Even leuk gespeeld een paar potjes inderdaad. Tot ik van de slaap zowat van me stoel afflikkerdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:46 schreef FuQ het volgende:
ik add rond half 8/8 uur jullie allemaal in mijn vriendenlijst, rond 8 uur/ half 9 kom ik online CoD doen.
misschien dat er nog een tweede persoon is die ook een party kan maken, voor het geval ik (om 1 of ander reden) niet kan.
mic niet verplicht, maar liever wel
een party maken, en dan domination aanvinken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:56 schreef Frozen het volgende:
Hoe werkt het systeem dan als we samen willen spelen tegen anderen in bijv. Domination?
Af en toe kom ik daar 2 of 3 leden van een zelfde clan tegen.
oke weer pwnen vanavond vorige keer kon ik jou game niet meer joinen server was volquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef FuQ het volgende:
[..]
een party maken, en dan domination aanvinken.
btw ik ben vanavond om half 9 / 9 uur online.
Het was leuk om te spelen! ( Zei het vrij kort )quote:Op zondag 13 januari 2008 02:42 schreef H-enki het volgende:
Vanavond waren we met 6 man zeker een leuke clan. 4 met een mic, wat het alleen maar leuker maakt. Alleen werden we soms zwaar geowned.
Ik ben van mening dat we dat kunnen voorkomen om even een beetje te oefenen met elkaar. Missies zoals search and destroy zijn missies die je met twee vingers in je neus moet kunnen spelen. Dus niet als twee clan dudes zich gaan verstoppen, en als de bom geplaatst is de bom defusen terwijl de rest al KO is, om vervolgens vanaf de zijlijn te zien dat die ook afgemaakt wordt.
Dit moet toch wel beter kunnen.
Ik ben benieuwd over de gedachtes hierover. Ik ben in ieder geval een speler die zijn spel wil verbeteren.
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:14 schreef solidslayer het volgende:
Jullie moeten toch wat meer gaan oefenen or
uav jammerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef H-enki het volgende:
Ja precies, samen door een veld lopen. De hoekjes en spotjes goed in de gaten houden. Ik speel het nog niet zo erg lang het FPS genre, was eigenlijk meer een RPG dude. Maar cod4 heeft me helemaal omgeturnd.
In principe weet je wel waar de meeste snipers etc, kunnen zitten. Tekortkoming is natuurlijk het 360 vision gebeuren. Als je met 4 ogen kijkt, pak je links en rechts.
Ik maak het ook vaak mee, dat ik tegen twee gaste aanloop. Geen schijn van kans zeg maar. Ik hoop dat er ook snel een silencer komt om te unlocken voor de sniper. Toch wel bagger, dat als een kill maakt, dat de rest je van achter komt afmaken, omdat je zelf op je buik ligt.
Juist niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:33 schreef ChOcOwOcO het volgende:
mischien is wel een iedee om het zelfde wapen en packs en zo. te doen....
ben ik het niet mee eens want dan krijg je denk ik alleen maar moeilijkheden met communicatie als 2 mensen zonder mic met elkaar spelen hoeven ze er alleen maar aan te denken om bij elkaar te blijven en ik betwijfel ook of dat long en close range wel werkt maarjah we gaan het meemaken met het trainenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:44 schreef FuQ het volgende:
ik vind juist dat mensen die geen mic hebben, moeten gekoppelt worden aan iemand die wel een mic hebben. en dan 1 long range en 1 close range wapen.
eventueel wat perks die op elkaar aansluiten.
True.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:22 schreef FuQ het volgende:
das niet erg, fok is meer van '' hoe meer zielen hoe meer vreugd''
toch?
Succes!!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:03 schreef denthemen het volgende:
Ik ga binnenkort een mic halen btw
Maarre, de komende dagen (morgen en overmorgen) niet actief ivm tentamens
Mee eens. Ben je samen aan het spelen met mic, dan kan je elkaar dekking geven. BV bij S&D. dan is het wel belangrijk als iemand je dekt. Dat kan alleen maar met een mic toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:01 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens want dan krijg je denk ik alleen maar moeilijkheden met communicatie als 2 mensen zonder mic met elkaar spelen hoeven ze er alleen maar aan te denken om bij elkaar te blijven en ik betwijfel ook of dat long en close range wel werkt maarjah we gaan het meemaken met het trainen
En dan geen trigger happy gast, die probeert een kill te maken, want terwijl zijn partner op de grond ligt, unable to make a clean shot. Verraad je wel de positie waar je zit. Dat is de reden dat ik vaak alleen speel. ter illustratie, alleen speel ik 19k/4d. Met samenspel 4k/19d. Waar ligt dat aan?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:45 schreef H-enki het volgende:
Het spreekt natuurlijk voor zich, dat we dat afwisselen.
Als medespeler moet je weten, dat de hoofdstraat gedekt is door een snipe. En als snipe moet je er vanuit kunne gaan dat je niet geknifed wordt als je op buik ligt.
Het gaat niet om de individuele kills, maar dat je het potje afsluit als winnaar. ALS TEAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |