Ja ik geloof het wel.. zeker weten doe ik het niet...quote:Op zondag 30 december 2007 18:14 schreef Yoghii het volgende:
Dit nummer gebruikten ze toch bij Spel zonder grenzen?
weer een gele kikkerrrrrrquote:Op zondag 30 december 2007 18:18 schreef WeebI het volgende:
kut kikker
daarom post ik haar ookquote:Op zondag 30 december 2007 18:23 schreef qonmann het volgende:
Grace ..heel wat mooier dan de song
You did it your way?quote:Op zondag 30 december 2007 18:24 schreef Wexy het volgende:
[img]http://www.psu.edu/ur/archives/intercom_2002/June6/Images/Arts_MyWay_with_text.jpg[img]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatraquote:Op zondag 30 december 2007 18:25 schreef Fred_B het volgende:
Arme Frank Sinatra. Dan maak je zo'n meesterwerk, en eindigt het tussen Mika en Acda & De Munnik.
knetterbekquote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef Yoghii het volgende:
[..]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatra
Gekkenhuis
Ja, dat krijg je dan.quote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef Yoghii het volgende:
[..]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatra
Gekkenhuis
Studio-uitvoering is toch ook mooiquote:Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef Vogel87 het volgende:
Jammer dat ze niet de live-uitvoering draaien
Live is wel mooier........ dat geef zelfs ik toequote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Studio-uitvoering is toch ook mooi
Jawel hoor, tis sowieso een mooi nummer, maar dit vind ik echt zo'n nummer waarvan de live-versie nog vele malen mooier isquote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Studio-uitvoering is toch ook mooi
2 rode kruisjes???????quote:
Too much infoquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
2 rode kruisjes???????
damn dat is pas over 2 week hoor
Ja live uitvoering is ook mooi hoorquote:Op zondag 30 december 2007 18:36 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Jawel hoor, tis sowieso een mooi nummer, maar dit vind ik echt zo'n nummer waarvan de live-versie nog vele malen mooier is
grijnz ach joh we hebben het erger gehad hoor... en dat allemaal door de naam van 1 bandje waarbij het punt.com adres niet hun puntcom adres bleek te zijnquote:
super......quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de barebacking vocals in dit nummer?
Ik dacht ik houd het beschaafd bij zo'n kwijlnummerquote:Op zondag 30 december 2007 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Barbra Drijfzand
[ afbeelding ]
Het daaropvolgende jaar, onder de naam Anya: Moscow Nights, uiteraard gezongen met Russische tongval.quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef zoom het volgende:
In het clipje van Nikita zat deze dame![]()
[ afbeelding ]
Ze kreeg zelfs later een hitje
Net als jij.quote:
Jim Kerr vond het nummer maar zozo.quote:
dat had newbe al doorquote:Op zondag 30 december 2007 18:53 schreef zoom het volgende:
Dit nummer is uit de film The Breakfast Club , heb er nog een 12 inch van
Hoort er nooit in.quote:351 Amy Winehouse - You know I’m no good (2007) ----hoort er (nog) niet in
quote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef Yoghii het volgende:
Ik ga mee met peaceman op de dijk na dan
Ze kan best zingen en hoort er eerder in dan die teef van een Katie M.quote:
ruzie?quote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze kan best zingen en hoort er eerder in dan die teef van een Katie M.
gammaquote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef Ferdo het volgende:
Tjee, man, da's echt ver, en wat glíjdt-ie mooi!
Stelletje Jiskefet-wannabees.
Dat is voor mij toch wel Magic van Springsteen, (want Modern Times van Dylan is uit 2006 dacht ik), maar ik heb die Winehouse cd ook en het is wel steengoedquote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tsja, als er toch nummers uit dit jaar in mogen moet Amy Huiswijn er zeker in.
Ik (en velen met mij) heb Back To Black toch uitgeroepen als beste album van dit jaar (ook al is-ie nog net van 2006)
Ik maak nooit ruzie. Mensen moeten gewoon naar mij luisterenquote:
echt onvoorstelbaar inderdaad....alleen dat regenboog nummer is nog enigszins te pruimen maar ook dat kots ik snel uit.quote:Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef 4-elements het volgende:
Paul de Leeuw kan niet zingen. En een nummer als dit hoort er zeker niet in. Weer een reden om de regel in te voeren dat de nummers minstens een jaar oud moeten zijn...
Vele rappers denken dat ook rippen bij hun werk hoort.quote:Op zondag 30 december 2007 19:07 schreef Dylanesque het volgende:
Hee dit nummer heeft Puff Daddy ook gecovered gepikt
Heb jij eens respect voor andere mening ja.quote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze kan best zingen en hoort er eerder in dan die teef van een Katie M.
nekschot!!!quote:
Voor de mening wel hoor, de inhoud van de mening daar ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 30 december 2007 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij eens respect voor andere mening ja.
dit is zo'n slowsex nummer, kun je niet op doorbeukenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |