quote:Op zondag 30 december 2007 12:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk alleen af of iemand wel gelezen heeft dat ik hier de details van de beeb van lotje bekend had gemaakt?
Oh, ik mocht net effe een paar fotootjes kijken. Tis echt een mooierd, zo puntgaaf die Damyanquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:15 schreef Het_Biertje het volgende:
sex!
Ja, en dan een mobile kopen waarvan achteraf blijkt dat hij dat deuntje speeltquote:
Ik pufte hou-je-kop-quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en dan een mobile kopen waarvan achteraf blijkt dat hij dat deuntje speelt
Ik pufte op gegeven moment..
de-ze-wee-komt-niet-meer-terug
en op gegeven mment wer dat
deze wee is weg
Ik moet ook nog een keer bellen, ik schijn dus toch meer uren te kunnen krijgen, maar ze hebben helaas nog niet teruggebeldquote:Op zondag 30 december 2007 20:44 schreef Randa_v het volgende:
Woensdag eens even gaan bellen naar de kraamzorg, nog steeds niets gehoord alleen dat ze in het weekend maar voor 3 uur komen ipv normaal aantal uren (vanaf dag 3 dan ivm mankracht te weinig). Wil toch wel wat meer duidelijkheid en dingetjes geregeld hebben. Net als het CB (zelfde organisatie, zelfde wvp) ook nog geen afspraak heeft voor Merlijns controle op het CB. Begin wel een beetje controlfreak te worden, maar wil die dingen niet pas op het laatst voor mijn kiezen krijgen.
Geen telefoontje gehad vandaag dus bloed was goed!![]()
Nu wel morgen met een fles urine en maatbeker in mijn rugzak naar het werk als onderdeel van de 24uurs urine
. En dan 's middags weer naar het ziekenhuis.
Zwangerschap en geboorte deel 351quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef amaranta het volgende:
Ik kan de gegevens van lotje nergens vinden... of ben ik nou scheel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |