Ik zelf speel ook nooit met muziek. Kan me dan niet echt goed concentrerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:58 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar met die types bij ons at the gym
Overigens ik heb nooit muziek op staan als ik aan t knallen ben, ik heb gewoon mijn surroundsetje loeihard aan staan![]()
I like the sound of gunfire![]()
ff een bakkie doen
geen voetbal dan ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:27 schreef denthemen het volgende:
Ik ben er weerIk ben er vanavond iig wel
Een avond duurt langer dan 105 minutenquote:
Tuurlijk! het is alleen de vraag op cod4 mee wilt werkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik zelf speel ook nooit met muziek. Kan me dan niet echt goed concentreren
Wordt er vanavond nog gespeeld trouwens?
Smurfenhousequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef H-enki het volgende:
ik hou van vader ambraham. Het smurfenlied is mij favoriet. Zal hem vanavond luidkeels meezingen
bier is het lichaam van god (zo heb ik het tenminste geleerd)quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:17 schreef H-enki het volgende:
zwaar aan het cod4 vasten. tijdens gamen geen eten of drinken. Alleen roken, bier en een emmer om in te zeiken tussen het schieten door. (bier is natuurlijk geen drinken...!)
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef FuQ het volgende:
[..]
bier is het lichaam van god (zo heb ik het tenminste geleerd)
en ik heb ook geen emmer om te zeiken, ik weet niet of je het ooit hebt gehoord, maar de wc zit praktisch naast mijn kamer. (en als ik ga, houd ik altijd mijn headset op)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef H-enki het volgende:
Volgens mij:
Als je bier drinkt, krijg je een goddelijk lichaam..........
Als ik tijdens het spelen zit te schijten, en ze horen het, zeg ik dat ik marterdom aan heb staan. Dat ik net een granaat heb laten vallen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef FuQ het volgende:
deep impact.
''wie is gkhn27 dan?''
''geen idee, ik heb hem niet uitgenodigt''
'' ik ook niet''
'' oh hij komt uit mijn vriendenlijst''
''Waarom zijn wij altijd de slechterikken''
''hoe weet je dat we nu de slechterikken zijn dan''
'' ja wij dragen de bhurkas''
![]()
![]()
![]()
btw ik kom vanavond online, eerst werken. (en het word laat!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw ik ben morgen hele dag vrijvanavond al weekend vieren
PSN-ID: SoliD_S
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef solidslayer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat er een manier komt om per persoon iemand te blokken op de voicechat.
Gister zaten er ee hele zooi duitsers in de game .. leek net ff of ik een van de voorgaande COD delen tijdens WO2 aan t spelen was
Hij moest ook gewoon even langskomen hequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef solidslayer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat er een manier komt om per persoon iemand te blokken op de voicechat.
Gister zaten er ee hele zooi duitsers in de game .. leek net ff of ik een van de voorgaande COD delen tijdens WO2 aan t spelen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |