Oprahquote:Op maandag 31 december 2007 15:59 schreef Greys het volgende:
Ja goed advies van Morretje, kijk ff hoe laat hij echt gaat en hoe Dikkie op de knallen reageert, dan kan je altijd nog beslissen
Zometeen bij Oprah wordt het leuk. Dat stel dat op Youtube hun trouwfilmpje had gezet en die Dirty Dancing hadden ingestudeerd, wordt zometeen verrast door Patrick Swayze![]()
En net was Esmee Denters er op
Bij Oprah
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op maandag 31 december 2007 17:22 schreef Greys het volgende:
Hahaha muts, jij weet dat toch allemaal veel beter dan wij???!!!![]()
![]()
Ik kom niet verder dan 'Special Standje Vuurwerk' die op het toestel van Qwea en mij zit
Geen tijd voor Oprahquote:Op maandag 31 december 2007 15:59 schreef Greys het volgende:
Ja goed advies van Morretje, kijk ff hoe laat hij echt gaat en hoe Dikkie op de knallen reageert, dan kan je altijd nog beslissen
Zometeen bij Oprah wordt het leuk. Dat stel dat op Youtube hun trouwfilmpje had gezet en die Dirty Dancing hadden ingestudeerd, wordt zometeen verrast door Patrick Swayze![]()
En net was Esmee Denters er op
Bij Oprah
Mja, ik schiet ook wel eens in de paniek hoor, doet ie ineens niks meer ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh lekker, appeltaart! *kwijl*![]()
Dus nu kan je echt gaan genieten van je avondje!?
MB, jij hebt er tenminste nog ENIG verstand van, als jij op een verkeerd knopje drukt raak je vast niet in blinde paniek omdat er ineens allerlei vreemde tekens in je beeldscherm van je fototoestel staan zoals ik![]()
Hoop dat er idd mooi vuurwerk is bij je om mooie foto's te maken! Ik kan het kapje wel op mijn toestel laten, want hé... tis Bleiswijk
quote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef Greys het volgende:
Zet de ronde knop bovenop op Sp1 of SP2
Klik op het Menu
Onderwerpenprogramma --> klik rechts
Blader tot je standje VUURWERK tegenkomt
Statief gewenst/vereist (of een muurtje waar je je toestel op zet ofzo)
spuit 11quote:Op maandag 31 december 2007 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]dat wist ik dus mooi niet. Zo ff naar buiten testen
Waar staat die 2 voor? 2 seconden?
is dat zo?quote:Op maandag 31 december 2007 18:31 schreef MissBliss het volgende:
Eigenlijk moet je al klikken voor hij ontploft, maar das best moeilijk
Een digitale compact heeft meestal een vertraging in het afdrukken, dus dan moet je idd iets ervoor klikken.quote:Op maandag 31 december 2007 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dat zo?Ik klikte op het moment zelf
Ja, maar ook met die vuurwerk stand kan ik kiezen uit 2, 2.5 , 1.5 of 1quote:Op maandag 31 december 2007 18:32 schreef MissBliss het volgende:
Qwea, je hebt vast ook een voorkeuze-menu waar je zelf de sluitertijd kan bepalen, ik denk de P-stand? Dan kan je dus kortere tijden proberen.
Wat hebben wij toch een goed toestel he!quote:Op maandag 31 december 2007 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ook met die vuurwerk stand kan ik kiezen uit 2, 2.5 , 1.5 of 1
Ach, waarom niet?quote:
Jahaaaaaaaa dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach, waarom niet?
het kan best een realistisch effect geven van hoe je het zag op dat moment. of met allemaal niet te volgen strepen, of toaal zwart
Pff, je had daarstrax moeten zien. 5 minuten lang vlakbij de kerk hier. Alleen toen zat ik in pyama, en foto's nemen door glas gaat niequote:Op maandag 31 december 2007 18:37 schreef Greys het volgende:
Whihihi, dat is idd een beetje zielig vuurwerk-kiekje![]()
Maar dat daar nu al zoveel vuurwerk is om te oefenen!
Er staat groot in beeld iets met "kies belichtingstijd" dan kun je de + of - gebruiken om hoger of lager te gaan.quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hebben wij toch een goed toestel he!![]()
Dat wist IK dus weer niet, dat je dan nog kan kiezen tussen tijden, ga even kijken![]()
zo ongeveerquote:Op maandag 31 december 2007 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa dat is ook wel weer zo
Maar dat was niet helemaal Q d'r bedoeling geloof ik
Is je taart al klaar?
Gevonden ja!quote:Op maandag 31 december 2007 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er staat groot in beeld iets met "kies belichtingstijd" dan kun je de + of - gebruiken om hoger of lager te gaan.
Zo leer je nog es watquote:Op maandag 31 december 2007 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gevonden ja!
Eerst op dat zwartwitte dingetje klikken en dan kan je kiezen. Gut, ik ontdek steeds meer zo
Nok! Hollen!![]()
Kijk je wel uit dat ze niet stikken door zuurstofgebrek van al dat zeil. Dat kan ook nog.quote:Op maandag 31 december 2007 18:48 schreef Nonneke het volgende:
Nou wij worden al 2 nachten om 6 uur wakker worden door Fa Shier is hier een of ander feestvarken die dat een leuk tijdstip vind om strijkers af te steken voor het huis
![]()
Vanmorgen hebben we de slaapkamer deur maar open gezet dom eigenlijk, want ze is hardstikke loops en Pim slaapt op de 2e verdiepingga maar beneden janken
![]()
Gelukkig is ze nu alweer redelijk gekalmeerd na vandaag, dus de gouden tip voor Faas is met oud en nieuw, zorgen dat we alle 3 thuis zijn en ruim voor de 31e dr stekkertje in het stopcontact.
Straks om een uurtje of 11/half 12 mikken we er nog een valeriaantje tegenaan, en mevrouw kan er weer tegen![]()
Zo alleen nog even een zeil over de cavia's trekken, voor we net als vorig jaar om 5 over 12 die beesten doen redden van een verstikkingsdoodOveral aan gedacht, behalve dat die rook ook wel eens dóór de schutting kon komen zo het hok in
En bij het konijn nog wat vuilniszakken voor zn raampjes, anders wordt de arme ziel zo verblind
Ik zou het idd gewoon even afwachten Qwea. Is hij niet bang voor de knallen ?
Hoe maken de rest van de diertjes het ? Genieten ze allemaal lekker van de knallen ??
En de BEebie is geboren
Ja soms dan blaft hij. Buiten valt het wel mee.quote:Op maandag 31 december 2007 18:48 schreef Nonneke het volgende:
Nou wij worden al 2 nachten om 6 uur wakker worden door Fa Shier is hier een of ander feestvarken die dat een leuk tijdstip vind om strijkers af te steken voor het huis
![]()
Vanmorgen hebben we de slaapkamer deur maar open gezet dom eigenlijk, want ze is hardstikke loops en Pim slaapt op de 2e verdiepingga maar beneden janken
![]()
Gelukkig is ze nu alweer redelijk gekalmeerd na vandaag, dus de gouden tip voor Faas is met oud en nieuw, zorgen dat we alle 3 thuis zijn en ruim voor de 31e dr stekkertje in het stopcontact.
Straks om een uurtje of 11/half 12 mikken we er nog een valeriaantje tegenaan, en mevrouw kan er weer tegen![]()
Zo alleen nog even een zeil over de cavia's trekken, voor we net als vorig jaar om 5 over 12 die beesten doen redden van een verstikkingsdoodOveral aan gedacht, behalve dat die rook ook wel eens dóór de schutting kon komen zo het hok in
En bij het konijn nog wat vuilniszakken voor zn raampjes, anders wordt de arme ziel zo verblind
Ik zou het idd gewoon even afwachten Qwea. Is hij niet bang voor de knallen ?
Hoe maken de rest van de diertjes het ? Genieten ze allemaal lekker van de knallen ??
En de BEebie is geboren
quote:Op maandag 31 december 2007 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat ze niet stikken door zuurstofgebrek van al dat zeil. Dat kan ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |