Neequote:Op zondag 30 december 2007 17:13 schreef Greys het volgende:
Eet ze Qwea!
En MB, je beseft je wel dat je 32-12 hebt gegokt in het BEebie topic?
Ja he?
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Greys het volgende:
Oh je bent bijna jarig!
Ik denk dat Ziggy aan het sparen is en dan als verjaarskadootje een hele grote poep doet op een plek waar je het niet verwacht
quote:Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef Greys het volgende:
Ja, ze kan moeilijk een bosje bloemen voor je gaan kopen, dus dit is háár manier![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Idols --> Ollie
Is goed om ze voor te bereiden op de harde showbizwereld waar roddel en achterklap best meespelen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Greys het volgende:
Ik vond Ollie nogal dom bezig met zijn uitspraken als 'Ik heb toch fans genoeg' en het was juist ivm al die vrouwelijke fans niet echt handig dat zijn fling met Tiffany bekend werd gemaakt. Trouwens ook lullig voor Tiffany d'r ex, die vorige week nog als haar vriend vol in beeld kwam
En iedereen was slecht he?
De 2 zit naast de 1 hoorquote:
Vorige week nog?quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Greys het volgende:
Trouwens ook lullig voor Tiffany d'r ex, die vorige week nog als haar vriend vol in beeld kwam
En heeft ze nog geen last ervan?quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy heeft nog niet gepoeptEn BE nog niet geworpen voor zover ik weet...
Dubbeldus.
Fijn dat we het ff wetenquote:
beide doe ik niet aan. Ik neem zo lekker een glas cola goldstrike. Dan komt het er ook wel met bulten uit aangezien ik net gegeten hebquote:Op zondag 30 december 2007 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fijn dat we het ff weten![]()
Neem een bak sterke koffie en draai een zware shag/sigaar...
Schijten maar!
Laat MM je buikje even masseren en de in/uitgang even lekker met olie insmeren danquote:
Jaaaaa, lekker net midden tussen het werpen en het poepenquote:Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef Nonneke het volgende:
Ik heb kleine cakejes in de oven staan![]()
12 gewone en 12 met smarties
quote:Op zondag 30 december 2007 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat MM je buikje even masseren en de in/uitgang even lekker met olie insmeren dan
Nee, dat is niet de bedoelingquote:
Morgen nog ff voor een jaar bestellen dusquote:Op zondag 30 december 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
hmm, de pil moet je vanuit het eigen risico vergoeden vanaf overmorgen
Dan toch maar flink met die olie aan de gang. Wen er maar aan. Je krijgt er iig geen kindjes vanquote:Op zondag 30 december 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
hmm, de pil moet je vanuit het eigen risico vergoeden vanaf overmorgen
nou ik heb het bij mijn apotheek geprobeert maar die weigert. Nu zit ik in DH, kan ik dan zo langsgaan, zielig kijken en zeggen dat mn pil op is?quote:Op zondag 30 december 2007 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen nog ff voor een jaar bestellen dus
quote:Op zondag 30 december 2007 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan toch maar flink met die olie aan de gang. Wen er maar aan. Je krijgt er iig geen kindjes van
Ik merk niks aan dr...quote:Op zondag 30 december 2007 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En heeft ze nog geen last ervan?
quote:
als het niet op recept is moet je het toch altijd betalen?quote:Op zondag 30 december 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik heb het bij mijn apotheek geprobeert maar die weigert. Nu zit ik in DH, kan ik dan zo langsgaan, zielig kijken en zeggen dat mn pil op is?
Dan hoef ik toch niet te betalen omdat het bij een andere apotheek is?
Ik heb zo'n pil pasje normaal. Maar ze kunnen toch in mn geschiedenis kijken? Bij mijn apotheek loop ik binnen zonder recept en krijg ik het mee.quote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als het niet op recept is moet je het toch altijd betalen?
Hangt ervan af of je verzekering in 2007 de pil vergoedt.quote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als het niet op recept is moet je het toch altijd betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |