Met de belofte dat ie alles van haar kon krijgen, en er was geen twijfel over mogelijk wat dat alles inhield, als zij iets moois kreeg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:51 schreef MissBliss het volgende:
Ja maar, is hij nou echt vreemdgegaan?Nee toch? Alleen die ketting gegeven toch... toch?
Was idd wel een snottermoment. Maar ik kan hier niet fatsoenlijk snotteren omdat zoonlief haarfijn op die momenten naar mij gaat zitten kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:33 schreef Greys het volgende:
Alan Rickman? Die vreemd gaat met zijn secretaresse? Ik heb Harry Potter nog nooit gezienmaar als jij zegt verveelde kutstem dan moet hem dat wel zijn
Ik heb overigens gesnotterd toen ik de eerste keer Love Actually zag en dat stukje kwam dat zij Joni Mitchell luistert in de slaapkamer en haar tranen wegpoetst
Mja, idd, dan zal het wel...quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met de belofte dat ie alles van haar kon krijgen, en er was geen twijfel over mogelijk wat dat alles inhield, als zij iets moois kreeg.
En vrouwlief deed het al jaaaaaren met dingen die niet echt persoonlijk waren. Dat was wel okay, maar niet als de zaken zo lagen.
ik ook.Nu ook weer zo'n family snotterding op tv over puppy'squote:Op zaterdag 29 december 2007 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, idd, dan zal het wel...
Ik snotter ook altijd bij films, maar dat komt omdat ik een soort emotioneel wrak bent, die overal om snottertEcht, het hoeft niet eens superdramatisch te zijn of ik ga al...
Met dieren is het helemaal erg idd..quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ook.Nu ook weer zo'n family snotterding op tv over puppy's
Joah. MM heulemaal bang dat die gek van boven zn auto zou onderkrassenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:06 schreef Greys het volgende:
Ik ben trots op je Qwea, dat je hebt gebeld!
Wel jammer dat hij daarna nóg een waarschuwing krijgt, die gele kaartmaar dat is natuurlijk omdat ze het eerst zelf moeten horen. Hij kan over jou ook wel zeggen - bij wijze van spreken dan he - dat je elke avond je radio hard hebt terwijl het niet zo is
Nok, Love Actually is gewoon zo fout en kwijlerig dat hij weer leuk is, ik heb hem zelf op DVD en heb hem al 5 keer gezien ofzo. Vooral Bill Nighy, die oude rocker zeg maar, is briljant he?Ik kijk op Animal Planet altijd Meerkat Manor en hij is de commentaar-stem daarbij, wist je dat?
Mogge maisjes!![]()
Ja, geestelijk ging hij al vreemd idd.. Lijkt me ook verschrikkelijk trouwens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:02 schreef Greys het volgende:
Ik soms ook. Dat ik er een hekel aan heb, bedoel ik. Ik snotterde zelfs bij mijn schoonmoeder toen mijn rosbief ietsje te gaar was geworden![]()
Maar aan de andere kant lucht dat ook wel lekker op
![]()
MissBliss, je zag nooit daadwerkelijk dat hij vreemd ging idd, maar zijn hart/geslachtsdeelwas duidelijk bij iemand anders, niet bij zijn vrouw. Hij ging dus in elk geval al geestelijk vreemd, zeg maar. En dat is voor haar minstens net zo erg, om daar achter te komen. Zo heb ik het opgevat in elk geval.
2 dagenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus anderhalve dag? Lijkt me niet alarmerend hoor.
Volgens mij gaan die van mij ook niet elke dag grote boodschappen doen (niet dat ik het turf ofzo)
En als ze zich verder goed voelt, eet en drinkt en plast, dan zou ik het nog ff aanzien
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 dagen
Nou, ik hou het verder ook niet echt bij, maar normaal ligt er toch een stuk meer in die kattenbak hoor, na 48 uur. Maar goed, het zal wel meevallen allemaal en ik maak me druk om niks![]()
Maar ik zal idd morgen bellen als er nog niks gebeurd is
Ja, ik wacht nog even afquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef Greys het volgende:
Als ze zich er slecht van voelt, zeer buikkie ofzo, dan merk je dat heel snel en dan eet ze ook niet neem ik aan. Ik zou het ook nog even afwachten
Ik herken het wel hoor, als Bink een beetje gek doet hang ik ook meteen aan de lijn bij de dierenarts. Terwijl het zichzelf meestal vanzelf weer oplost. Ik heb gisteren zijn nagels laten knippen bij de dierenarts, omdat ik dat zelf niet durf![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Als ze op haar rug of zij ligt, kun je de darmpjes dan duidelijk voelen?
Baloe had juist het tegenovergestelde, maar ik kon destijds duidelijk voelen dat z'n darmpjes vol zaten en onrustig waren. Beetje hard bol buikje zeg maar.
En als ik er te hard op drukte liet ie een scheet
de nagels van de kat knippenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog even af
Whehenagels knippen is ook heel eng
Ik laat het ook altijd iemand anders doen. Re had het een keer gedaan terwijl ik haar vast had en ik voelde steeds kleine pijnschokjes bij haar... Hij zei: nee das van schrik. Maar toen deed later mn moeder het een keer en niks geen pijnschokjes... hij had ze dus gewoon te kort geknipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |