quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Deze goed genoeg????quote:Op zondag 30 december 2007 16:05 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Wexy het volgende:
nou ja zeggggggggggggggggg
I am I said als zoektekst op google...... BRAAKSEL!!!
zal hem als link zetten en met spoilerCool zo is ie ook niet klikbaar.... nu nog een goed plaatje zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Homdeck het volgende:
391 Counting Crows - Mr. Jones (1994) ----![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Wexy het volgende:
nou ja zeggggggggggggggggg
I am I said als zoektekst op google...... BRAAKSEL!!!
zal hem als link zetten en met spoilerWaarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
hahahahhahahaha Ik heb het dit keer netjes verpakt!!quote:Op zondag 30 december 2007 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?![]()
![]()
Counting Crows kunnen me gestolen wordenquote:
Hij ookquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahhahahaha Ik heb het dit keer netjes verpakt!!
Ik moest t ook per se bekijken.quote:Op zondag 30 december 2007 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?![]()
![]()
hahhaa das niet barebacking iddquote:
Ze hebben een paar niet onaardige nummer, waaronder deze, imhoquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Counting Crows kunnen me gestolen worden
Heb de indruk dat ik niet hoef te gaan kijkenquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahhahahaha Ik heb het dit keer netjes verpakt!!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:06 schreef Wexy het volgende:
Als er iets is dat ik niet doe is naar een IKEA of woonboulevard rond de feestdagen![]()
Het is GEEN Barebacking!!!quote:Op zondag 30 december 2007 16:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb de indruk dat ik niet hoef te gaan kijken
dan zit ik in de trein van Rotterdam naar Groningenquote:Op zondag 30 december 2007 16:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
En nog anderhalve dag en dan is het weer voorbij . . .![]()
Ik blaas de rook gewoon tegen mijn beeldscherm aan.quote:Op zondag 30 december 2007 16:16 schreef Wexy het volgende:
ik ga de tuin schoffelen...
en nu niet letterlijk... ik rook idd buiten
quote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef Neleos het volgende:
Er komen best wel een paar leuke nummers aan nu.
eensquote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef Neleos het volgende:
Er komen best wel een paar leuke nummers aan nu.
liep ie tegen je aan?quote:Op zondag 30 december 2007 16:23 schreef D.Rose het volgende:
Al Jarreau heeft mij ooit zijn verontschuldigingen aangeboden
Er mag wel wat meer Cash in ja. Maar dit is ook een goed nummer.quote:Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef D.Rose het volgende:
Beetje raar dat Ring of Fire de hoogst genoteerde van Cash is (van 'maar' 3 nummers overigens)
gefeliquote:
Hahahaha, ik zag het! Vandaar nu Johnny Cash!quote:
Sh*t! Ik hou ermee op, ben te langzaaaaaaaaaaaaam.......quote:
Voor zolang hij nog leeft, het schijnt een mode trend te zijn in bekend artiestenland . . .quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
geen enkele grappige te vinden![]()
misschien niet..... vandaar dat die nu ook niet te vinden zijn op googlequote:Op zondag 30 december 2007 16:44 schreef Greys het volgende:
Een grappig plaatje is misschien ook niet echt op zijn plaats nu Wexy
DNAtest... nu directquote:Op zondag 30 december 2007 16:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij MOET wel de vader van de bassiste van The bangles zijn, als je zo kijkt
ookquote:Op zondag 30 december 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
380 Bløf - Hemingway (2007) ----quote:Op zondag 30 december 2007 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
Bluf straks weer, tjezus hoe beroerder kan het ??![]()
zo beroerd dat deze titel mij geen ene moer zegt ookquote:Op zondag 30 december 2007 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
Bluf straks weer, tjezus hoe beroerder kan het ??![]()
Tja . . .quote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef Adelante het volgende:
376 Elton John - Candle in the wind '97 (1997) 357
375 James Blunt - You're beautiful (2005) 264
beroerd genoeg?
ik vind die Vogel's reclame juist wel weer, grappig... stemmen van debiteuren/crediteuren!quote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
zo beroerd dat deze titel mij geen ene moer zegt ook
wordt echt gek van die reclame van vogels.com
imitaties van gamma
bah bah
lijkt me gezelligquote:Op zondag 30 december 2007 16:59 schreef Neleos het volgende:
Zouden ze de 17 minuten lange versie van In A Gadda Da Vida draaien straks?
Ieder reclame blok en veel te veel imitatie van Gamma..... maar gelukkig is t slechts mijn mening hequote:Op zondag 30 december 2007 17:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind die Vogel's reclame juist wel weer, grappig... stemmen van debiteuren/crediteuren!
geslacht: Vrouwquote:Op zondag 30 december 2007 17:03 schreef Greys het volgende:
Joor bjoetiefoehoellllllllllll, dat is zó lelijk dat het weer leuk is
Hij zingt dat ie geen Hemingway isquote:Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef Wexy het volgende:
oww dat is deze.... ik ken de melodie... maar wat dat heeft dat met die hemingway te maken??
Hij is geen Hemingway.quote:Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef Wexy het volgende:
oww dat is deze.... ik ken de melodie... maar wat dat heeft dat met die hemingway te maken??
dat is niet eens te herkennen ... pfffffquote:
dan kijk je zeker ook de show van dit nummer?quote:
Nee, dit jaar niet gezienquote:Op zondag 30 december 2007 17:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan kijk je zeker ook de show van dit nummer?
Hij lijkt erop he.quote:Op zondag 30 december 2007 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
peaceman?
quote:
we hebben net Yes gehad, nu Fats Dominoquote:Op zondag 30 december 2007 17:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm met deze opmerking ben ik ff de draad kwijt
quote:Op zondag 30 december 2007 17:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm met deze opmerking ben ik ff de draad kwijt
dank je nu weet ik het weerquote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we hebben net Yes gehad, nu Fats Domino
richiequote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
dank je nu weet ik het weer
wat doet die ene van de fonz hier dan???
goh hoe heet die knul ook alweer... ricky?
Richie..en Blueberry Hill was z'n lijfliedquote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
dank je nu weet ik het weer
wat doet die ene van de fonz hier dan???
goh hoe heet die knul ook alweer... ricky?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
cunningham... had die ook iets met jasjes voor in de gierput eigenlijk?quote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Richie..en Blueberry Hill was z'n lijflied
Alleen de radio edit . . .quote:
eetsequote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
Goed, ik gaat (buiten de deur) eten. Tot later![]()
Ziet er wel uit als iets waar kleine jongetjes voor op de loop gaan........quote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens de berekeningen zou Michael er nu zo uitgezien hebben als-ie neger was gebleven
[ afbeelding ]
Idd, Mika en Ilsequote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef Yoghii het volgende:
Volgend uur 2 liedjes uit 2007Het is een schande
Screw you guys, im going homequote:
vallende stenenquote:
Ja dat welquote:Op zondag 30 december 2007 18:05 schreef cafca het volgende:
Mooi uurtje toch, over het algemeen:
Ja ik geloof het wel.. zeker weten doe ik het niet...quote:Op zondag 30 december 2007 18:14 schreef Yoghii het volgende:
Dit nummer gebruikten ze toch bij Spel zonder grenzen?
weer een gele kikkerrrrrrquote:Op zondag 30 december 2007 18:18 schreef WeebI het volgende:
kut kikker
daarom post ik haar ookquote:Op zondag 30 december 2007 18:23 schreef qonmann het volgende:
Grace ..heel wat mooier dan de song
You did it your way?quote:Op zondag 30 december 2007 18:24 schreef Wexy het volgende:
[img]http://www.psu.edu/ur/archives/intercom_2002/June6/Images/Arts_MyWay_with_text.jpg[img]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatraquote:Op zondag 30 december 2007 18:25 schreef Fred_B het volgende:
Arme Frank Sinatra. Dan maak je zo'n meesterwerk, en eindigt het tussen Mika en Acda & De Munnik.
knetterbekquote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef Yoghii het volgende:
[..]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatra
Gekkenhuis
Ja, dat krijg je dan.quote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef Yoghii het volgende:
[..]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatra
Gekkenhuis
Studio-uitvoering is toch ook mooiquote:Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef Vogel87 het volgende:
Jammer dat ze niet de live-uitvoering draaien
Live is wel mooier........ dat geef zelfs ik toequote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Studio-uitvoering is toch ook mooi
Jawel hoor, tis sowieso een mooi nummer, maar dit vind ik echt zo'n nummer waarvan de live-versie nog vele malen mooier isquote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Studio-uitvoering is toch ook mooi
2 rode kruisjes???????quote:
Too much infoquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
2 rode kruisjes???????
damn dat is pas over 2 week hoor
Ja live uitvoering is ook mooi hoorquote:Op zondag 30 december 2007 18:36 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Jawel hoor, tis sowieso een mooi nummer, maar dit vind ik echt zo'n nummer waarvan de live-versie nog vele malen mooier is
grijnz ach joh we hebben het erger gehad hoor... en dat allemaal door de naam van 1 bandje waarbij het punt.com adres niet hun puntcom adres bleek te zijnquote:
super......quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de barebacking vocals in dit nummer?
Ik dacht ik houd het beschaafd bij zo'n kwijlnummerquote:Op zondag 30 december 2007 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Barbra Drijfzand
[ afbeelding ]
Het daaropvolgende jaar, onder de naam Anya: Moscow Nights, uiteraard gezongen met Russische tongval.quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef zoom het volgende:
In het clipje van Nikita zat deze dame![]()
[ afbeelding ]
Ze kreeg zelfs later een hitje
Net als jij.quote:
Jim Kerr vond het nummer maar zozo.quote:
dat had newbe al doorquote:Op zondag 30 december 2007 18:53 schreef zoom het volgende:
Dit nummer is uit de film The Breakfast Club , heb er nog een 12 inch van
Hoort er nooit in.quote:351 Amy Winehouse - You know I’m no good (2007) ----hoort er (nog) niet in
quote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef Yoghii het volgende:
Ik ga mee met peaceman op de dijk na dan
Ze kan best zingen en hoort er eerder in dan die teef van een Katie M.quote:
ruzie?quote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze kan best zingen en hoort er eerder in dan die teef van een Katie M.
gammaquote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef Ferdo het volgende:
Tjee, man, da's echt ver, en wat glíjdt-ie mooi!
Stelletje Jiskefet-wannabees.
Dat is voor mij toch wel Magic van Springsteen, (want Modern Times van Dylan is uit 2006 dacht ik), maar ik heb die Winehouse cd ook en het is wel steengoedquote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tsja, als er toch nummers uit dit jaar in mogen moet Amy Huiswijn er zeker in.
Ik (en velen met mij) heb Back To Black toch uitgeroepen als beste album van dit jaar (ook al is-ie nog net van 2006)
Ik maak nooit ruzie. Mensen moeten gewoon naar mij luisterenquote:
echt onvoorstelbaar inderdaad....alleen dat regenboog nummer is nog enigszins te pruimen maar ook dat kots ik snel uit.quote:Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef 4-elements het volgende:
Paul de Leeuw kan niet zingen. En een nummer als dit hoort er zeker niet in. Weer een reden om de regel in te voeren dat de nummers minstens een jaar oud moeten zijn...
Vele rappers denken dat ook rippen bij hun werk hoort.quote:Op zondag 30 december 2007 19:07 schreef Dylanesque het volgende:
Hee dit nummer heeft Puff Daddy ook gecovered gepikt
Heb jij eens respect voor andere mening ja.quote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze kan best zingen en hoort er eerder in dan die teef van een Katie M.
nekschot!!!quote:
Voor de mening wel hoor, de inhoud van de mening daar ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 30 december 2007 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij eens respect voor andere mening ja.
dit is zo'n slowsex nummer, kun je niet op doorbeukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |