quote:Op zondag 13 januari 2008 16:27 schreef FuQ het volgende:
[..]
uav jammer
btw ik wil wel buddy zijn met iemand dan, ik prefereer blue eyed nl of h-enki (shadowseeker)
allebij wel goede spelers waar ik wel mee kan aan lullen
Je weet niet wat je mist af en toequote:Op maandag 14 januari 2008 08:46 schreef solidslayer het volgende:
Ohja van de week ook maar es een headset aanschaffen kan ik ook es wat teruglullen
De G3C dan moet je al gauw 4 a 5 schoten afvuren wil je de ander neerleggen, met die M16A4 is de tegenstander al dood voordat ie weet dat ie geraakt wordt:P Dan heb je nog zo single fire ass. rifle die je als laatst unlocked maar als je daar te snel mee schiet dan mik je al een kilometer boven de vijand uitquote:Op maandag 14 januari 2008 10:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist af en toe
Voor S&D is die M16A4 inderdaad wel handig. Die single shot assault is ook wel aardig. De G3C ofzo?
Speel de laatste tijd eigenlijk vrij veel headquarters. Kan ik die 150 kills challenges tenminste vrij vlot halen, met 30/40 kils per potje schiet dat tenminste een beetje op
Hehehe, weet wat je bedoelt. Soms heb je gewoon een aantal van die potjes dat het super gaat. Een ratio van K/D van 3 of 4:1 zijn dan geen uitzondering.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef solidslayer het volgende:
[..]
De G3C dan moet je al gauw 4 a 5 schoten afvuren wil je de ander neerleggen, met die M16A4 is de tegenstander al dood voordat ie weet dat ie geraakt wordt:P Dan heb je nog zo single fire ass. rifle die je als laatst unlocked maar als je daar te snel mee schiet dan mik je al een kilometer boven de vijand uit![]()
Ik had gister 48 kills met HQ en ong 25 deaths ging lekker
Haha precies! Ik had laatst in S&D 5 kills.. dus ik zet de airstrike in waar ik de bom had geplaatst.. en daarmee leg ik gewon de laatste tegenstander omquote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehe, weet wat je bedoelt. Soms heb je gewoon een aantal van die potjes dat het super gaat. Een ratio van K/D van 3 of 4:1 zijn dan geen uitzondering.
Wat kills, aristrike. goed gemikt, chopper. Zit je zo op een streak van 10 of 15![]()
Een en ander natuurlijk wel afhankelijk van een beetje tof team waar je in moet zitten
Vind die G3C vrij aardig. Helemaal omdat ik S&D vrij statisch speeln en hij vrij nauwkeurig is voor mijn gevoel.
Zowieso vind ik die single shot of burst rifles wel lekker spelen bij S&D omdat je meestal inderdaad maar 1 of 2 ventjes tegelijk tegenkomt
Ik zeg niksquote:Op maandag 14 januari 2008 11:57 schreef solidslayer het volgende:
[..]
omkomen bij je eigen airstrike(als enige!!)
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
Heb het ook wel eens gehad met een granaat. Het raampje zat toch iets meer naar rechts, en toen kwam hij terug
Ben net begonnen met de 1e prestige level, dus zit nu weer met allerlei kut geweren zonder Red dot![]()
En het helpt toch wel zo'n puntje ervaar ik nu
hehe zal je ook wel ff toevoegen vanavond, hoe meer zielen hoe meer afschietwerk voor mijquote:Op maandag 14 januari 2008 12:44 schreef manny het volgende:
Manny [PSname: Sportsok] is net geopereerd en een weekje vrij. Ik ga aan de slag om mijn skills te verbeteren en een paar prestiges te doorlopen. Ik zal veel online zijn.
hoogmoed komt voor dat de appel van de boom valt....quote:Op maandag 14 januari 2008 12:49 schreef solidslayer het volgende:
[..]
hehe zal je ook wel ff toevoegen vanavond, hoe meer zielen hoe meer afschietwerk voor mij
Kan zijn, maar je mag een gegeven paard nooit achter de wagen spannen, dus ik ben er vanavond bij.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef solidslayer het volgende:
Is het niet hoogmoed komt voor de val?
Je weet niet half hoe ik me er aan erger dat je maar voor een bepaalde tijd kan sprinten,quote:Op maandag 14 januari 2008 07:56 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik prefereer puddled
Moet ik wel overal me extreme conditioning perk hebben anders houd ik hem niet bij
![]()
jij bent vanavond online dus?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe ik me er aan erger dat je maar voor een bepaalde tijd kan sprinten,![]()
maar extreme conditioning vind ik dan te ver gaan... daar kunnen een hele hoop betere perks voor in de plaats.
Vanavond maar even level 55 worden en opnieuw beginnen.
Wat zijn die lmg's trouwens KUT zeg, ik kan er gewoon niet goed mee overweg.
i know, maar toch geef mij maar de m16 of een ak47quote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Kniel of sta stil. Dat is de enige manier waarme je een LMG met goed fatsoen onder de knie krijgt... Ik vind ze ook niet zo prettig. Maar goed ze zijn er dan ook niet voor bedoeld om hard mee rond te rennen
uhm vanaf 5 uur ofzo, even dineren tussendoor en dan weer cod4quote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
jij bent vanavond online dus?
Hoelaat
Ah okquote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Maar goed ze zijn er dan ook niet voor bedoeld om hard mee rond te rennen
Altijd leuk als dat gebeurd!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:11 schreef JoMo0 het volgende:
Jup die melding krijg ik ook vaak genoeg . Verder wordt je doodziek van "Host ended the game". Echt tijd voor die patch ..
Dat is dan wel weer hilarisch inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:22 schreef Frozen het volgende:
[..]
Altijd leuk als dat gebeurd!
Hoor je in 3 talen mensen vloeken via de headset
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |