Domperidon valt onder zelfzorg en moet altijd betaald worden. Alleen bij chronisch gebruik wordt het wel vergoed.quote:Op zondag 30 december 2007 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pil pasje normaal. Maar ze kunnen toch in mn geschiedenis kijken? Bij mijn apotheek loop ik binnen zonder recept en krijg ik het mee.
Vorig jaar had ik migraine toen ik hier zat, dokter gebeld en die stuurde hier naar de apotheker een recept. Moest nog wel bij dokken terwijl ik het thuis ws gratis had gekregenwas diclofenac en domperidon
Ja heur...bel m'n moeder maar ff.quote:Op zondag 30 december 2007 20:57 schreef Greys het volgende:
Ze heeft 3 cm ontsluiting en gebroken vliezen, kan het dan nog zó lang duren?
Laat mij ff 5 minuutjes alleen met een speld op jullie slaapkamer.quote:Op zondag 30 december 2007 21:25 schreef Greys het volgende:
Hahahaha ik ook!Ik had ook niet anders verwacht van je, eigenlijk!
Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is trouwens om Meneer Greys overtuigd te krijgen van het feit dat babies helemaal zo akelig niet zijn. Je helpt daarbij wel, toch?
Wat was er ook alweer over 25 maanden?quote:Op zondag 30 december 2007 21:30 schreef Maes het volgende:
Ik help jou altijd! Meneer Greys moet opschieten want na deze maand hoef ik er nog maar 25 door te strepen en dan verwacht ik toch echt oppastante te zijn
Ik ken genoeg stoere, hippe en lieve mama's die na hun 40e pas hun eerste kindje kregen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef Greys het volgende:
Hahaha nee, als ik dat had gewild had ik dat al gedaan hoor
Het lijkt me alleen leuker als hij het zelf ook wil, zeg maar. Maar dat is waarschijnlijk pas als ik een jaar of 40 ben
Hier mop: Zwangerschap en geboorte deel 351quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef Maes het volgende:
AAAAARGHHHHH ik ben het topic kwijt!
Duuuuh dan begint het goede levenquote:Op zondag 30 december 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer over 25 maanden?
Ging je dan stoppen met werken? Ja he? En waarom ook alweer?
Tegen ons 3en kan meneer Greys niet op.quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg stoere, hippe en lieve mama's die na hun 40e pas hun eerste kindje kregen.
Ik zal echter alle zeilen bijzetten om die kerel van jou zo ver te krijgen
En verwennen zal ik die drol, ik verheug me er zo vreselijk opquote:Op zondag 30 december 2007 21:40 schreef Greys het volgende:
Owja ik weet het alweer Maes, hoe en wat
Ja dan begint zeker het goede leven voor je!Dan moet je wel wat te doen hebben natuurlijk, zoals mijn kind verwennen
En dan kan ie janken en tegen de muur aanlopen omdat het dan vaak minder makkelijk gaat.quote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef Greys het volgende:
Hahaha nee, als ik dat had gewild had ik dat al gedaan hoor
Het lijkt me alleen leuker als hij het zelf ook wil, zeg maar. Maar dat is waarschijnlijk pas als ik een jaar of 40 ben
tegen ons vierenquote:Op zondag 30 december 2007 21:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Tegen ons 3en kan meneer Greys niet op.
Het scheelt niet veel!quote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik stel me Greys voor met natte oogjes achter de laptop nu![]()
Ow, dat heb ik Greys weleens verteld achter de schermen. heb het ook weleens ergens op fok gezet.quote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik stel me Greys voor met natte oogjes achter de laptop nu![]()
Wat is jouw succesverhaal Nok?
Van het lachen of van ellende?quote:
Jeetje...was de relatie al niet lekker of had je dat er wel voor over?quote:Op zondag 30 december 2007 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik Greys weleens verteld achter de schermen. heb het ook weleens ergens op fok gezet.
Nou ja... lang verhaal. In het heel erg kort en kort door de bocht: hij wilde niet, ik wilde wel. Hij zei: dan stop je toch met de pil en neem je me ertussen en ik deed dat ook. Gevolg: ik deed het vanaf dag 1 alleen. Mijn risico en heb het genomen. En ik ben met EW zo blij dat de hele wereld op zijn kop kan gaan staan maar dat dat niet en nooit zal maken dat ik er spijt van heb.
Was al niet lekker. En tuurlijk was ik zo dom om ergens te hoepen dat het er beter op zou worden, tegen beter weten in. Maar dat ie weg zou gaan was wel een risico dat ik bewust heb genomen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeetje...was de relatie al niet lekker of had je dat er wel voor over?
quote:Op zondag 30 december 2007 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer van 'wat zijn jullie toch een schatjes'!![]()
Nou, als DAT hem niet over de streep trekt dan weet ik het niet meer!quote:Op zondag 30 december 2007 22:00 schreef nokwanda het volgende:
(en sigaren en whisky)
Whoeeeeeeee nu ben je voor het eggie!quote:Op zondag 30 december 2007 22:07 schreef Maes het volgende:
Kijk dan ik heb een icon!
Ja he!?quote:Op zondag 30 december 2007 22:07 schreef nokwanda het volgende:
Greeeeysss. Heeeel opvoedkundige aflevering
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |