Hoorde trouwens wat stemmetjes dat battlefield uitgesteld was naar juniquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hoorde trouwens wat stemmetjes dat battlefield uitgesteld was naar juni![]()
Ga het echt niet trekken nog 5 maand COD te spelen eerlijk gezegd
why not? blijft vet toch?! ik heb als alternatief nog een Warhawk liggen.. ook leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hoorde trouwens wat stemmetjes dat battlefield uitgesteld was naar juni![]()
Ga het echt niet trekken nog 5 maand COD te spelen eerlijk gezegd
Hey clandudes.......quote:Op zondag 20 januari 2008 14:02 schreef FuQ het volgende:
Shadowseeker/h-enki, je moet echt eens kijken wat er aan de hand is man, omdat je geen game kan joinen/inviten oid
40 of 60gb?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:43 schreef Rock-shocker het volgende:
PS3 is weer terugLaten we hopen dat 'ie het nu wel blijft doen.
thanks henkie!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:41 schreef H-enki het volgende:
Broeders........
Nog steeds op zoek naar het juiste wapen???
Wellicht voor u en de uwen wat handige achtergrond informatie
Open afbeelding in een nieuw venster voor een beter kijk door de ACOG scope
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Nou overal gaat de lol wel eens vanaf, ik merk nu al dat ik meer mappen wil en vooral de problemen met party's zijn kut.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
why not? blijft vet toch?! ik heb als alternatief nog een Warhawk liggen.. ook leukMaar voorlopig nog ff lekker online COD-en en wachten op de nieuwe GTAIV of KILLZONE2...
Nee ik speel liever de oude GTAIV , die is leukerquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
why not? blijft vet toch?! ik heb als alternatief nog een Warhawk liggen.. ook leukMaar voorlopig nog ff lekker online COD-en en wachten op de nieuwe GTAIV of KILLZONE2...
Jup. Ook veel overbelastingsmeldingen de laatste dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef solidslayer het volgende:
btw.. is FOK bij iedereen zo traag als dikke stront door een trechter?
We hebben idd wel effu leuk geknald.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:07 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Jup. Ook veel overbelastingsmeldingen de laatste dagen.
Dat was wel even een leuk potje. Ik moet er nog wel een beetje inkomen, dat S&D, maar het is wel echt veel leuker dan standaard knallen
ik ben zoooo slecht in S&D...quote:Op donderdag 24 januari 2008 05:23 schreef H-enki het volgende:
[..]
We hebben idd wel effu leuk geknald.
was verheugd omdat het een keer allemaal deed.
S&D, tja........
Het is een punten sleper, precies goed om snel even te levelen en de wapens vrij te spelen.
+50 een kill, ongeveer 500xp per potje. Maar bijzonder tactisch. Headsetje mis ik wel hoor bij sommige gasten. Maakt het nog leuker.
Ongelofelijk sommige mensenquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:41 schreef jorienvdherik het volgende:
moet het weer eens gaan spelen, ps3 een week niet aangeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |