abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55647853
Terug van het ziekenhuis, bloeddruk was te hoog (wel mooi constant), echo was perfect kindje mooi op schema, CTG was perfect, urine gaf een plusje dus ik ben weer aan het sparen vanaf nu en mag over 24 uur mijn urine weer in gaan leveren. Bloedprikken weet ik nog geen uitslagen van en hoop ik ook niet te horen, heb gevraagd me alleen te bellen als het mis is. Dus hopelijk straks geen telefoontje.
De gyn is behoorlijk luchtig en ik voel mezelf ook gewoon goed, morgen ga ik weer even op het werk kijken een paar dingetjes regelen en dan weer door naar het ziekenhuis. Ach zo blijf je bezig.

Slapen gaat ws brak omdat ik te laat naar bed ga. Overdag kan ik goed wegdommelen in mijn bed beneden. Alleen dan de slaap vatten 's avonds is niet fijn. Verder hoor ik onze Merlijn ook heel erg doordat hij zo onrustig slaapt en vaak wakker lijkt wat hij niet is.

BE,
  zondag 30 december 2007 @ 12:06:24 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55647873
Fijn dat alles goed was Randa!
pi_55647973
Heel veel succes BE!
Randa fijn dat alles in orde was! En Tan, hoe is het bij jou?
pi_55647994
Fijn Randa! En nu maar hopen dat ze idd. niet gaan bellen over je bloeduitslag. Scheelt wel als de gyn. zelf ook vrij luchtig is over alles he?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55647995
Op zich is alles nog goed , even alles afwachten en om de twee/drie dagen naar het ziekenhuis voor controle he. De gyn verbaasde zich wel over mijn buik, zeer bescheiden buikje namelijk maar wel met een kind dat mooi op schema ligt wat dus ook betekent dat mijn bloeddruk al is deze hoog gelukkig geen effect heeft op de groei van het kindje.
  zondag 30 december 2007 @ 12:14:34 #106
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55648054
BE, wat hou je het nog nog steeds enorm spannend . Ik hoop dat het snel doorzet!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 30 december 2007 @ 12:15:21 #107
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55648073
BE Wat balen... Ik hoop voor je dat het geen totale uitputtingsslag gaat worden, maar daar lijkt het nu al een beetje op hè?

Hier een ongelooflijk rustige nacht gehad, geen enkel wee-tje, geen harde buik zelfs, pff dat was lang geleden. Ook gisterenavond en vanochtend een opvallend rustig buikje. Als ik zo oud en nieuw door mag komen, daar teken ik voor
  zondag 30 december 2007 @ 12:21:32 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55648215
Tan dat klinkt fijn! Ik hoop voor je dat het geen stilte voor de (weeën)storm is!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 30 december 2007 @ 12:24:44 #109
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55648298
hmm ja, daar heb ik nog niet aan gedacht... Nah zal wel niet Mag ook niet van mij, vandaag is mijn vriend jarig
pi_55648307
Tan: dat is ook fijn! Misschien dat je het nieuwe jaar dan inderdaad nog zwanger in kunt gaan
It's all up to you
pi_55648329
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:24 schreef Tan het volgende:
hmm ja, daar heb ik nog niet aan gedacht... Nah zal wel niet Mag ook niet van mij, vandaag is mijn vriend jarig
Ik begin langzaamaan te geloven dat jij op wilskracht alleen in staat bent dat beebje binnen te houden tot het jou uitkomt
It's all up to you
pi_55648422
Vermoeiend dat gerommel BE! Misschien lukt het je om vanmiddag een ommetje te maken met Stinkie? Dan maak je je hoofd even leeg en vaak gebeurt het dan dat het spontaan en krachtig doorzet. Ik zou iig niet gaan zitten wachten tot de krampen uieindelijk krachtiger worden..is vermoeiend!

Gefeliciteerd met je vriend Tan! En lekker, weer een nachtje rustig door kunnen brengen
Ik duim voor geen telefoontje voor jou Randa
Saartje
pi_55648458
Ik vraag me nou eigenlijk alleen af of iemand wel gelezen heeft dat ik hier de details van de beeb van lotje bekend had gemaakt?
Saartje
  Moderator zondag 30 december 2007 @ 12:32:02 #114
5428 crew  miss_sly
pi_55648463
BE, wat jammer voor jullie dat het niet heeft doorgezet Ik hoop dat het snel doorzet en jullie mannetje echt komt. In de tussentijd misschien zo goed en zo kwaad als het gaat rusten of afleiding zoeken

Tan, fijn dat het rustig is nu. En gefeliciteerd met je vriend

Randa, fijn dat je je zo goed voelt en baby het goed doet!

Luna, ik zag nog 2 hele mooie echo's staan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 30 december 2007 @ 12:33:38 #115
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55648510
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:26 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik begin langzaamaan te geloven dat jij op wilskracht alleen in staat bent dat beebje binnen te houden tot het jou uitkomt
Ik geloof eerder dat dit weer net zo'n soort aanloop wordt als bij de andere kinderen, babies die lekker verwarring zaaien met voorweeën en dan komen als je het 't minst verwacht.

We zien het wel
  zondag 30 december 2007 @ 12:34:40 #116
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55648536
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk alleen af of iemand wel gelezen heeft dat ik hier de details van de beeb van lotje bekend had gemaakt?
Ik heb het wel gelezen, maar wist er niks op te reageren eigenlijk
pi_55648676
Whehe dat kan natuurlijk ook
Nou ja, als mensen het maar iig gelezen hebben, is mijn missie volbracht
Saartje
  zondag 30 december 2007 @ 12:47:59 #118
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55648946
Ik lees altijd alles wel, maar soms staat er dan zoveel dat ik op de helft vergeet te reageren (zoals bijv. die mooie echo's van Luna, zie ik net ), en soms weet ik gewoon niks zinnigs te zeggen. Vind het soms wel eens rot, net alsof iets totaal niet interessant is, maar dat is het dan niet. Het blijft gewoon niet hangen in mijn geperforeerde zwangerschapsbrein.
pi_55648986
Ik denk dat iedereen dat wel herkent Tan Tis nou eenmaal moeilijk om overal op te reageren en als je een dag achterloopt is er bijna helemaal geen beginnen meer aan
Saartje
pi_55649037
Randa, fijn dat alles weer goed was!

Tan, lekker dat je een rustig nachtje hebt gehad... stilte voor de storm...?!

BE, ik hoop dat het toch door gaat zetten vandaag
Fake it till you make it...
  zondag 30 december 2007 @ 13:01:11 #121
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55649350
BE een dikke voor jou.. Ik weet hoe slopend het is om zo lang bezig te zijn.
Spreek alleen wel met Stinkie af dat hij ingrijpt als jij het écht niet meer trekt (een bepaald teken ofzo) omdat je te moe bent/word.

Nou lag ik in het ziekenhuis maar ik heb meerdere malen aangegeven aan die zusters dat ik écht niet meer kon. De ontsluitingsweeën waren zó zwaar dat de persweeën bij mij gewoon een verademing waren! Die deden bijna niet zeer die lieten alleen maar mijn lichaam "golven" Toen ik aangaf dat de weeën afgezakt waren en ik tussen die 'golven' steeds in slaap viel heeft een van de zusters de gyn geroepen omdat ik persweeën had en ik misschien tóch wel eens een beetje erg moe kon zijn.. (wist ik dat, ik had ook nog nooit persweeën gehad)

Al met al heb ik het bij Hanne wél allemaal zelf gedaan en daar ben ik wel heel erg blij mee.
Maar mocht ik ooit weer zwanger zijn (maar die kans acht ik heeeel klein) dan dat nooooit weer.

Maar ik hoop dat jij nu heel snel je kleine kereltje in je armen hebt!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55649579
BE dit lijkt heel erg op mijn bevalling van Q.
Flink aan het voorweken en dan ineens ga je als een speer, let maar op!!
  zondag 30 december 2007 @ 13:20:07 #123
108648 cattie
lieve moeder
pi_55649955
BE, het klinkt ook enigszins als het begin van mijn bevalling. Na 24 uur zette het pas echt door. Sterkte ermee!
  zondag 30 december 2007 @ 13:22:41 #124
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55650036
BE, veel succes hoor. En je bent geen mietje. Als het straks doorzet kun je niets anders dan erin meegaan. Op de een of andere manier is dat beter te hebben dan wachten op een volgende (voor)wee.

Randa, fijn dat het goed is!
En Tan, gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55650087
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whehe dat kan natuurlijk ook
Nou ja, als mensen het maar iig gelezen hebben, is mijn missie volbracht

Ben een heel eind teruggescrolled en heb het gevonden. Had er inderdaad overheengelezen...van dingen die tussen quotes staan neem ik meestal aan dat ik het al eerder gelezen heb dus vandaar waarschijnlijk *schaam*
Had Lotje al wel gefeliciteerd En ik hoop dat ze hier snel weer terug is en wat foto's kan laten zien!
It's all up to you
  zondag 30 december 2007 @ 13:34:53 #126
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55650422
Ik denk dat veel mensen eroverheen gelezen hebben door de commotie over de weeën van BE
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator zondag 30 december 2007 @ 13:36:49 #127
5428 crew  miss_sly
pi_55650500
Ik heb het niet gelezen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55650592
BE een extra vor jou en hopelijk zet het goed door. We zullen extra hard duimen.
pi_55651321
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat veel mensen eroverheen gelezen hebben door de commotie over de weeën van BE
da`s een slap excuus want het was daarvoor al
Magoe..van jou weet ik iig zeker dat je al op de hoogte was
Saartje
  zondag 30 december 2007 @ 14:01:37 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55651397
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

da`s een slap excuus want het was daarvoor al
Magoe..van jou weet ik iig zeker dat je al op de hoogte was
Anders post je het toch nog een keer? Iedereen komt hier nu toch om de haverklap kijken of er al nieuws is van BE, dus wordt het zeker weten gelezen
©Dumbo
pi_55651498
BE is bezig joehoe... Ben ik er twee dagen niet en dan gaat ze bevallen van Bert! Meis ik hoop dat het doorzet en dat je snel van je mannetje mag genieten.

Nanalune gefeliciteerd met jullie dochter en Ardenlynn en Lotje jullie gefeliciteerd met jullie zoontjes...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55651519
Ohh wat is het hier spannend!!
BE, zet hem op! Heel veel succes!

pi_55652681
oef, wat een oefening in geduld is 't aan 't worden BE, maar 't kan maar zo in een stroomversnelling komen. hoe dan ook, je moet je er aan overleveren, veel succes!

en tan & man, hopelijk houdt jullie kleintje zich nog even rustig daar binnen. nog even relatief ongestoord oliebollen eten & een verjaardag vieren (gefeliciteerd!).
  zondag 30 december 2007 @ 14:40:58 #134
92409 Twinky
Little star.
pi_55652908
pff, mijn f5 toets begint nu echt te slijten zeg. BE, schiet eens op

Al hebben we alweer even niks van d'r gehoord... zou het nu echt?
pi_55652934
Ik hoop dat BE lekker aan het slapen is nu. Dat ze even wat kan uitrusten.
Rugweeen. Dat is kut.
Had ik ook. ellende
  zondag 30 december 2007 @ 14:45:15 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55653053
Hou vol BE! Zelf vond ik die voorweeen echt vele malen pijnlijker dan de echte. Heel ander soort pijn ofzo. Kan het niet echt verklaren....
Maar het zet echt wel een keer door, en dan heb je dit voorwerk maar gehad! Probeer te rusten, hoe lastig dit ook lijkt. Moet wel vaak aan je denken...

Zet m op!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55653113
Nog steeds geen BEebie?
Het was vanochtend al even zoeken naar de f5 knop: heb bleek die toest zonder opdruk te zijn...

Rust maar lekker uit BE.. Even opladen voor de grote finale
  zondag 30 december 2007 @ 15:01:02 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55653635
BE, hier denken we aan je meis!

Zet 'm op
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 30 december 2007 @ 15:58:36 #139
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55655338
Ze is nu al een tijdje niet gesignaleerd.. Ik hoop dat ze óf nog snel even lekker aan het slapen is óf dat het doorgezet is!
BE ik weet dat je ze leuk vind dus hier één speciaal voor jou!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 30 december 2007 @ 16:49:36 #140
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55656630
Lange bevallingen zijn niet leuk, daar weet ik alles van, maar ook aan een lange bevalling komt een eind!
Je kan het, het gaat je lukken, je bent een stoere kanjer die heel snel een jochie in d'r armen gaat houden!

gejat, maar wel een leuke aanmoediging:

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55656664
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

Anders post je het toch nog een keer? Iedereen komt hier nu toch om de haverklap kijken of er al nieuws is van BE, dus wordt het zeker weten gelezen
Goed idee
!!!!!NIEUWS VAN LOTJE!!!!
quote:
*daddy speaking* Het heeft even geduurd, maar de kleine is er eindelijk uit! Zondagmorgen om 5:50 is onze zoon geboren: Damyan Thrystan Merryn! 52 cm en 4015 gram. Big boy dus! Moeder en kind maken het goed, ondanks de behoorlijk heftige bevalling. Al met al heeft het 22 uur geduurd, en de kleine moest uiteindelijk vaccuum gezogen worden , maar het resultaat mag er zijn. Hij drinkt goed, en de eerste volle luiers zijn al geproduceerd. Mama krabbelt ook al weer aardig overeind en begint gelukkig al weer wat kleur in het gezicht te krijgen. Nadere details zal ze ongetwijfeld zelf melden zodra ze weer op de been is.... In ieder geval bedankt voor de felicitaties!
en nieuws van lotje zelf!
quote:
zoooo k ben weer heel even up... maar not running. dat gaat nog wel n poosje duren vrees ik.
iig gaat t met die kleine echt heeeelemaal super ! hij drinkt echt goed (en das echt auw...) en hij slaap heeerlijk in zn hangwiegje hij hoeft maar even te bewegen omdat ie denkt wakker te worden of hij wiegt zichzelf weer in slaap hetgeen ons telkens 3 of 4 dikke uren slaap geeft in de nacht!
en t is zo'n mooi scheetje
overigens.. die vacuumpomp... die gun ik echt niemand!!!
Saartje
  zondag 30 december 2007 @ 16:53:57 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55656753

om de één of andere vage stomme reden willen die B's niet springen!
©Dumbo
pi_55656779
lotje, dat klinkt behoorlijk heftig. sterkte met het herstel en nogmaals veel geluk gewenst met jullie zoon!
  zondag 30 december 2007 @ 17:06:42 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55657029
Oh ja, nu ik de naam zie staan herinner ik me idd dat ik het gelezen heb, maar behalve de eerdere felicitatie wist ik ook even niet zo veel te zeggen.

Hier nog geen verandering. Ik heb nog wel even geslapen en net heerlijk als een zombie naar het schaatsen gekeken. Kruik erbij, af en toe even in een soort van sprint naar het toilet want dan helpen zelfs die handjes niet meer.
Al met al nog steeds flink venijnig, we zijn de deur dus ook niet meer uitgeweest, elke spieraanspanning levert wel een golf van pijn op. De pijn lijkt overigens wel weer wat verschoven, meer buik en onderste regionen en iets minder rug gelukkig.

Vanavond vroeg naar bed en hopen dat de nacht zijn werk doet. Zo niet ga ik idd morgen wel aan wat bellen trekken, want nog zo'n dag trek ik denk ik niet hoor...
pi_55657071
hou vol BE
  zondag 30 december 2007 @ 17:09:53 #146
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55657108
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:53 schreef texelonia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

om de één of andere vage stomme reden willen die B's niet springen!
Nou, de echte B wil ook maar niet springen.
Kom op B, van jouw en Kim's bevalling ga ik afkijken dus doe maar net alsof het een easy breeze is!
  zondag 30 december 2007 @ 17:11:05 #147
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55657152
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, nu ik de naam zie staan herinner ik me idd dat ik het gelezen heb, maar behalve de eerdere felicitatie wist ik ook even niet zo veel te zeggen.

Hier nog geen verandering. Ik heb nog wel even geslapen en net heerlijk als een zombie naar het schaatsen gekeken. Kruik erbij, af en toe even in een soort van sprint naar het toilet want dan helpen zelfs die handjes niet meer.
Al met al nog steeds flink venijnig, we zijn de deur dus ook niet meer uitgeweest, elke spieraanspanning levert wel een golf van pijn op. De pijn lijkt overigens wel weer wat verschoven, meer buik en onderste regionen en iets minder rug gelukkig.

Vanavond vroeg naar bed en hopen dat de nacht zijn werk doet. Zo niet ga ik idd morgen wel aan wat bellen trekken, want nog zo'n dag trek ik denk ik niet hoor...
Goed. Ik ga hem toch stellen.
Wat heeft het toilet dat een gewone rechte stoel niet heeft?

Vast een heul domme vraag, maar goed.

Hou vol BE
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55657200
Op het toilet ben je meer gewend jezelf te laten gaan dan op een rechte stoel
Saartje
  zondag 30 december 2007 @ 17:12:59 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55657210
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Goed. Ik ga hem toch stellen.
Wat heeft het toilet dat een gewone rechte stoel niet heeft?

Vast een heul domme vraag, maar goed.

Hou vol BE
Hihi, ik zit het net tegen stinkie te vertellen.
Gewoon benen wijd, 3 kanten om tegenaan te hangen (de enige keer tot nu toe dat ik wel blij ben met ons smalle toiletje) en je kan een beetje druk zetten zonder je om de vloer te bekommeren.
Nee, ik ben niet aan het persen, maar blaas en darmen doen heel gezellig mee met dit feestje.

Oh, en het galmt zo leuk als je in jezelf zit te jammeren.

Overigens ben ik tijdens deze post al 3 keer naar het toilet geweest, daar ebt het weg, op de stoel komt het weer terug. Ik ga er dan ook snel weer achter vandaan.
  zondag 30 december 2007 @ 17:13:42 #150
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55657223
Heeft dat ook niet te maken met de manier waarop je op een toilet zit? En hoe je bekken dan rusten?
Ik kan me helemaal voorstellen dat het zalig is; ik ben ook altijd lekker relaxed op het toilet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')