geslacht: Vrouwquote:Op zondag 30 december 2007 17:03 schreef Greys het volgende:
Joor bjoetiefoehoellllllllllll, dat is zó lelijk dat het weer leuk is
Hij zingt dat ie geen Hemingway isquote:Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef Wexy het volgende:
oww dat is deze.... ik ken de melodie... maar wat dat heeft dat met die hemingway te maken??
Hij is geen Hemingway.quote:Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef Wexy het volgende:
oww dat is deze.... ik ken de melodie... maar wat dat heeft dat met die hemingway te maken??
dat is niet eens te herkennen ... pfffffquote:
dan kijk je zeker ook de show van dit nummer?quote:
Nee, dit jaar niet gezienquote:Op zondag 30 december 2007 17:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan kijk je zeker ook de show van dit nummer?
Hij lijkt erop he.quote:Op zondag 30 december 2007 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
peaceman?
quote:
we hebben net Yes gehad, nu Fats Dominoquote:Op zondag 30 december 2007 17:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm met deze opmerking ben ik ff de draad kwijt
quote:Op zondag 30 december 2007 17:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm met deze opmerking ben ik ff de draad kwijt
dank je nu weet ik het weerquote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we hebben net Yes gehad, nu Fats Domino
richiequote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
dank je nu weet ik het weer
wat doet die ene van de fonz hier dan???
goh hoe heet die knul ook alweer... ricky?
Richie..en Blueberry Hill was z'n lijfliedquote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
dank je nu weet ik het weer
wat doet die ene van de fonz hier dan???
goh hoe heet die knul ook alweer... ricky?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
cunningham... had die ook iets met jasjes voor in de gierput eigenlijk?quote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Richie..en Blueberry Hill was z'n lijflied
Alleen de radio edit . . .quote:
eetsequote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
Goed, ik gaat (buiten de deur) eten. Tot later![]()
Ziet er wel uit als iets waar kleine jongetjes voor op de loop gaan........quote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens de berekeningen zou Michael er nu zo uitgezien hebben als-ie neger was gebleven
[ afbeelding ]
Idd, Mika en Ilsequote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef Yoghii het volgende:
Volgend uur 2 liedjes uit 2007Het is een schande
Screw you guys, im going homequote:
vallende stenenquote:
Ja dat welquote:Op zondag 30 december 2007 18:05 schreef cafca het volgende:
Mooi uurtje toch, over het algemeen:
Ja ik geloof het wel.. zeker weten doe ik het niet...quote:Op zondag 30 december 2007 18:14 schreef Yoghii het volgende:
Dit nummer gebruikten ze toch bij Spel zonder grenzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |