abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56041421
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef H-enki het volgende:
Echt jammer man, ik had echt wel zin om even samen te gamen. Nou ja, volgende keer proberen we het gewoon nog en keer.

Net een onwijs potje achter de rug. Was bij pipeline, en ik met mijn.50 snipe. Streak van 19 gehaald. Waarvan 6 met een chopper, en 2 met airstrike.

eindstand 20 kills 2 deaths. Zit nu echt onwijs op te letten en zo. Idd niet te gehaast als een malloot op je doel afrennen. In 2 dagen tijd, van 0.71 naar 0.83 rating gegaan. Voor de zomer, red ik 1.20 wel denk ik haha.
We vonden het al zo vreemd dat je niet kwam
We hadden wel een leuk groepje gisteravond. 3 van Fok, en 2 anderen die in mijn lijst staan. Later kwam Jordy er ook nog bij, maar die werd bij de tegenstander in het team gezet steeds.
Ging vrij aardig dacht ik
Wat potjes HQ gespeeld en vrijwel alles gewonnen. Hopelijk krijg ik binnenkort me win/loss boven de 1

Probeer inderdaad me k/d ratio boven de 1 te houden. Merk wel dat toen ik de prestige mode ging doen en al me guns weg waren het even wat minder ging. Maar nu weer stug in de 1.4
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:12:15 #152
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56041830
Ik was te laat online denk ik helaas... maar ik had toch mn avond niet gister..
Heeft er iemand hier ook zo schijthekel aan die spanjaarden? Ik zat in een groepje met wat spanjaarden die gewoon de hele tijd echt 100 woorden per 10 seconde er door heen schieten en dat het hele potje lang , stond bjina op het punt mn geluid maar uit te zetten! Kunnen die elkaar niet gewoon hands free bellen ofzo?

Nog zo opvallend iets heel veel van die noobs die net online beginnen te spelen gaan altijd in een hoekje achter een kast of rekje staan of liggen en blijven daar ook gewoon, die vragen erom op een creatieve manier afgemaakt te worden.

Gister de grens van 4000 kills gepasseerd Aantal deaths blijft nog onder de 3600, iig een K/D van boven de 1.
PSN-ID: SoliD_S
pi_56043838
Haha, ja ik ken dat. Gisteren speelde ik tegen engelsen. Die hadden gewoon keihard voetbal aanstaan ofzo. Onwijze herrie, vanwege een slechte verbinding van de headset ofzoiets. Toen ben ik uit narigheid er maar uit gestapt. Maar niet zonder hem 5 keer op rij een headshot te geven uit irritatie.

Probleem met mijn rating is dat ik moest wennen aan het spelen van fps. Dus nu gaat het errrrrrug lanzaam omhoog. Terwijl ik zeker 1.5, en vaak hoger speel. Trouwens nog even om de streaks gekeken. Staat er nog eentje tussen met een streak van 303??????????? WTF.

De invites die ik krijg komen gewoon door. Elke keer druk ik op ja. Krijg ik weer unable to connect to host, wordt er echt schijtziek van.

Al mijn poorten staan open. Universal plug en play aan in mijn modem/router en NAT2 verbinding. 8000 downstream, 1500 upstream op speedtest.net aangegeven.

Aaaaargggghhh, af en toe, zucht
Voor sommige dingen moet je klaar zijn
pi_56043886
trouwens als je prestige gaat doen, moet je dan ook weer de online speltypes vrijspelen, zodat je in het begin alleen maar free for all en deathmatch kan spelen?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:13:26 #155
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56044115
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:03 schreef H-enki het volgende:
trouwens als je prestige gaat doen, moet je dan ook weer de online speltypes vrijspelen, zodat je in het begin alleen maar free for all en deathmatch kan spelen?
He H-enki! ook weer vroeg bij vandaag
Nee als je prestige doet kan je gelijk weer alle speltypes doen, ik ging gelijk HQ doen en S&D zo vlogen de EXP er weer snel bij.

Nog een bron van irritatie... jankende baby's op de achtergrond Ik vraag me af wat sommige mensen doen thuis? Met baby op schoot COD4 spelen? Dit heb ik serieus al 3 keer meegemaakt
Dat irritante gewauwel van spanjaarden minstens 5 keer.
Ook een keer een dik irritant pieptoon alsof er een telefoon overging bij iemand.
Een hollander die "zeg ken jij de mosselman" begint te zingen....
Een paar engelse die: "jojojo i killed you jojojo" "jojojo im gonna kill you too jojojo" "jojojo you missed me jojojo" hele match lang roepen..
Moet ik nog doorgaan?

Nu zelf nog een headset aanschaffen en in elke taal leren hoe ik "shut the fuck up" moet zeggen
pi_56044372
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef solidslayer het volgende:

[..]

He H-enki! ook weer vroeg bij vandaag
Nee als je prestige doet kan je gelijk weer alle speltypes doen, ik ging gelijk HQ doen en S&D zo vlogen de EXP er weer snel bij.

Nog een bron van irritatie... jankende baby's op de achtergrond Ik vraag me af wat sommige mensen doen thuis? Met baby op schoot COD4 spelen? Dit heb ik serieus al 3 keer meegemaakt
Dat irritante gewauwel van spanjaarden minstens 5 keer.
Ook een keer een dik irritant pieptoon alsof er een telefoon overging bij iemand.
Een hollander die "zeg ken jij de mosselman" begint te zingen....
Een paar engelse die: "jojojo i killed you jojojo" "jojojo im gonna kill you too jojojo" "jojojo you missed me jojojo" hele match lang roepen..
Moet ik nog doorgaan?

Nu zelf nog een headset aanschaffen en in elke taal leren hoe ik "shut the fuck up" moet zeggen
Hahaha hoe herkenbaar. Gister had iemand bij ons de radio/cd aanstaan vet hard.
Moest hij hem van ons uitzetten, gaat die mafkees zelf zingen

Oh en ik had gister me ma aan de telefoon, vond puddled ook vrij grappig geloof ik
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:44:36 #157
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56045991
hehe als ik een headset heb dan draai ik voor elk potje het nummer: let the bodies hit the floor van drowning pool

[ Bericht 3% gewijzigd door solidslayer op 15-01-2008 12:55:03 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:03:08 #158
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_56047851
Ik had een helder moment opeens: ik heb nog een headset liggen, die kreeg ik bij mijn nieuwe telefoon. Hoef ik die ook niet meer aan te schaffen.
Wat ik vreselijk irritant vind is mensen die gaan fluiten in de headset!
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_56047993
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:03 schreef Frozen het volgende:
Ik had een helder moment opeens: ik heb nog een headset liggen, die kreeg ik bij mijn nieuwe telefoon. Hoef ik die ook niet meer aan te schaffen.
Wat ik vreselijk irritant vind is mensen die gaan fluiten in de headset!
Hahaha het lijkt de laatste tijd inderdaad vrij hip te zijn om te gaan fluiten tijdens het laadscherm.
Ach je hebt er veel debielen tussen zitten, maar aan de andere kant vind ik het altijd wel grappig dit soort dingen.
Vooral die trashtalk vlak na een potje is geniaal
pi_56049792
Ik moet wel zeggen. Als ik alleen in de rooms ga, dan heb ik mijn set niet aan. Maar wel lekker keihard de radio aan. Dat gamed toch ook wel lekker.

Ik ga het vanavond maar weer eens proberen. Wat zeg ik, straks al, haha (onderhand zwaar cod4 verslaafd aan het wprden).

En dat met die baby, dat heb ik ook al 3 keer gehad. Maar ja, hoe grappig is het. Ik zit naast mijn mac met itunes. daar kan ik toch ook allerlei geluiden op afspelen.

Misschien een koe ofzo, en dan die andere gasten wijsmaken dat je op een weiland zit te gamen, haha.

Idee voor vanavond, ik ga effu gelluidjes zoeken.
pi_56051638
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Hahaha hoe herkenbaar. Gister had iemand bij ons de radio/cd aanstaan vet hard.
Moest hij hem van ons uitzetten, gaat die mafkees zelf zingen

Oh en ik had gister me ma aan de telefoon, vond puddled ook vrij grappig geloof ik
Hehe dat gesprek was echt hilarisch
Maar vanavond weer knallen? vanaf een uurtje of 7 ofzo, misschien al wat eerder ben nog even bezig met school.
PSN id: Puddled_nl
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:04:48 #162
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_56051949
Ik doe weer mee vanavond!
En nu nog mijn headset aan de praat krijgen... Het lukt nog niet helemaal.
Nothing is real and nothing to get hung about
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:11:44 #163
80382 manny
30 is best veel
pi_56053336
we moeten wel wat betere afspraken maken over een party o.i.d., ik wordt gek van de invites, en elke keer is de server vol. Is ook kut geregeld, dat je geen server kan kiezen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:13:20 #164
80382 manny
30 is best veel
pi_56053377
trouwens, die baby dat kan bij mij zijn.....moet ik eerlijk bekennen... ik ben bang dat ik straks een kind heb met een oorlogstrauma, maar dat zien we dan wel weer.
pi_56053830
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:52 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Hehe dat gesprek was echt hilarisch
Maar vanavond weer knallen? vanaf een uurtje of 7 ofzo, misschien al wat eerder ben nog even bezig met school.
Ga met me homies in the gym posen

Dus vanavond gaat niet wat worden
pi_56053883
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

pi_56054149
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Ik hoop dat je ook veel plezier hebt zonder mij

pi_56054173
Nou ik zal vanavond wel even een party maken, als iedereen mij ff add dat zou handig zijn want ik heb nog niet iedereen. Half 8 is de tijd.

Als de server vol is stuur dan ff een berichtje via het hoofdmenu van je ps3 met iets van server is vol dan kan iemand een private server aanmaken of een andere (minder volle) game zoeken.

Zo lijken me prima afspraken, of niet?
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:45 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Moet wel lukken, owja misschien wel handig voor jou en je homies:
http://www.videojug.com/film/how-to-give-a-homie-handshake
pi_56054575
Ik zal ook zorgen dat ik online ben om half 8.

Let voor de rest maar niet teveel op mij, erg goed ben ik namelijk niet. Helaas ook nog geen headset aanwezig (ofja wel een bluetooth headset maar deze schijnt niet te werken met de ps3 )
......
pi_56056389
Het is weer een grote TERINGZOOI met dat invite systeem...
shadowseeker komt niet in mijn games want dan krijgt ie unable to connect
en ik kom weer niet in die van hem en slomy's
pi_56057353
Ik heb overigens wel een Amerikaanse CoD 4 zou dat enig verschil kunnen maken?
......
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:58:07 #172
80382 manny
30 is best veel
pi_56062587
Dat mag inderdaad wel eens gepatched worden...

Ik heb me vandaag trouwens ook weer flink lopen ergeren aan die "knife" power. Jezus in de kleine ruimte heeft schieten gewoon geen zin. Als sta je met vol op iemand in te schieten, dan nog zwaait ie 1 keer met z'n mesje en ben je dood. Ziekelijk gewoon.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:03:19 #173
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56062727
Er zijn wel een aantal wapens die daar tegenop gewassen zijn: shotguns en SMGs. Of je kan natuurlijk terug gaan knifen.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_56063251
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef Renzokuken het volgende:
Het is weer een grote TERINGZOOI met dat invite systeem...
AMEN.

Ik lees op het infinity forum dat er heel wat gasten aan het schelden zijn. Ook mensen die hun geld terug willen enzo. Ze beloven al vanaf half december de patch te kunnen aanbieden.
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:58:09 #175
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56068029
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Haha zo herkenbaar met die types bij ons at the gym

Overigens ik heb nooit muziek op staan als ik aan t knallen ben, ik heb gewoon mijn surroundsetje loeihard aan staan
I like the sound of gunfire

ff een bakkie doen
pi_56069239
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:58 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Haha zo herkenbaar met die types bij ons at the gym

Overigens ik heb nooit muziek op staan als ik aan t knallen ben, ik heb gewoon mijn surroundsetje loeihard aan staan
I like the sound of gunfire

ff een bakkie doen
Ik zelf speel ook nooit met muziek. Kan me dan niet echt goed concentreren
Wordt er vanavond nog gespeeld trouwens?
pi_56071810
Ik ben er weer Ik ben er vanavond iig wel
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:30:16 #178
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56071899
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:27 schreef denthemen het volgende:
Ik ben er weer Ik ben er vanavond iig wel
geen voetbal dan ?
pi_56074080
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

geen voetbal dan ?
Een avond duurt langer dan 105 minuten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56076289
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ik zelf speel ook nooit met muziek. Kan me dan niet echt goed concentreren
Wordt er vanavond nog gespeeld trouwens?
Tuurlijk! het is alleen de vraag op cod4 mee wilt werken
Ongelofelijk wat heb ik gisteren zitten kankeren.

Mja ik zet nooit muziek op tijdens het gamen omdat ik nogal een 'aparte' muziek smaak (nine inch nails, tool, anberlin etc.) heb, 'sommige mensen' stellen het niet op prijs om dat te horen door hun headset via die van mij.
pi_56076670
ik hou van vader ambraham. Het smurfenlied is mij favoriet. Zal hem vanavond luidkeels meezingen
pi_56076987
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef H-enki het volgende:
ik hou van vader ambraham. Het smurfenlied is mij favoriet. Zal hem vanavond luidkeels meezingen
Smurfenhouse
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:47:51 #183
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56077122
"let the bodies hit the floor" (drowning pool) lekker nummertje om je op te fokken voor een rondje knalle
ill be there tonight !! van 6 uur tot uur of 1 non stop (mss ff plaspauze tussendoor)
pi_56077824
zwaar aan het cod4 vasten. tijdens gamen geen eten of drinken. Alleen roken, bier en een emmer om in te zeiken tussen het schieten door. (bier is natuurlijk geen drinken...!)
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:20:44 #185
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56077916
haha ik heb al 2 keer aan de telefoon gehangen (gsm geklemd tussen oor en schouder) en dan blijven door spelen en nog kills maken ook, zelfs een keer 2 kills met 1 hand aan gsm en 1 hand voor de controller
Dat emmer om in te zeiken is wel goed idee..
pi_56079802
vanavond NAc Breda ze gaaan winnen ben er nie is voor NAC Supper nac LO
wie rekent rekent op dit form
pi_56080320
van ajax????
nooit!!
ajax is the best
pi_56080443
Jongens toch, bij de front offensief kameraden zitten we allemaal bij hetzelfde team
pi_56080756
Gaan we zo nog even spelen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56081452
mijn internet sucked echt ben het zat
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_56096530
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:17 schreef H-enki het volgende:
zwaar aan het cod4 vasten. tijdens gamen geen eten of drinken. Alleen roken, bier en een emmer om in te zeiken tussen het schieten door. (bier is natuurlijk geen drinken...!)
bier is het lichaam van god (zo heb ik het tenminste geleerd)

en ik heb ook geen emmer om te zeiken, ik weet niet of je het ooit hebt gehoord, maar de wc zit praktisch naast mijn kamer. (en als ik ga, houd ik altijd mijn headset op )
pi_56096961
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef FuQ het volgende:

[..]

bier is het lichaam van god (zo heb ik het tenminste geleerd)

en ik heb ook geen emmer om te zeiken, ik weet niet of je het ooit hebt gehoord, maar de wc zit praktisch naast mijn kamer. (en als ik ga, houd ik altijd mijn headset op )

Echt hoe verzin je het

Des te vaker in deze onzin lees des te harder moet ik lachen

Maargoed, weet niet of er vanavond nog mensen online zijn, maar ik moet eerst even naar de kapper vanavond, dus kom een druppel later, spetter, spitter spater ofzo
pi_56097295
Volgens mij:
Als je bier drinkt, krijg je een goddelijk lichaam..........

Als ik tijdens het spelen zit te schijten, en ze horen het, zeg ik dat ik marterdom aan heb staan. Dat ik net een granaat heb laten vallen.
pi_56099980
deep impact.

''wie is gkhn27 dan?''
''geen idee, ik heb hem niet uitgenodigt''
'' ik ook niet''
'' oh hij komt uit mijn vriendenlijst''

''Waarom zijn wij altijd de slechterikken''
''hoe weet je dat we nu de slechterikken zijn dan''
'' ja wij dragen de bhurkas''

btw ik kom vanavond online, eerst werken. (en het word laat!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:52:02 #195
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56100148
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef H-enki het volgende:
Volgens mij:
Als je bier drinkt, krijg je een goddelijk lichaam..........

Als ik tijdens het spelen zit te schijten, en ze horen het, zeg ik dat ik marterdom aan heb staan. Dat ik net een granaat heb laten vallen.
Ik hoop dat er een manier komt om per persoon iemand te blokken op de voicechat.

Gister zaten er ee hele zooi duitsers in de game .. leek net ff of ik een van de voorgaande COD delen tijdens WO2 aan t spelen was
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:56:40 #196
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56100216
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef FuQ het volgende:
deep impact.

''wie is gkhn27 dan?''
''geen idee, ik heb hem niet uitgenodigt''
'' ik ook niet''
'' oh hij komt uit mijn vriendenlijst''

''Waarom zijn wij altijd de slechterikken''
''hoe weet je dat we nu de slechterikken zijn dan''
'' ja wij dragen de bhurkas''

btw ik kom vanavond online, eerst werken. (en het word laat!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

btw ik ben morgen hele dag vrij vanavond al weekend vieren
pi_56100452
gezellig.

ik moet zaterdag werken
pi_56100584
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een manier komt om per persoon iemand te blokken op de voicechat.

Gister zaten er ee hele zooi duitsers in de game .. leek net ff of ik een van de voorgaande COD delen tijdens WO2 aan t spelen was
pi_56100735
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Hij moest ook gewoon even langskomen he

RAUS!
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:44:53 #200
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56101466
IK WIL MIJN PLAYSTATION TERUG STELLETJE HOEREN OP SCHIPHOL HIER MET DAT DING!

Hopelijk begin volgende week
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')