Mwa, ze lijkt wel een beetje lusteloos, maar dat kan ook moeheid zijn. Ze is niet de meest levendige poesquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ze heeft zelf verder nergens last van?
Ja, erg hequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef nokwanda het volgende:
Daarom kijkt ze ook zo op de foto's
Je ziet haar denken: Ben je een bejaarde volwassen poezevrouw en dan word je betutteld als een kitten.
Maar goed... okay... ik werk wel mee. hmmm, buikkroel is not all bad [afbeelding]
En met een beetje mazzel geeft ze je dan weer eenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, erg he![]()
En dan ben ik straks heel enthousiast als ze heeft gepoept
Dat doet die lieverd heel de dag doorquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel geeft ze je dan weer een![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Greys het volgende:
MB, misschien even hetzelfde proberen als dat ik net bij Bink heb gedaan in de regen, toen ie niet wilde piesen?
en wat deed je dan?quote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Greys het volgende:
MB, misschien even hetzelfde proberen als dat ik net bij Bink heb gedaan in de regen, toen ie niet wilde piesen?
quote:
Nee, dank jequote:Op zondag 30 december 2007 14:17 schreef nokwanda het volgende:
ow, hier wel. Wil je er een van hier?
Hier is er eentje aan de dunne en ik kom er maar niet achter wie.
Dat dacht ik ook al, niks tegen gekomen nog, ik zal zo even onder het bed kijken...quote:Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Greys het volgende:
MB, heeft ze niet stiekem ergens anders gepoept?
Merlijn, jij fotomodel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |