Dat ben ik dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef FuQ het volgende:
deep impact.
''wie is gkhn27 dan?''
''geen idee, ik heb hem niet uitgenodigt''
'' ik ook niet''
'' oh hij komt uit mijn vriendenlijst''
Ik probeer je invite de hele tijd te accepten, maar kan niet joinen. Zie foutmelding hierboven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:59 schreef denthemen het volgende:
Is er ergens al een game bezig of zo? Niemand reageert namelijk op mijn invites
invite ffquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:08 schreef denthemen het volgende:
MENSEN: IK INVITE, JOIN AUB MIJN GAME
Speel vanavond in ieder geval ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:41 schreef Ruudbosch het volgende:
Kan ik als jullie morgen spelen eens meedoen? Lijkt me lachen. Bak er eerlijk gezegd nog niet zo heel veel van, maar ben eergisteren begonnen en dit is mijn eerste console shooter. Joystickjes is even wennen maar bevalt me prima.
Ik weet niet hoe het werkt met dat inviten in de lobby dus ik check morgen wel even het forum, ben rond half 5 terug van de uni en heb hopelijk de hele avond vrij om te gamen.
(ps: Ben nu nog rank 7, zonder prestige, maar hier wordt aan gewerkt)
Vanavond kan ik niet, film kijken (bier zuipen) met me buddies.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:19 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Speel vanavond in ieder geval ook.
Kom denk ik rond een uur of 7 online.
Als je me even toevoegd, zal ik zorgen dat je in ieder geval ook een invite krijgt
Puddled vanavond nog?
Eerst, om je welkom te heten, mogen we je allemaal 10 keer killen.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Absoluut. Eindelijk weer wat aan mijn pas 12 uur speeltijd en level 28 kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^^ het kan dus erger
Ligt eraan of je:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Is er nog plaats enzo? Lijkt me wel tof om eens met wat 'bekende' te spelen ipv dat anoniem geschiet online. Ben lvl 53 1e run
Superfruitig > PSNID
Kunnen mensen MIJ toevoegen? Ik weet niet wie er allemaal al meedoet! TNX alvast
k/d ratio = 3.6quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:18 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ligt eraan of je:
1. een k/d ratio heb van minimaal 2.0
2. accuracy minimaal 80%
3. 1000 headshots
en natuurlijk zoals hierboven gemeld staat moet je je 10 keer laten afschieten door alle Front Offensief Kamaraden
Clanbeleid
Blader het topic door zou ik zeggen, wil je bij de clan moet je natuurlijk wel even moeite doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal al meedoet! TNX alvast
inderdaad jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:14 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Blader het topic door zou ik zeggen, wil je bij de clan moet je natuurlijk wel even moeite doen
primaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:59 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
inderdaad ja![]()
![]()
Morgen weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |