Ja, want het krabding gebruikt ze maar zelden en ze krabbelde dus haar wondje steeds open met haar teennagels. Oh én ze klonk als een hond op het laminaatquote:
Wanneer is de bruiloft?quote:
Maar gladde gouden ringen zijn toch trouwringen. Nou... dan vind ik best dat Greys haar roze jurkje al uit de kast kan gaan halen en het mandje met rozeblaadjes en rijstekorrles mag gaan vullen (voor de vruchtbaarheid)quote:
Lila zal je goed staan.Past bij jequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Greys het volgende:
Oneindig, dat klinkt wel héul eh.... oneindig!![]()
En mag ik een lila jurk, net als Julia Roberts in My Best Friend's Wedding?
Ik zou het andersom doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef Qwea het volgende:
ooh is dat zo? Nou ik zal eerst die man bellen, en als die zegt dat het mogelijk is, dan Shirley eens vragen of ze het uberhaupt wil.
Ik verveel me de tering
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik zou het andersom doen.
Maar eigenlijk vind ik subsidie aanvragen iets wat zijzelf zou moeten doen, als ze dat zou willen.
Het gaat hier goed hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Senesta![]()
Wat schattig dat "ons" modje komt informeren hoe het hier gaat![]()
Met mij alles oke, momenteel erg aan het genieten van de Top2000 + topic.
Hoestie met u?
Nokquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef nokwanda het volgende:
Met een oog idols kijkend en met het andere proberen uit mijn nieuwe 13-moon diary of natural times te komen. 13 maanden agenda
En ik heb geloof ik 3 ogen, want met het derde kijk ik af en toe hier op fok![]()
Leuk maar ingewikkeld, mayan astrologie.quote:
Half dronken, verder primaquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook![]()
Hoe gaat het hier verder met iedereen?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
have fun!
Ik heb net Ziggy's darmen (nou ja buik) gemasseerd en haar kattenmelk gegeven (heeft eerder voor diarree gezorgd) dus maar afwachten of ze nog gaat poepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |