clannaam: [FOK] das meteen duidelijk dan.quote:Op zondag 30 december 2007 10:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Username - PSN
1. Denthemen - Denthemen88
2 Rock-schocker - Private_Jarhead
3 JoMo0 - Jordy_
4 Mickey_Blue_Eyes - Blue Eyed-NL![]()
5 Manny - sportsok
Goeie PSN-naam heb jijquote:Op zondag 30 december 2007 11:11 schreef manny het volgende:
[..]
clannaam: [FOK] das meteen duidelijk dan.
quote:Op zondag 30 december 2007 11:19 schreef Survivalism het volgende:
3 JoMo0 - Jordy_
4 Mickey_Blue_Eyes - Blue Eyed-NL
5 Manny - sportsok
6 Survivalism - Nick595
Renzokuken - Puddled_nl
en ga je dan op consolegaming.eu ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:49 schreef denthemen het volgende:
Daar waar wij in het [PS3] Call of Duty 4: Modern warfare. Deel 2 zaten te brainstormen over een clan leek het ons leuk om een clan te gaan gebruiken voor Call of duty 4.
Dit topic willen wij dan ook gebruiken om te kijken of er animo voor is, en je kunt meteen je ideeën kwijt over de naam.
Wil je ook meedoen? Zet dan even dit lijstje neer en vul hem aan:
1. Denthemen, PSN naam: Denthemen88
Hopen op veel spelers
![]()
LET OP, DIT GAAT OM DE PS3 VERSIE!!!
mja soms kan het zijn dat de server vol is, maar ik heb het ook redelijk vaak.quote:Naad, Denthemen en Rudy nodigen me wel eens uit, maar dan krijg ik vaak de melding, unable to connect to host. Heeft dat ook met die servers te maken?
Heheh goeiequote:
Even leuk gespeeld een paar potjes inderdaad. Tot ik van de slaap zowat van me stoel afflikkerdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:46 schreef FuQ het volgende:
ik add rond half 8/8 uur jullie allemaal in mijn vriendenlijst, rond 8 uur/ half 9 kom ik online CoD doen.
misschien dat er nog een tweede persoon is die ook een party kan maken, voor het geval ik (om 1 of ander reden) niet kan.
mic niet verplicht, maar liever wel
een party maken, en dan domination aanvinken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:56 schreef Frozen het volgende:
Hoe werkt het systeem dan als we samen willen spelen tegen anderen in bijv. Domination?
Af en toe kom ik daar 2 of 3 leden van een zelfde clan tegen.
oke weer pwnen vanavond vorige keer kon ik jou game niet meer joinen server was volquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef FuQ het volgende:
[..]
een party maken, en dan domination aanvinken.
btw ik ben vanavond om half 9 / 9 uur online.
Het was leuk om te spelen! ( Zei het vrij kort )quote:Op zondag 13 januari 2008 02:42 schreef H-enki het volgende:
Vanavond waren we met 6 man zeker een leuke clan. 4 met een mic, wat het alleen maar leuker maakt. Alleen werden we soms zwaar geowned.
Ik ben van mening dat we dat kunnen voorkomen om even een beetje te oefenen met elkaar. Missies zoals search and destroy zijn missies die je met twee vingers in je neus moet kunnen spelen. Dus niet als twee clan dudes zich gaan verstoppen, en als de bom geplaatst is de bom defusen terwijl de rest al KO is, om vervolgens vanaf de zijlijn te zien dat die ook afgemaakt wordt.
Dit moet toch wel beter kunnen.
Ik ben benieuwd over de gedachtes hierover. Ik ben in ieder geval een speler die zijn spel wil verbeteren.
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:14 schreef solidslayer het volgende:
Jullie moeten toch wat meer gaan oefenen or
uav jammerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef H-enki het volgende:
Ja precies, samen door een veld lopen. De hoekjes en spotjes goed in de gaten houden. Ik speel het nog niet zo erg lang het FPS genre, was eigenlijk meer een RPG dude. Maar cod4 heeft me helemaal omgeturnd.
In principe weet je wel waar de meeste snipers etc, kunnen zitten. Tekortkoming is natuurlijk het 360 vision gebeuren. Als je met 4 ogen kijkt, pak je links en rechts.
Ik maak het ook vaak mee, dat ik tegen twee gaste aanloop. Geen schijn van kans zeg maar. Ik hoop dat er ook snel een silencer komt om te unlocken voor de sniper. Toch wel bagger, dat als een kill maakt, dat de rest je van achter komt afmaken, omdat je zelf op je buik ligt.
Juist niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:33 schreef ChOcOwOcO het volgende:
mischien is wel een iedee om het zelfde wapen en packs en zo. te doen....
ben ik het niet mee eens want dan krijg je denk ik alleen maar moeilijkheden met communicatie als 2 mensen zonder mic met elkaar spelen hoeven ze er alleen maar aan te denken om bij elkaar te blijven en ik betwijfel ook of dat long en close range wel werkt maarjah we gaan het meemaken met het trainenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:44 schreef FuQ het volgende:
ik vind juist dat mensen die geen mic hebben, moeten gekoppelt worden aan iemand die wel een mic hebben. en dan 1 long range en 1 close range wapen.
eventueel wat perks die op elkaar aansluiten.
True.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:22 schreef FuQ het volgende:
das niet erg, fok is meer van '' hoe meer zielen hoe meer vreugd''
toch?
Succes!!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:03 schreef denthemen het volgende:
Ik ga binnenkort een mic halen btw
Maarre, de komende dagen (morgen en overmorgen) niet actief ivm tentamens
Mee eens. Ben je samen aan het spelen met mic, dan kan je elkaar dekking geven. BV bij S&D. dan is het wel belangrijk als iemand je dekt. Dat kan alleen maar met een mic toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:01 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens want dan krijg je denk ik alleen maar moeilijkheden met communicatie als 2 mensen zonder mic met elkaar spelen hoeven ze er alleen maar aan te denken om bij elkaar te blijven en ik betwijfel ook of dat long en close range wel werkt maarjah we gaan het meemaken met het trainen
En dan geen trigger happy gast, die probeert een kill te maken, want terwijl zijn partner op de grond ligt, unable to make a clean shot. Verraad je wel de positie waar je zit. Dat is de reden dat ik vaak alleen speel. ter illustratie, alleen speel ik 19k/4d. Met samenspel 4k/19d. Waar ligt dat aan?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:45 schreef H-enki het volgende:
Het spreekt natuurlijk voor zich, dat we dat afwisselen.
Als medespeler moet je weten, dat de hoofdstraat gedekt is door een snipe. En als snipe moet je er vanuit kunne gaan dat je niet geknifed wordt als je op buik ligt.
Het gaat niet om de individuele kills, maar dat je het potje afsluit als winnaar. ALS TEAM.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:27 schreef FuQ het volgende:
[..]
uav jammer
btw ik wil wel buddy zijn met iemand dan, ik prefereer blue eyed nl of h-enki (shadowseeker)
allebij wel goede spelers waar ik wel mee kan aan lullen
Je weet niet wat je mist af en toequote:Op maandag 14 januari 2008 08:46 schreef solidslayer het volgende:
Ohja van de week ook maar es een headset aanschaffen kan ik ook es wat teruglullen
De G3C dan moet je al gauw 4 a 5 schoten afvuren wil je de ander neerleggen, met die M16A4 is de tegenstander al dood voordat ie weet dat ie geraakt wordt:P Dan heb je nog zo single fire ass. rifle die je als laatst unlocked maar als je daar te snel mee schiet dan mik je al een kilometer boven de vijand uitquote:Op maandag 14 januari 2008 10:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist af en toe
Voor S&D is die M16A4 inderdaad wel handig. Die single shot assault is ook wel aardig. De G3C ofzo?
Speel de laatste tijd eigenlijk vrij veel headquarters. Kan ik die 150 kills challenges tenminste vrij vlot halen, met 30/40 kils per potje schiet dat tenminste een beetje op
Hehehe, weet wat je bedoelt. Soms heb je gewoon een aantal van die potjes dat het super gaat. Een ratio van K/D van 3 of 4:1 zijn dan geen uitzondering.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef solidslayer het volgende:
[..]
De G3C dan moet je al gauw 4 a 5 schoten afvuren wil je de ander neerleggen, met die M16A4 is de tegenstander al dood voordat ie weet dat ie geraakt wordt:P Dan heb je nog zo single fire ass. rifle die je als laatst unlocked maar als je daar te snel mee schiet dan mik je al een kilometer boven de vijand uit![]()
Ik had gister 48 kills met HQ en ong 25 deaths ging lekker
Haha precies! Ik had laatst in S&D 5 kills.. dus ik zet de airstrike in waar ik de bom had geplaatst.. en daarmee leg ik gewon de laatste tegenstander omquote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehe, weet wat je bedoelt. Soms heb je gewoon een aantal van die potjes dat het super gaat. Een ratio van K/D van 3 of 4:1 zijn dan geen uitzondering.
Wat kills, aristrike. goed gemikt, chopper. Zit je zo op een streak van 10 of 15![]()
Een en ander natuurlijk wel afhankelijk van een beetje tof team waar je in moet zitten
Vind die G3C vrij aardig. Helemaal omdat ik S&D vrij statisch speeln en hij vrij nauwkeurig is voor mijn gevoel.
Zowieso vind ik die single shot of burst rifles wel lekker spelen bij S&D omdat je meestal inderdaad maar 1 of 2 ventjes tegelijk tegenkomt
Ik zeg niksquote:Op maandag 14 januari 2008 11:57 schreef solidslayer het volgende:
[..]
omkomen bij je eigen airstrike(als enige!!)
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
Heb het ook wel eens gehad met een granaat. Het raampje zat toch iets meer naar rechts, en toen kwam hij terug
Ben net begonnen met de 1e prestige level, dus zit nu weer met allerlei kut geweren zonder Red dot![]()
En het helpt toch wel zo'n puntje ervaar ik nu
hehe zal je ook wel ff toevoegen vanavond, hoe meer zielen hoe meer afschietwerk voor mijquote:Op maandag 14 januari 2008 12:44 schreef manny het volgende:
Manny [PSname: Sportsok] is net geopereerd en een weekje vrij. Ik ga aan de slag om mijn skills te verbeteren en een paar prestiges te doorlopen. Ik zal veel online zijn.
hoogmoed komt voor dat de appel van de boom valt....quote:Op maandag 14 januari 2008 12:49 schreef solidslayer het volgende:
[..]
hehe zal je ook wel ff toevoegen vanavond, hoe meer zielen hoe meer afschietwerk voor mij
Kan zijn, maar je mag een gegeven paard nooit achter de wagen spannen, dus ik ben er vanavond bij.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef solidslayer het volgende:
Is het niet hoogmoed komt voor de val?
Je weet niet half hoe ik me er aan erger dat je maar voor een bepaalde tijd kan sprinten,quote:Op maandag 14 januari 2008 07:56 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik prefereer puddled
Moet ik wel overal me extreme conditioning perk hebben anders houd ik hem niet bij
![]()
jij bent vanavond online dus?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe ik me er aan erger dat je maar voor een bepaalde tijd kan sprinten,![]()
maar extreme conditioning vind ik dan te ver gaan... daar kunnen een hele hoop betere perks voor in de plaats.
Vanavond maar even level 55 worden en opnieuw beginnen.
Wat zijn die lmg's trouwens KUT zeg, ik kan er gewoon niet goed mee overweg.
i know, maar toch geef mij maar de m16 of een ak47quote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Kniel of sta stil. Dat is de enige manier waarme je een LMG met goed fatsoen onder de knie krijgt... Ik vind ze ook niet zo prettig. Maar goed ze zijn er dan ook niet voor bedoeld om hard mee rond te rennen
uhm vanaf 5 uur ofzo, even dineren tussendoor en dan weer cod4quote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
jij bent vanavond online dus?
Hoelaat
Ah okquote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Maar goed ze zijn er dan ook niet voor bedoeld om hard mee rond te rennen
Altijd leuk als dat gebeurd!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:11 schreef JoMo0 het volgende:
Jup die melding krijg ik ook vaak genoeg . Verder wordt je doodziek van "Host ended the game". Echt tijd voor die patch ..
Dat is dan wel weer hilarisch inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:22 schreef Frozen het volgende:
[..]
Altijd leuk als dat gebeurd!
Hoor je in 3 talen mensen vloeken via de headset
We vonden het al zo vreemd dat je niet kwamquote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef H-enki het volgende:
Echt jammer man, ik had echt wel zin om even samen te gamen. Nou ja, volgende keer proberen we het gewoon nog en keer.
Net een onwijs potje achter de rug. Was bij pipeline, en ik met mijn.50 snipe. Streak van 19 gehaald. Waarvan 6 met een chopper, en 2 met airstrike.
eindstand 20 kills 2 deaths. Zit nu echt onwijs op te letten en zo. Idd niet te gehaast als een malloot op je doel afrennen. In 2 dagen tijd, van 0.71 naar 0.83 rating gegaan. Voor de zomer, red ik 1.20 wel denk ik haha.
He H-enki! ook weer vroeg bij vandaagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:03 schreef H-enki het volgende:
trouwens als je prestige gaat doen, moet je dan ook weer de online speltypes vrijspelen, zodat je in het begin alleen maar free for all en deathmatch kan spelen?
Hahaha hoe herkenbaar. Gister had iemand bij ons de radio/cd aanstaan vet hard.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef solidslayer het volgende:
[..]
He H-enki! ook weer vroeg bij vandaag![]()
Nee als je prestige doet kan je gelijk weer alle speltypes doen, ik ging gelijk HQ doen en S&D zo vlogen de EXP er weer snel bij.
Nog een bron van irritatie... jankende baby's op de achtergrondIk vraag me af wat sommige mensen doen thuis? Met baby op schoot COD4 spelen? Dit heb ik serieus al 3 keer meegemaakt
![]()
Dat irritante gewauwel van spanjaarden minstens 5 keer.
Ook een keer een dik irritant pieptoon alsof er een telefoon overging bij iemand.
Een hollander die "zeg ken jij de mosselman" begint te zingen....
Een paar engelse die: "jojojo i killed you jojojo" "jojojo im gonna kill you too jojojo" "jojojo you missed me jojojo" hele match lang roepen..
Moet ik nog doorgaan?
Nu zelf nog een headset aanschaffen en in elke taal leren hoe ik "shut the fuck up" moet zeggen
Hahaha het lijkt de laatste tijd inderdaad vrij hip te zijn om te gaan fluiten tijdens het laadscherm.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:03 schreef Frozen het volgende:
Ik had een helder moment opeens: ik heb nog een headset liggen, die kreeg ik bij mijn nieuwe telefoon. Hoef ik die ook niet meer aan te schaffen.
Wat ik vreselijk irritant vind is mensen die gaan fluiten in de headset!
Hehe dat gesprek was echt hilarischquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hahaha hoe herkenbaar. Gister had iemand bij ons de radio/cd aanstaan vet hard.
Moest hij hem van ons uitzetten, gaat die mafkees zelf zingen![]()
Oh en ik had gister me ma aan de telefoon, vond puddled ook vrij grappig geloof ik
Ga met me homies in the gym posenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:52 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Hehe dat gesprek was echt hilarisch![]()
Maar vanavond weer knallen? vanaf een uurtje of 7 ofzo, misschien al wat eerder ben nog even bezig met school.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ga met me homies in the gym posen
Dus vanavond gaat niet wat worden
Moet wel lukken, owja misschien wel handig voor jou en je homies:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:45 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
AMEN.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef Renzokuken het volgende:
Het is weer een grote TERINGZOOI met dat invite systeem...
Haha zo herkenbaar met die types bij ons at the gymquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ga met me homies in the gym posen
Dus vanavond gaat niet wat worden
Ik zelf speel ook nooit met muziek. Kan me dan niet echt goed concentrerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:58 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar met die types bij ons at the gym
Overigens ik heb nooit muziek op staan als ik aan t knallen ben, ik heb gewoon mijn surroundsetje loeihard aan staan![]()
I like the sound of gunfire![]()
ff een bakkie doen
geen voetbal dan ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:27 schreef denthemen het volgende:
Ik ben er weerIk ben er vanavond iig wel
Een avond duurt langer dan 105 minutenquote:
Tuurlijk! het is alleen de vraag op cod4 mee wilt werkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik zelf speel ook nooit met muziek. Kan me dan niet echt goed concentreren
Wordt er vanavond nog gespeeld trouwens?
Smurfenhousequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef H-enki het volgende:
ik hou van vader ambraham. Het smurfenlied is mij favoriet. Zal hem vanavond luidkeels meezingen
bier is het lichaam van god (zo heb ik het tenminste geleerd)quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:17 schreef H-enki het volgende:
zwaar aan het cod4 vasten. tijdens gamen geen eten of drinken. Alleen roken, bier en een emmer om in te zeiken tussen het schieten door. (bier is natuurlijk geen drinken...!)
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef FuQ het volgende:
[..]
bier is het lichaam van god (zo heb ik het tenminste geleerd)
en ik heb ook geen emmer om te zeiken, ik weet niet of je het ooit hebt gehoord, maar de wc zit praktisch naast mijn kamer. (en als ik ga, houd ik altijd mijn headset op)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef H-enki het volgende:
Volgens mij:
Als je bier drinkt, krijg je een goddelijk lichaam..........
Als ik tijdens het spelen zit te schijten, en ze horen het, zeg ik dat ik marterdom aan heb staan. Dat ik net een granaat heb laten vallen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef FuQ het volgende:
deep impact.
''wie is gkhn27 dan?''
''geen idee, ik heb hem niet uitgenodigt''
'' ik ook niet''
'' oh hij komt uit mijn vriendenlijst''
''Waarom zijn wij altijd de slechterikken''
''hoe weet je dat we nu de slechterikken zijn dan''
'' ja wij dragen de bhurkas''
![]()
![]()
![]()
btw ik kom vanavond online, eerst werken. (en het word laat!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw ik ben morgen hele dag vrijvanavond al weekend vieren
PSN-ID: SoliD_S
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef solidslayer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat er een manier komt om per persoon iemand te blokken op de voicechat.
Gister zaten er ee hele zooi duitsers in de game .. leek net ff of ik een van de voorgaande COD delen tijdens WO2 aan t spelen was
Hij moest ook gewoon even langskomen hequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef solidslayer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat er een manier komt om per persoon iemand te blokken op de voicechat.
Gister zaten er ee hele zooi duitsers in de game .. leek net ff of ik een van de voorgaande COD delen tijdens WO2 aan t spelen was
Dat ben ik dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef FuQ het volgende:
deep impact.
''wie is gkhn27 dan?''
''geen idee, ik heb hem niet uitgenodigt''
'' ik ook niet''
'' oh hij komt uit mijn vriendenlijst''
Ik probeer je invite de hele tijd te accepten, maar kan niet joinen. Zie foutmelding hierboven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:59 schreef denthemen het volgende:
Is er ergens al een game bezig of zo? Niemand reageert namelijk op mijn invites
invite ffquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:08 schreef denthemen het volgende:
MENSEN: IK INVITE, JOIN AUB MIJN GAME
Speel vanavond in ieder geval ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:41 schreef Ruudbosch het volgende:
Kan ik als jullie morgen spelen eens meedoen? Lijkt me lachen. Bak er eerlijk gezegd nog niet zo heel veel van, maar ben eergisteren begonnen en dit is mijn eerste console shooter. Joystickjes is even wennen maar bevalt me prima.
Ik weet niet hoe het werkt met dat inviten in de lobby dus ik check morgen wel even het forum, ben rond half 5 terug van de uni en heb hopelijk de hele avond vrij om te gamen.
(ps: Ben nu nog rank 7, zonder prestige, maar hier wordt aan gewerkt)
Vanavond kan ik niet, film kijken (bier zuipen) met me buddies.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:19 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Speel vanavond in ieder geval ook.
Kom denk ik rond een uur of 7 online.
Als je me even toevoegd, zal ik zorgen dat je in ieder geval ook een invite krijgt
Puddled vanavond nog?
Eerst, om je welkom te heten, mogen we je allemaal 10 keer killen.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Absoluut. Eindelijk weer wat aan mijn pas 12 uur speeltijd en level 28 kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^^ het kan dus erger
Ligt eraan of je:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Is er nog plaats enzo? Lijkt me wel tof om eens met wat 'bekende' te spelen ipv dat anoniem geschiet online. Ben lvl 53 1e run
Superfruitig > PSNID
Kunnen mensen MIJ toevoegen? Ik weet niet wie er allemaal al meedoet! TNX alvast
k/d ratio = 3.6quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:18 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ligt eraan of je:
1. een k/d ratio heb van minimaal 2.0
2. accuracy minimaal 80%
3. 1000 headshots
en natuurlijk zoals hierboven gemeld staat moet je je 10 keer laten afschieten door alle Front Offensief Kamaraden
Clanbeleid
Blader het topic door zou ik zeggen, wil je bij de clan moet je natuurlijk wel even moeite doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal al meedoet! TNX alvast
inderdaad jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:14 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Blader het topic door zou ik zeggen, wil je bij de clan moet je natuurlijk wel even moeite doen
primaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:59 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
inderdaad ja![]()
![]()
Morgen weer?
Hoorde trouwens wat stemmetjes dat battlefield uitgesteld was naar juniquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hoorde trouwens wat stemmetjes dat battlefield uitgesteld was naar juni![]()
Ga het echt niet trekken nog 5 maand COD te spelen eerlijk gezegd
why not? blijft vet toch?! ik heb als alternatief nog een Warhawk liggen.. ook leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hoorde trouwens wat stemmetjes dat battlefield uitgesteld was naar juni![]()
Ga het echt niet trekken nog 5 maand COD te spelen eerlijk gezegd
Hey clandudes.......quote:Op zondag 20 januari 2008 14:02 schreef FuQ het volgende:
Shadowseeker/h-enki, je moet echt eens kijken wat er aan de hand is man, omdat je geen game kan joinen/inviten oid
40 of 60gb?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:43 schreef Rock-shocker het volgende:
PS3 is weer terugLaten we hopen dat 'ie het nu wel blijft doen.
thanks henkie!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:41 schreef H-enki het volgende:
Broeders........
Nog steeds op zoek naar het juiste wapen???
Wellicht voor u en de uwen wat handige achtergrond informatie
Open afbeelding in een nieuw venster voor een beter kijk door de ACOG scope
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Nou overal gaat de lol wel eens vanaf, ik merk nu al dat ik meer mappen wil en vooral de problemen met party's zijn kut.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
why not? blijft vet toch?! ik heb als alternatief nog een Warhawk liggen.. ook leukMaar voorlopig nog ff lekker online COD-en en wachten op de nieuwe GTAIV of KILLZONE2...
Nee ik speel liever de oude GTAIV , die is leukerquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
why not? blijft vet toch?! ik heb als alternatief nog een Warhawk liggen.. ook leukMaar voorlopig nog ff lekker online COD-en en wachten op de nieuwe GTAIV of KILLZONE2...
Jup. Ook veel overbelastingsmeldingen de laatste dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef solidslayer het volgende:
btw.. is FOK bij iedereen zo traag als dikke stront door een trechter?
We hebben idd wel effu leuk geknald.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:07 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Jup. Ook veel overbelastingsmeldingen de laatste dagen.
Dat was wel even een leuk potje. Ik moet er nog wel een beetje inkomen, dat S&D, maar het is wel echt veel leuker dan standaard knallen
ik ben zoooo slecht in S&D...quote:Op donderdag 24 januari 2008 05:23 schreef H-enki het volgende:
[..]
We hebben idd wel effu leuk geknald.
was verheugd omdat het een keer allemaal deed.
S&D, tja........
Het is een punten sleper, precies goed om snel even te levelen en de wapens vrij te spelen.
+50 een kill, ongeveer 500xp per potje. Maar bijzonder tactisch. Headsetje mis ik wel hoor bij sommige gasten. Maakt het nog leuker.
Ongelofelijk sommige mensenquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:41 schreef jorienvdherik het volgende:
moet het weer eens gaan spelen, ps3 een week niet aangeraakt
Mijn exp record staat op 2200quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:30 schreef H-enki het volgende:
Gisteren bij S&D, mega goed potje gespeeld.
26 kills 1 death, met me snipe op BOG.
Iedereen ging eraan. 1 streak 16 en 1 x 10. Uiteraard ook met airborne en chopper.
Stond bovenaan de lijst en kreeg de congrats van de meeste gasten.
Ik hoorde ze echt schelden man, Fuck*n sniper enzo, haha
Oh ja en natuurlijk 1600 XP, in 1 potje, das echt het hoogst wat ik ooit gehaald heb.
juistquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:59 schreef Jorddy het volgende:
3 JoMo0 - Jordy_
5 Manny - sportsok
6 Survivalism - Nick595
7 Renzokuken - Puddled_nl
8 Gkhn - Gkhn27
9 H-enki - shadowseeker
10 Solidslayer - SoliD_S
11 Jorddy - Jorddy
12nutorios -nutorios
13 Frozen - Oenemans
same herequote:Op maandag 28 januari 2008 15:02 schreef ChOcOwOcO het volgende:
heey ben er deze week niet zo veel .. heb proefwerkweek.. hahha IK zie jullie wel doeii. .. Is vuur NAC
is je ps3 eindelijk gemaakt, begeeft de server hetquote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Het is weer huilen met de pet op de laatste dagenHost ended game STERF
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:22 schreef H-enki het volgende:
Volgens mij slaan jullie er een paar over......?
3 JoMo0 - Jordy_
5 Manny - sportsok
6 Survivalism - Nick595
7 Renzokuken - Puddled_nl
8 Gkhn - Gkhn27
9 H-enki - shadowseeker
10 Solidslayer - SoliD_S
11 ChOcOwOcO- time_x_breda
12 FuQ- RudyNL
13 BrutalPlanet (via mijn broers acount geplaatst)
14 naad2112
------------------------
15 Jorddy - Jorddy
16 nutorius - nutorius
17. Frozen - oenemans
18. Gstylez - GDV
------------------------
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ik speel het veels te weinig, weet niet waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |