We vonden het al zo vreemd dat je niet kwamquote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef H-enki het volgende:
Echt jammer man, ik had echt wel zin om even samen te gamen. Nou ja, volgende keer proberen we het gewoon nog en keer.
Net een onwijs potje achter de rug. Was bij pipeline, en ik met mijn.50 snipe. Streak van 19 gehaald. Waarvan 6 met een chopper, en 2 met airstrike.
eindstand 20 kills 2 deaths. Zit nu echt onwijs op te letten en zo. Idd niet te gehaast als een malloot op je doel afrennen. In 2 dagen tijd, van 0.71 naar 0.83 rating gegaan. Voor de zomer, red ik 1.20 wel denk ik haha.
He H-enki! ook weer vroeg bij vandaagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:03 schreef H-enki het volgende:
trouwens als je prestige gaat doen, moet je dan ook weer de online speltypes vrijspelen, zodat je in het begin alleen maar free for all en deathmatch kan spelen?
Hahaha hoe herkenbaar. Gister had iemand bij ons de radio/cd aanstaan vet hard.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef solidslayer het volgende:
[..]
He H-enki! ook weer vroeg bij vandaag![]()
Nee als je prestige doet kan je gelijk weer alle speltypes doen, ik ging gelijk HQ doen en S&D zo vlogen de EXP er weer snel bij.
Nog een bron van irritatie... jankende baby's op de achtergrondIk vraag me af wat sommige mensen doen thuis? Met baby op schoot COD4 spelen? Dit heb ik serieus al 3 keer meegemaakt
![]()
Dat irritante gewauwel van spanjaarden minstens 5 keer.
Ook een keer een dik irritant pieptoon alsof er een telefoon overging bij iemand.
Een hollander die "zeg ken jij de mosselman" begint te zingen....
Een paar engelse die: "jojojo i killed you jojojo" "jojojo im gonna kill you too jojojo" "jojojo you missed me jojojo" hele match lang roepen..
Moet ik nog doorgaan?
Nu zelf nog een headset aanschaffen en in elke taal leren hoe ik "shut the fuck up" moet zeggen
Hahaha het lijkt de laatste tijd inderdaad vrij hip te zijn om te gaan fluiten tijdens het laadscherm.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:03 schreef Frozen het volgende:
Ik had een helder moment opeens: ik heb nog een headset liggen, die kreeg ik bij mijn nieuwe telefoon. Hoef ik die ook niet meer aan te schaffen.
Wat ik vreselijk irritant vind is mensen die gaan fluiten in de headset!
Hehe dat gesprek was echt hilarischquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hahaha hoe herkenbaar. Gister had iemand bij ons de radio/cd aanstaan vet hard.
Moest hij hem van ons uitzetten, gaat die mafkees zelf zingen![]()
Oh en ik had gister me ma aan de telefoon, vond puddled ook vrij grappig geloof ik
Ga met me homies in the gym posenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:52 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Hehe dat gesprek was echt hilarisch![]()
Maar vanavond weer knallen? vanaf een uurtje of 7 ofzo, misschien al wat eerder ben nog even bezig met school.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ga met me homies in the gym posen
Dus vanavond gaat niet wat worden
Moet wel lukken, owja misschien wel handig voor jou en je homies:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:45 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
AMEN.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef Renzokuken het volgende:
Het is weer een grote TERINGZOOI met dat invite systeem...
Haha zo herkenbaar met die types bij ons at the gymquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ga met me homies in the gym posen
Dus vanavond gaat niet wat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |