Oprahquote:Op maandag 31 december 2007 15:59 schreef Greys het volgende:
Ja goed advies van Morretje, kijk ff hoe laat hij echt gaat en hoe Dikkie op de knallen reageert, dan kan je altijd nog beslissen
Zometeen bij Oprah wordt het leuk. Dat stel dat op Youtube hun trouwfilmpje had gezet en die Dirty Dancing hadden ingestudeerd, wordt zometeen verrast door Patrick Swayze![]()
En net was Esmee Denters er op
Bij Oprah
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op maandag 31 december 2007 17:22 schreef Greys het volgende:
Hahaha muts, jij weet dat toch allemaal veel beter dan wij???!!!![]()
![]()
Ik kom niet verder dan 'Special Standje Vuurwerk' die op het toestel van Qwea en mij zit
Geen tijd voor Oprahquote:Op maandag 31 december 2007 15:59 schreef Greys het volgende:
Ja goed advies van Morretje, kijk ff hoe laat hij echt gaat en hoe Dikkie op de knallen reageert, dan kan je altijd nog beslissen
Zometeen bij Oprah wordt het leuk. Dat stel dat op Youtube hun trouwfilmpje had gezet en die Dirty Dancing hadden ingestudeerd, wordt zometeen verrast door Patrick Swayze![]()
En net was Esmee Denters er op
Bij Oprah
Mja, ik schiet ook wel eens in de paniek hoor, doet ie ineens niks meer ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh lekker, appeltaart! *kwijl*![]()
Dus nu kan je echt gaan genieten van je avondje!?
MB, jij hebt er tenminste nog ENIG verstand van, als jij op een verkeerd knopje drukt raak je vast niet in blinde paniek omdat er ineens allerlei vreemde tekens in je beeldscherm van je fototoestel staan zoals ik![]()
Hoop dat er idd mooi vuurwerk is bij je om mooie foto's te maken! Ik kan het kapje wel op mijn toestel laten, want hé... tis Bleiswijk
quote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef Greys het volgende:
Zet de ronde knop bovenop op Sp1 of SP2
Klik op het Menu
Onderwerpenprogramma --> klik rechts
Blader tot je standje VUURWERK tegenkomt
Statief gewenst/vereist (of een muurtje waar je je toestel op zet ofzo)
spuit 11quote:Op maandag 31 december 2007 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]dat wist ik dus mooi niet. Zo ff naar buiten testen
Waar staat die 2 voor? 2 seconden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |