat zeil. Dat kan ook nog.
Neuh het intresseert ze geen hol, was net even in de tuin om het zeil te zoeken, maar ze waren nog hard aan het fluiten tussen de lawinepijlen en carbit door. Het konijn lag vanmiddag zelfs nog te slapen in zn ren, hij zit nu wel binnen, maar is niet angstig thank god.quote:Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef Greys het volgende:
Worden die caafjes en het konijn niet helemaal wild en gek van die knallen Non?
En wat bedoel je met 'ruim voor de 31e dr stekkertje in het stopcontact?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |