jawel, morgenavond, maar weet toch niet wie er dan zijnquote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef Greys het volgende:
Dag lieve Non, kom je niet meer even kletsen voor die tijd dan?
Jij ook alvast heel veel plezier en werk ze eventjes morgen!
Hier ook hoor...quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Greys het volgende:
Wij zijn ook gewoon lekker burgerlijk thuis hoor
klinkt bekendquote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jawel, morgenavond, maar weet toch niet wie er dan zijn
en plezier, ik zit gewoon thuis hoor, op de bank met een bange hond de staatsloterij te kijken oid met mn moeder en Anka naast me, weinig spectaculairs. Wrs liggen we om half 2 te slapen
Latptop afsluiten en NU het bed induiken!quote:Op zondag 30 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys laat me zojuist een knaloranje oude Volkswagenbus zien die te koop staat en toen ik vroeg of daar een kinderzitje in kan (subtiel he? ) zei hij dat dat op de voorbank wel moest lukken en dat achterin dan mooi zijn drumstel en de kinderwagen kan
![]()
![]()
Ik vind mijn icon mooi zoals die is, geen geknoei meer.quote:Op zondag 30 december 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Maes? Lukt het met je icon?
zinloos. Eeerst de juiste fase in de cyclus afwachten. Eisprong en zo, temperaturenquote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Latptop afsluiten en NU het bed induiken!
Ahaaaaa het gaat de goeie kant opquote:Op zondag 30 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys laat me zojuist een knaloranje oude Volkswagenbus zien die te koop staat en toen ik vroeg of daar een kinderzitje in kan (subtiel he? ) zei hij dat dat op de voorbank wel moest lukken en dat achterin dan mooi zijn drumstel en de kinderwagen kan
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind mijn icon mooi zoals die is, geen geknoei meer.
Ik hoor net meneer Maes zeggen dat ie een uitspraak van een vrouw begrijpt........Ik was even met stomheid geslagen
Hij is nog even verder aan het zoeken naar busjesquote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Latptop afsluiten en NU het bed induiken!
quote:Op zondag 30 december 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog even verder aan het zoeken naar busjes
Maar op zich was het wel aardig hoopvol, right?![]()
Liefje het gaat goed komen, echt! Hij is al zo veel verder dan een half jaar geleden. Hou volquote:Op zondag 30 december 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog even verder aan het zoeken naar busjes
Maar op zich was het wel aardig hoopvol, right?![]()
Over konijntjes?quote:Op zondag 30 december 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Nee joh![]()
Laten we het vooral over dieren enzo blijven hebben hier
quote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaa je icon!
Zien jullie nu ook de goeie icon van Maes?
hè ja leukquote:
Ik vind het een geweldige foto.quote:Op zondag 30 december 2007 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb een vreselijke van ons twee ja, is dat dezelfde?
Daar kan je mijn amandelen zien, zo hard sta ik mee te blèren!
Toch niet voor de knijntjes?quote:
Voor vuurwerk jammergenoegquote:
Heej! Leuk weekend gehad?quote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Morretje het volgende:* Morretje is opgedoken uit het zwembad en gaat straks werken
quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej! Leuk weekend gehad?![]()
Werkse iig![]()
En Greys!
Ben je zwanger teruggekomen!?quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja was super! En om bij het onderwerp te blijven: ik ga zeker weten ooit eens met onze kinderen heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |