Ja ik geloof het wel.. zeker weten doe ik het niet...quote:Op zondag 30 december 2007 18:14 schreef Yoghii het volgende:
Dit nummer gebruikten ze toch bij Spel zonder grenzen?
weer een gele kikkerrrrrrquote:Op zondag 30 december 2007 18:18 schreef WeebI het volgende:
kut kikker
daarom post ik haar ookquote:Op zondag 30 december 2007 18:23 schreef qonmann het volgende:
Grace ..heel wat mooier dan de song
You did it your way?quote:Op zondag 30 december 2007 18:24 schreef Wexy het volgende:
[img]http://www.psu.edu/ur/archives/intercom_2002/June6/Images/Arts_MyWay_with_text.jpg[img]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatraquote:Op zondag 30 december 2007 18:25 schreef Fred_B het volgende:
Arme Frank Sinatra. Dan maak je zo'n meesterwerk, en eindigt het tussen Mika en Acda & De Munnik.
knetterbekquote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef Yoghii het volgende:
[..]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatra
Gekkenhuis
Ja, dat krijg je dan.quote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef Yoghii het volgende:
[..]
En die Acda & De Munnik/Mika helemaal blij van woot we staan maar 1 plek van My Way van Frank Sinatra
Gekkenhuis
Studio-uitvoering is toch ook mooiquote:Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef Vogel87 het volgende:
Jammer dat ze niet de live-uitvoering draaien
Live is wel mooier........ dat geef zelfs ik toequote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Studio-uitvoering is toch ook mooi
Jawel hoor, tis sowieso een mooi nummer, maar dit vind ik echt zo'n nummer waarvan de live-versie nog vele malen mooier isquote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Studio-uitvoering is toch ook mooi
2 rode kruisjes???????quote:
Too much infoquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
2 rode kruisjes???????
damn dat is pas over 2 week hoor
Ja live uitvoering is ook mooi hoorquote:Op zondag 30 december 2007 18:36 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Jawel hoor, tis sowieso een mooi nummer, maar dit vind ik echt zo'n nummer waarvan de live-versie nog vele malen mooier is
grijnz ach joh we hebben het erger gehad hoor... en dat allemaal door de naam van 1 bandje waarbij het punt.com adres niet hun puntcom adres bleek te zijnquote:
super......quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de barebacking vocals in dit nummer?
Ik dacht ik houd het beschaafd bij zo'n kwijlnummerquote:Op zondag 30 december 2007 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Barbra Drijfzand
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |