quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Deze goed genoeg????quote:Op zondag 30 december 2007 16:05 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Wexy het volgende:
nou ja zeggggggggggggggggg
I am I said als zoektekst op google...... BRAAKSEL!!!
zal hem als link zetten en met spoilerCool zo is ie ook niet klikbaar.... nu nog een goed plaatje zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Homdeck het volgende:
391 Counting Crows - Mr. Jones (1994) ----![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Wexy het volgende:
nou ja zeggggggggggggggggg
I am I said als zoektekst op google...... BRAAKSEL!!!
zal hem als link zetten en met spoilerWaarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
hahahahhahahaha Ik heb het dit keer netjes verpakt!!quote:Op zondag 30 december 2007 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?![]()
![]()
Counting Crows kunnen me gestolen wordenquote:
Hij ookquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahhahahaha Ik heb het dit keer netjes verpakt!!
Ik moest t ook per se bekijken.quote:Op zondag 30 december 2007 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?![]()
![]()
hahhaa das niet barebacking iddquote:
Ze hebben een paar niet onaardige nummer, waaronder deze, imhoquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Counting Crows kunnen me gestolen worden
Heb de indruk dat ik niet hoef te gaan kijkenquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahhahahaha Ik heb het dit keer netjes verpakt!!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:06 schreef Wexy het volgende:
Als er iets is dat ik niet doe is naar een IKEA of woonboulevard rond de feestdagen![]()
Het is GEEN Barebacking!!!quote:Op zondag 30 december 2007 16:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb de indruk dat ik niet hoef te gaan kijken
dan zit ik in de trein van Rotterdam naar Groningenquote:Op zondag 30 december 2007 16:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
En nog anderhalve dag en dan is het weer voorbij . . .![]()
Ik blaas de rook gewoon tegen mijn beeldscherm aan.quote:Op zondag 30 december 2007 16:16 schreef Wexy het volgende:
ik ga de tuin schoffelen...
en nu niet letterlijk... ik rook idd buiten
quote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef Neleos het volgende:
Er komen best wel een paar leuke nummers aan nu.
eensquote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef Neleos het volgende:
Er komen best wel een paar leuke nummers aan nu.
liep ie tegen je aan?quote:Op zondag 30 december 2007 16:23 schreef D.Rose het volgende:
Al Jarreau heeft mij ooit zijn verontschuldigingen aangeboden
Er mag wel wat meer Cash in ja. Maar dit is ook een goed nummer.quote:Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef D.Rose het volgende:
Beetje raar dat Ring of Fire de hoogst genoteerde van Cash is (van 'maar' 3 nummers overigens)
gefeliquote:
Hahahaha, ik zag het! Vandaar nu Johnny Cash!quote:
Sh*t! Ik hou ermee op, ben te langzaaaaaaaaaaaaam.......quote:
Voor zolang hij nog leeft, het schijnt een mode trend te zijn in bekend artiestenland . . .quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
geen enkele grappige te vinden![]()
misschien niet..... vandaar dat die nu ook niet te vinden zijn op googlequote:Op zondag 30 december 2007 16:44 schreef Greys het volgende:
Een grappig plaatje is misschien ook niet echt op zijn plaats nu Wexy
DNAtest... nu directquote:Op zondag 30 december 2007 16:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij MOET wel de vader van de bassiste van The bangles zijn, als je zo kijkt
ookquote:Op zondag 30 december 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
380 Bløf - Hemingway (2007) ----quote:Op zondag 30 december 2007 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
Bluf straks weer, tjezus hoe beroerder kan het ??![]()
zo beroerd dat deze titel mij geen ene moer zegt ookquote:Op zondag 30 december 2007 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
Bluf straks weer, tjezus hoe beroerder kan het ??![]()
Tja . . .quote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef Adelante het volgende:
376 Elton John - Candle in the wind '97 (1997) 357
375 James Blunt - You're beautiful (2005) 264
beroerd genoeg?
ik vind die Vogel's reclame juist wel weer, grappig... stemmen van debiteuren/crediteuren!quote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
zo beroerd dat deze titel mij geen ene moer zegt ook
wordt echt gek van die reclame van vogels.com
imitaties van gamma
bah bah
lijkt me gezelligquote:Op zondag 30 december 2007 16:59 schreef Neleos het volgende:
Zouden ze de 17 minuten lange versie van In A Gadda Da Vida draaien straks?
Ieder reclame blok en veel te veel imitatie van Gamma..... maar gelukkig is t slechts mijn mening hequote:Op zondag 30 december 2007 17:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind die Vogel's reclame juist wel weer, grappig... stemmen van debiteuren/crediteuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |