quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
tvp....
ow wachtIn Ians naam! FIPO!!!
Neem anders zijn avatar, als eerbetoon.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Ian.....sofort melden bitte....
Denk dat ie daar zijn trots voor heeft. Jammer hoor Ian zelfs ik mis jequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Ian.....sofort melden bitte....
Zijn avatar is die hij van mij genomen heeft......in zijn laatste posting.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem anders zijn avatar, als eerbetoon.
De volgende dan..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik zomaar 't topic voor allerliefste Blurkie weggekaapt.
Trots is net ziets als principieel zijn. Uitermate belemmerend werkt dat.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ie daar zijn trots voor heeft. Jammer hoor Ian zelfs ik mis je
ben wel blij met een bepaalde mate van principeel zijn eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trots is net ziets als principieel zijn. Uitermate belemmerend werkt dat.....
Ben meer van het delegeren. Kun jij geen poging doen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn avatar is die hij van mij genomen heeft......in zijn laatste posting.
Haal jij hem eens terug, als moderator is het een taak om de kudde bij elkaar te houden......je kunt ut!
Geeft niks hoor liefje, had ik maar sneller moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik zomaar 't topic voor allerliefste Blurkie weggekaapt.
Weet hij ook wel. Geef het effe tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die is geschikt om te kopen en op te pleuren....voor heel lange tijd.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh dis een mooie dame
Maar niet als ava geschikt denk ik
Mmm denk er iets anders over. Pricipes zitten mij iig nooit in de weg. Trots is misschien het verkeerde woord. Ik wijzig dat dan ook dat Ian uit principe opgetiefd is. Das beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Truste slaap welquote:
quote:
Hahahaha...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Marion's kookboek, ik denk dat ie er wel blij mee is.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
Mag ik iedereen bedanken, en dan met name Piet Piraat, voor de vele linkjes die ik tijdens het teruglezen ben tegengekomen?Ik heb er een nieuwe map voor aangemaakt in mijn favorieten: nog bekijken.
Lijkt me handig dat je hem achteraf bedankt. Je kan maar nooit wetenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
Mag ik iedereen bedanken, en dan met name Piet Piraat, voor de vele linkjes die ik tijdens het teruglezen ben tegengekomen?Ik heb er een nieuwe map voor aangemaakt in mijn favorieten: nog bekijken.
That's an offer he can't refuse, anders weet ik het ook niet meer NMNSquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Ian.....als hij terug komt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was een klus hé...die pannenkoeken. Sodeju....vier uur weg geweest.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
Ja, Talitha maakt die pannenkoeken from scratch, en dat is veel werk NMNS, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was een klus hé...die pannenkoeken. Sodeju....vier uur weg geweest.....
Ja vermoedelijk Jappie op bezoek voor die met spek belegde.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Talitha maakt die pannenkoeken from scratch, en dat is veel werk NMNS, maar dan heb je ook wat.
Hehehehehehéquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja vermoedelijk Jappie op bezoek voor die met spek belegde.....
Vind je? Vond het een gave pic.. zit ff te googleenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't lijkt op je avatar.....
Geen spek in huis... biggetje kopen... vetmesten... slachten... Dan ben je wel even bezig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was een klus hé...die pannenkoeken. Sodeju....vier uur weg geweest.....
Mooi iid. Ik heb al een gruwlijk lang lijst aan youtube linkjes (muziek) dankzij de fokkers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Muziekje dan maar
http://nl.youtube.com/watch?v=ShN8UIk5-mw
Maar dan heb je ook allerlei soorten muziek, leuk toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi iid. Ik heb al een gruwlijk lang lijst aan youtube linkjes (muziek) dankzij de fokkers.
Ja klopt ik hou ook wel van een hoop soorten muziek. Van klasiek tot nou ja noem ut maar. Ben niet zo'n hardrock fan do ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook allerlei soorten muziek, leuk toch?
Trustequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
Slaap lekker allemaal en tot morgen.
Wens je een goede nachtrust ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga zometeen stoppen, wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en ik hoop dat morgen alles weer helemaal normaal gaat, als jullie begrijpen wat ik bedoel, en dat doen jullie.
Ian, mocht je toch nog meelezen, slaap lekker en ik hoop dat ik je morgen weer hier zie staan, zou geweldig zijn!
Maar wel hartstikke leuk Talitha!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
Ik heb geprobeerd NZ's bosava te reconstrueren, maar mijn versie heeft een beetje last van ADHD.![]()
[ afbeelding ]
Dag Blurkje....maak je geen zorgen...."alles sal reg kom"quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga zometeen stoppen, wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en ik hoop dat morgen alles weer helemaal normaal gaat, als jullie begrijpen wat ik bedoel, en dat doen jullie.
Ian, mocht je toch nog meelezen, slaap lekker en ik hoop dat ik je morgen weer hier zie staan, zou geweldig zijn!
Geeft niet je hebt um iig !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
Ik heb geprobeerd NZ's bosava te reconstrueren, maar mijn versie heeft een beetje last van ADHD.![]()
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb gelezen was het zijn laatste postje als Ian_Nick. Zou me niets verbazen als hij met een andere nick terugkomt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
NZ is niet te evenaren....door niemand niet.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet zo, hij heeft vandaag in ONZ GC nog gepost.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef Talitha het volgende:
Als ik het goed heb gelezen was het zijn laatste postje als Ian_Nick.
Da's waar, we hebben tenminste de 'foto's' nog.quote:
Hij wil hier niet meer posten...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, hij heeft vandaag in ONZ nog gepost.
Je bent ook geen makkelijk geval.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar negen pagina's te gaan en nog steeds geen ava.....
Zet gewoon je posts per pagina hogerquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar negen pagina's te gaan en nog steeds geen ava.....
Best gek dat lege bosquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's waar, we hebben tenminste de 'foto's' nog.Maar ik wil die van NZ en anders niet.
![]()
Kleine aanvulling dan: zijn laatste postje als Ian_Nick in deze SC-reeks. Ik heb het niet teruggezocht, maar dacht dat hij het zo geschreven had.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, hij heeft vandaag in ONZ GC nog gepost.
Da's wel mijn oorspronkelijke ava. Daar ben ik mee begonnen hier op Fok.quote:
Zou niet weten waar? maar een Klinkhamertje ben je iig welquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt info ingewonnen?
Dat weet ik ik was erbij toen het gevuld werd. Ik heb mijn broek aan puin gelachen met veranderende ava'squote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's wel mijn oorspronkelijke ava. Daar ben ik mee begonnen hier op Fok.
Over ava's gesproken, jij loopt ook aardig paars aan ineensquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
Dat weet ik ik was erbij toen het gevuld werd. Ik heb mijn broek aan puin gelachen met veranderende ava's
Huhquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over ava's gesproken, jij loopt ook aardig paars aan ineens.
Ja Veulentje, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
Ik wil NZ terug. Dan komt Ian van zelf weer.
Laters !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve luitjes, het was een emotionele dag, vandaag de 28e december. Een dag om bij te schrijven in de analen. Dodelijk vermoeiend ook voor mijn leeftijdscatagorie.
Daarom het besluit om nog even rond te neuzen, om daarna de luiken te sluiten voor een nieuwe dag, mijn (ongeveer) 2200-ste zaterdag in mijn leven.
Slaap lekker voor straks......
De muts van je muis was toch rood, en is nu paars. Of mis ik wat, zie ik spokenquote:
Anders doe je een klein beetje normaal, er werd je een vraag gesteldquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef Calimero_31 het volgende:
Ga jij nou maar lekker winkelen in de Doubletstraat.
Tis gewoon mijn eigen mutsquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De muts van je muis was toch rood, en is nu paars. Of mis ik wat, zie ik spoken?
Nou, ben er inmiddels achter dat de Doubletstraat geen luxe winkelstraat is, maar een hoerenbuurt, waar ja vanaf 15 euro al gepijpt kan worden, dus daar ga ik niet winkelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker winkelen in de Doubletstraat.
Wat is dat nou weer voor reactiequote:
Heb je die bedragen gegoogled of uit eerste "hand"?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ben er inmiddels achter dat de Doubletstraat geen luxe winkelstraat is, maar een hoerenbuurt, waar ja vanaf 15 euro al gepijpt kan worden, dus daar ga ik niet winkelen
Gegoogled natuurlijk: pijpen en neuken vanaf 15 euroquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb je die bedragen gegoogled of uit eerste "hand"?
Wat ben jij makkelijk zeg, heeft er ook eentje wat gehoord.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb je die bedragen gegoogled of uit eerste "hand"?
De waarheid .. Tss mannenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor reactie
Vinnik ook...ze durft wel als Gert er niet is..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ben jij makkelijk zeg, heeft er ook eentje wat gehoord.
Hoe bedenk ik een rel deel I.
Gert is ff druk bezig in de Doubletstraat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vinnik ook...ze durft wel als Gert er niet is..
En dan tegen degene die 't het allerminste verdient van allemaal, lager kan je niet zinkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Vinnik ook...ze durft wel als Gert er niet is..
Trusten Karel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve luitjes, het was een emotionele dag, vandaag de 28e december. Een dag om bij te schrijven in de analen. Dodelijk vermoeiend ook voor mijn leeftijdscatagorie.
Daarom het besluit om nog even rond te neuzen, om daarna de luiken te sluiten voor een nieuwe dag, mijn (ongeveer) 2200-ste zaterdag in mijn leven.
Slaap lekker voor straks......
Hij is allang al klaar...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:54 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gert is ff druk bezig in de Doubletstraat.![]()
![]()
Hoi Piet!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan tegen degene die 't het allerminste verdient van allemaal, lager kan je niet zinken.
Hey Lobas
De bediening was super!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen spek in huis... biggetje kopen... vetmesten... slachten... Dan ben je wel even bezig.
Dat zou jij wel willen weten he ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
En dan geen fooi achterlaten.
Proost, Bonniequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he ?
Thnxquote:
Ik doe alleen nog special "klantjes"quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thnx..de eerste zit er bijna in.
![]()
Anyway..wanneer ga je eik zelf weer eens achter het raam ?..Ik mis je..
Truste.. en is echt mijn originele muts hoorquote:
Ik heb het je toen al gezegd en zal het nu nog een keer herhalen... "ik ga niet met een olifantenslip op handen en voeten door het huis met een plumeaux!"quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:14 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog special "klantjes"
Wat is een olifantenslipquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het je toen al gezegd en zal het nu nog een keer herhalen... "ik ga niet met een olifantenslip op handen en voeten door het huis met een plumeaux!"
Sorry, dat was Blurk......quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het je toen al gezegd en zal het nu nog een keer herhalen... "ik ga niet met een olifantenslip op handen en voeten door het huis met een plumeaux!"
Sorry, maar ik spreid mijn benen niet meer voor iedere willekeurige Japanner.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen goedkope uitvluchten slettebakje..die was toen nog niet eens geboren.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die ben ik weleens op inet tegen gekomen.![]()
Als Gert ziet dat jij dit soort linkjes hier post, ben je mooi de cigarillo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe ...ook in het rose ?![]()
http://www.sexshopxxx.ro/osc/popup_image.php?pID=453&osCsid=259dba6e426d2f8a873b6d41d0827f30
Ach...een paarquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik spreid mijn benen niet meer voor iedere willekeurige Japanner.![]()
Ik voelde er zo weinig van.
Lol..die link doet ut niet eensquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://www.sexshopxxx.ro/osc/popup_image.php?pID=453&osCsid=259dba6e426d2f8a873b6d41d0827f30
Ik wilde al vragen of ik je inloggegevens even mocht lenen.quote:
De edit maakt hem afquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of ik je inloggegevens even mocht lenen.
Gut opwindendquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan maar zo
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij kijkt zo zielig...
![]()
Waren we trouwens nog op zoek naar een ava voor NMNS?
Gevonden dus !!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij kijkt zo zielig...
![]()
Waren we trouwens nog op zoek naar een ava voor NMNS?
Sorry, was even bezig in de Doubletstraat.quote:
Zit je werk er nu op?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, was even bezig in de Doubletstraat.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Good thinking my dear..eens kijken wat het op 60/60 doet
Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.
Topickillerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.
Tis een heel naar mannetje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel hè? Wij moeten braaf zijn en hij gaat weer aanzwengelen..
Ben mijn wachtwoord van YT vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Cheer up.![]()
http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3Dv7sITldHmGo
Kee, mag jij die morgen aan NMNS geven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mjah...het heeft wel wat.
Heel naarquote:
Hij pakt um zo maar aan...ga ik ff uitvogelen hoe het allemaal werkt met dat site gebeuren enzo..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, mag jij die morgen aan NMNS geven.
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heel naarOndertussen moeten er 3 cossen gesloten worden, maar daar voelt het nare mannetje zich te goed voor..
Die sexshopsite bedoel je? Succes met inloggen dan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij pakt um zo maar aan...ga ik ff uitvogelen hoe het allemaal werkt met dat site gebeuren enzo..
Mja..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegd![]()
Het sluiten van een cos moet ongeveer aanvoelen als werken bij de parkeerdienst.
Lampies uit in de lichtstad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Trusten all.![]()
Valse "nicht"quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die sexshopsite bedoel je? Succes met inloggen dan.![]()
![]()
Ik ga m'n bed opzoeken. Trusten all.![]()
Cossers zijn daar heel soepel in..zelfregulatiequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegd![]()
Het sluiten van een cos moet ongeveer aanvoelen als werken bij de parkeerdienst.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja..![]()
Maar had ze al gesloten toen mevrouw "waar is mijn tube wachtwoordje" postte dat er drie openstonden.
Ik vonnut zelf wel een aardige geste van je...maar ja.dat was omdat ik er toen nog vanuit ging dat je de kinkjes voor mij had gepost.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja..![]()
Maar had ze al gesloten toen mevrouw "waar is mijn tube wachtwoordje" postte dat er drie openstonden.
Ze staan in de regel zo opgewonden te trappelen bij het naderen van een nieuwe cos dat je eerder kunt spreken van zelfbevlekking.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cossers zijn daar heel soepel in..zelfregulatie
Jappie!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vonnut zelf wel een aardige geste van je...maar ja.dat was omdat ik er toen nog vanuit ging dat je de kinkjes voor mij had gepost.![]()
-edit- geen typos toch ?[ afbeelding ]
Heb jij eigenlijk die filmpjes of gifjes van vannacht gezien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze staan in de regel zo opgewonden te trappelen bij het naderen van een nieuwe cos dat je eerder kunt spreken van zelfbevlekking.
iK WEL.quote:
Ik zit nu net aan mijn 3e idd..als is het dan dat weeige wijvendrankje bacoquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jappie!![]()
Heb je nou tóch dat derde biertje uit de koelkast gepakt? Daar ga je morgen spijt van krijgen.
Ja en nee ..niet in het bijzonder iig..zat er iets spannends tussen ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk die filmpjes of gifjes van vannacht gezien?
Een Louis van Gaaltje? Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit nu net aan mijn 3e idd..als is het dan dat weeige wijvendrankje baco![]()
magoe.....morgen is nog ver weg..dat zien we dan wel weer.....ik hou me dapper en staande zolang ik kan
Ik zat met slaap in mijn ogen en dacht eerst aan een photoshop...pas een half uur later drong het tot mij door..en heb mij tot de gifjes beperktquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja en nee ..niet in het bijzonder iig..zat er iets spannends tussen ?
Gedicht ? Ik heb nooit geweten dat ik kon ...nee hold on hold on..dichten kon ik wel natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Een Louis van Gaaltje? Niks mis mee toch?
Ben je al in de mood voor een gedicht?
Welles.quote:
Wat heb ik aan jou ervaringen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zat met slaap in mijn ogen en dacht eerst aan een photoshop...pas een half uur later drong het tot mij door..en heb mij tot de gifjes beperkt![]()
Deze is van je baco-mattie. Hier moet je toch bovenuit kunnen stijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gedicht ? Ik heb nooit geweten dat ik kon ...nee hold on hold on..dichten kon ik wel natuurlijk...maar dat rijmen...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heb ik aan jou ervaringen.![]()
Doe de link posten muts...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze is van je baco-mattie. Hier moet je toch bovenuit kunnen stijgen.
"Hier bij Ajax ligt mijn hart,
een club fascinerend, altijd apart.
Door velen genoemd naar godenzonen,
voor mij de bakermat van voetbaliconen.
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer,
ook daar heerste een bijzondere sfeer.
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna,
en treed technisch toe in de Arena.
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans,
en mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans.
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond."
Dus ik moet nu helemaal terug gaan spitten met slechts de vage hoop dat er welgeteld 1 leuke link tussenstaat ?quote:
Hebben jullie het nu over de trainer van AZ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Ow fuck die ja...was het al weer helemaal vergeten...wat is het toch ook eik een simpele boerenlul he!
Je hebt 'de pijpscene boven de dekens' toch wel gezien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus ik moet nu helemaal terug gaan spitten met slechts de vage hoop dat er welgeteld 1 leuke link tussenstaat ?
Ach zolang het ook maar een microverbintenis heeft met Ajax ende belachelijk bovendien dan post Gert dit soort dingen graag voor me. Vraag me niet waarom maar ik heb het vage vermoeden dat ie stapelgek op me is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben jullie het nu over de trainer van AZ?Ouwe koeien
Uhuh.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Ow fuck die ja...was het al weer helemaal vergeten...wat is het toch ook eik een simpele boerenlul he!
Van huub bedoel je..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt 'de pijpscene boven de dekens' toch wel gezien?
Mooi, scheelt weer tijd.quote:
Tis een emotionele puinhoop die man...maar idd het heeft wel wat ja...Bambi heeft ook wat overigens maar ik ben blij dat ook hij geen trainer van Ajax is...of is het een zij ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar toch hè, dat-ie dat gewoon maar deed, zo'n abominabel "gedicht" voordragen, het heeft ook wel weer wat.
Vind Bambi anders wel een aardige match met "Koster"quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis een emotionele puinhoop die man...maar idd het heeft wel wat ja...Bambi heeft ook wat overigens maar ik ben blij dat ook hij geen trainer van Ajax is
Ik denk dat ie op zich niet verkeerd is als trainer; maar op de een of andere manier komt het er bij Ajax nooit uitquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind Bambi anders wel een aardige match met "Koster"
OK, misschien opbeurend: je kluppie staat bij de bookies nog steeds op 1, als kampioenskandidaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie op zich niet verkeerd is als trainer; maar op de een of andere manier komt het er bij Ajax nooit uitOf je nu Koeman; Wouters; Koster of god mag weten wie heet.....het zit er gewoon niet in.
![]()
Fuck off Gert...je maakt me depressief!
![]()
Haal dat mes dan weg uit de buurt van m'n hart, dat noem ik geen kietelen meer.quote:
Whehehehe.......je geloofde het aas he ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, misschien opbeurend: je kluppie staat bij de bookies nog steeds op 1, als kampioenskandidaat.
Was overigens wel enkele dagen geleden, weet niet wat de wedstrijd van gisteren teweeg heeft gebracht.
Tuurlijk niet. Ik weet toch dat "jouw club" je eigenlijk geen fllikker interesseert.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe.......je geloofde het aas he ?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Haal dat mes dan weg uit de buurt van m'n hart, dat noem ik geen kietelen meer.
Dat wou ik eik zelf zeggen...iets met " interesseert" maar had al het vermoeden dat ik het weer fout zou schrijven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik weet toch dat "jouw club" je eigenlijk geen fllikker interesseert.
Schläfe gut Eva (of zoiets).quote:
Wolkjes tellen dan maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt bezoek Dolf...in de bovenste regionen.
Trustuh Gertquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wolkjes tellen dan maar.![]()
Slaap lekker Jap.
Goedemorgen Meesteres Talitha.......quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:24 schreef Talitha het volgende:
Ben je nog niet helemaal wakker Karel? Ik geloof dat je droom en werkelijkheid een beetje door elkaar aan het halen bent.![]()
Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de werking van dat 'ding'. Vertel eens?![]()
Da's wel wat ingewikkelder dan het in elkaar zetten van een IKEA-kast.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedemorgen Meesteres Talitha.......
De complete werking van het meesterlijk apparaat is hier te vinden
En hier de nederlandse instructie
't Kost wat moeite, maar dan heb je ook wel wat......quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's wel wat ingewikkelder dan het in elkaar zetten van een IKEA-kast.
Pijn aan je ballen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Kost wat moeite, maar dan heb je ook wel wat......
In het kader van "Pijn is fijn" maakt "haar" dat natuurlijk geen bal uit.quote:
Hej Blurk!quote:
Prima Bong! Jij ook hopelijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Blurk!![]()
Beetje goed geslapen?
Ja prima, scheelt wel nu ik alc. vrij ben, voorheen kon ik amper fatsoenlijk mijn bedje uitkomen op zaterdag na veel gedronken te hebbenquote:
Hej Lobasquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:50 schreef Lobasca het volgende:
Middaf!
Geen idee?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Lobasca het volgende:
Ha die Bong!![]()
Waarom heb ik het idee dat jij uit de kop van NH komt?
Lobasca schreef: Middaf, dus heb ik het even omgedraaid Bongquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja prima, scheelt wel nu ik alc. vrij ben, voorheen kon ik amper fatsoenlijk mijn bedje uitkomen op zaterdag na veel gedronken te hebben
Wat betekent Faddim eigenlijk?
[..]
Hej Lobas
Haha, okej!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lobasca schreef: Middaf, dus heb ik het even omgedraaid Bong
Koorts? Ben je ziek?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:19 schreef Lobasca het volgende:
Okeej....Hoe kom ik daar dan bij
![]()
Maakt niet uit, weet jij ook niet... tZal de koorts zijn..
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, okej!
Ik zat echt te denken dat het iets betekende
[..]
Koorts? Ben je ziek?
Middaf!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:30 schreef Veulen het volgende:
Mogge
This beats Blurk.quote:
Beterschap.quote:
Bij mij is het maandag oudjaarsdag, weet niet wanneer ze het in Den HAAG vieren?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
Feestje maandagavond?
Ga je halen hoor, met dat postbode-gestel van je.
O.. ik dacht dat je misschien zomaar een feestje zou hebben op maandag, maar het is dus oudjaarsdag.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij is het maandag oudjaarsdag, weet niet wanneer ze het in Den HAAG vieren?![]()
Wil je nog een kusje terug?.. Ik vrees dat het erg besmettelijk is..
Wij gaan oa sjoelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O.. ik dacht dat je misschien zomaar een feestje zou hebben op maandag, maar het is dus oudjaarsdag.![]()
Zat mensen die na de oudejaarsconference van Jaap Jan Johan dinges, even een romeinse kaars afsteken buiten, de buren een gelukkig nieuwjaar wensen en dan naar bed gaan. Maar jij hebt dus andere plannen.
Ik ook hoor. [ afbeelding ]
Dat heeft Jan Jaap vroeger ook gedaan, alleen lag hij met z'n bek te dicht op die sjoelbak...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij gaan oa sjoelenOudjaartraditie en 1 x per jaar is dat ook leuk om te doen
![]()
JanJaap vd Wal ga ik niet kijken... hahaha... zelf lol maken is veel leuker dan je laten entertainen door een ander
Ach, overdrijven mag hoor, doe ik ook altijd. Het waait hier beestachtig en je kunt geen hand voor ogen zien, zo bewolkt is het, word er bijna treurig vanquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
This beats Blurk.![]()
Goedemiddag fooks. Prachtige onbewolkte dag hier. Word er haast vrolijk van. Zo nog even lekker weer naar buiten om boodschappen te doen.![]()
OK, ik overdrijf.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft Jan Jaap vroeger ook gedaan, alleen lag hij met z'n bek te dicht op die sjoelbak...
Nou ja, we weten allemaal wat er van gekomen is.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft Jan Jaap vroeger ook gedaan, alleen lag hij met z'n bek te dicht op die sjoelbak...
Nou ja, we weten allemaal wat er van gekomen is.....
Wil je dat eens uitleggen, die combi van wind en blindquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, overdrijven mag hoor, doe ik ook altijd. Het waait hier beestachtig en je kunt geen hand voor ogen zien, zo bewolkt is het, word er bijna treurig van
In "Dit was het nieuws" vond ik hem wel grappig. Alleen vind ik hem niet zo.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Buiten dat vind ik hem niet leuk, en word ik ook erg afgeleid door die lip, kan er niks aan doen.
Mwoah...bij DWHN kannie wel 'grappig zijn, maar een Oudjaarsshow lijkt me nog iets te hoog gegrepen..quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Buiten dat vind ik hem niet leuk, en word ik ook erg afgeleid door die lip, kan er niks aan doen.
Ga jij míj nu vragen stellen NMNS?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je dat eens uitleggen, die combi van wind en blind
Jah....quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
[quote]Ga jij míj nu vragen stellen NMNS?![]()
Niet te vroeg juichen....gaat van je antwoord afhangen....quote:volgens mij maak ik vorderingen
+1quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hou (o.a.) van Nachtzustertje....
Ook...ik kan toch van meerdere mensen houden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hield toch van Ian
Wat doe je streng zeg, tegen me, je lijkt mijn oude studiebegeleider welquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het duurt weer veel te lang met die antwoorden Blurkertje.....
Das waar......in ieder geval als het bij Antonovjes kijken blijft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ook...ik kan toch van meerdere mensen houden?
Had jij een studiebegeleider? LOI of zo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat doe je streng zeg, tegen me, je lijkt mijn oude studiebegeleider wel
Ik heb van die grote appelbeignets gekocht, met kaneel en suiker, zo lekker!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen vanmorgen boodschappen gedaan en voor het eerst in 20 jaar maar weer eens oliebollen gekocht, met de belofte aan die bakker dat hij ze door de ramen zou krijgen als ze niet goed zouden zijn.
Maar hey, tering, wat smaken die dingen lekker.......kan er niet afblijven..
Mag het ook de UVA zijn NMNS?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had jij een studiebegeleider? LOI of zo?
Die vind ik dan weer niet zo heel lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb van die grote appelbeignets gekocht, met kaneel en suiker, zo lekker!
(die dingen zullen in Duitsland wel gevuld zijn met jam en bestrooid met geraspte kaas)
Ga je maar eens lekker te buiten dan NMNS, is weleens goed voor een mens toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet zo heel lekker.
Heb wel ook van die bananensoezen gekocht...Dit zitten mij ook zo verleidelijk aan te staren. Ik had ze eigenlijk voor morgen gekocht, maar ben bang dat ze het niet gaan halen....![]()
Eigenlijk heb ik allemaal lekkere dingen gekocht.....kudtzooi....weet nu niet wat ik moet kiezen.....
Dankjewel......quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ga je maar eens lekker te buiten dan NMNS, is weleens goed voor een mens toch?
Is wel de bedoeling, maar schuif het steeds voor me uit vanwege leuke baan..quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat mag....![]()
Ga die studie ooit nog eens afmaken?
Prachtig!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zie ik net een foto, gemaakt in noord-Roemenië.... zo mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou d'r van. Het liefst op een druilerige dag....zo tegen de schemering aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:01 schreef -Blurk- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gokje, hoop dat het lukt.
Foto van een kerkhof in Frankrijk.
Nope, een kerkhof heeft duizend keer meer te vertellen dan een SC. Laten staan!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:09 schreef -Blurk- het volgende:
Mmmm, het is meteen stil hier, kan ik die foto nog weghalen? Té deprimerend wellicht?
Dit was van de zomer, in Donzy, een heel klein plaatsje in de Bourgogne, ik heb een kerkhoftik, ga altijd foto's maken en een poosje zitten om de sfeer op me in te laten werken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou d'r van. Het liefst op een druilerige dag....zo tegen de schemering aan.
Jups.....één van de betere plekken om even na te denken en de beperktheid van de mens onder ogenschouw te nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit was van de zomer, in Donzy, een heel klein plaatsje in de Bourgogne, ik heb een kerkhoftik, ga altijd foto's maken en een poosje zitten om de sfeer op me in te laten werken.
Wees nu slim, pak het op en maak het af. Doe niet zo dom als mij, want dan ben je op je vijfenveertigste nog aan het martelen zo af en toe......quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, maar schuif het steeds voor me uit vanwege leuke baan..
Ja, en dan vervolgens je in het nachtleven van de Bourgogne storten, dat is opwindend joh!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups.....één van de betere plekken om even na te denken en de beperktheid van de mens onder ogenschouw te nemen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens je in het nachtleven van de Bourgogne storten, dat is opwindend joh!
Nou, dan zit je daar goed NMNS, het is daar aardedonker dus een prachtige sterrenhemel 's nachts, iets wat ik hier haast niet zie vanwege alle kassen en Schiphol met al die verlichting.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nachtleven, in die zin, is aan mij niet meer besteed. Doe mij maar een rustig terrasje of een dijkje met uitzicht op het water of de sterren bij nacht.
Daarom begrijp ik ook niet dat mensen daar kunnen wonen. Alle zintuigen die een mens heeft raken zo overvoerd dat ze volgens mij maar nauwelijks meer functioneren. Licht, herrie, beweging......gekkenwerk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dan zit je daar goed NMNS, het is daar aardedonker dus een prachtige sterrenhemel 's nachts, iets wat ik hier haast niet zie vanwege alle kassen en Schiphol met al die verlichting.
Elke gek z'n gebrekquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:18 schreef -Blurk- het volgende:
Dit was van de zomer, in Donzy, een heel klein plaatsje in de Bourgogne, ik heb een kerkhoftik, ga altijd foto's maken en een poosje zitten om de sfeer op me in te laten werken.
Waarom?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulen...doe je bit eens in.....
Nou op het kerhof hebben ze niks van me te vrezen hoor, die zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee Blurk, vliegtuigen spotten en kerkhoven onveilig maken dus..
Geeft toch ook niks Veulen? Je hebt nog gelijk ook, is ook eigenlijk een bizarre hobby met een luguber tintje eraan.quote:
Dat weet je maar nooit zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou op het kerhof hebben ze niks van me te vrezen hoor, die zijn
het hoekje al om
Heel bizar. Maar ach als je daar rustig van word. Moet toegeven dat meeste kerkhoven ook op de mooiste plekjes liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef -Blurk- het volgende:
Geeft toch ook niks Veulen? Je hebt nog gelijk ook, is ook eigenlijk een bizarre hobby met een luguber tintje eraan.
Op welk kerkhof ga je nù weer triomfantelijk lopen doen dat jij nog wèl leeft?quote:
Troubletstraat weer afgewerkt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Op welk kerkhof ga je nù weer triomfantelijk lopen doen dat jij nog wèl leeft?![]()
Doe de groeten aan de Hi Ha Hooligan-mod.
Ik word er niet rustig van hoor Veulen, de mensen die daar liggen daarentegen houden zich vrij stil, op een enkele rinkelende bel naquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel bizar. Maar ach als je daar rustig van word. Moet toegeven dat meeste kerkhoven ook op de mooiste plekjes liggen.
quote:
Had eigenlijk al wel zo'n vermoeden, toen je "Ooo dieper, Antonov!" fluisterde.quote:
O Herr Anton, wat doet u núquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Had eigenlijk al wel zo'n vermoeden, toen je "Ooo dieper, Antonov!" fluisterde.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
Ik word er niet rustig van hoor Veulen, de mensen die daar liggen daarentegen houden zich vrij stil, op een enkele rinkelende bel na
Zó, dat is knap!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga d'r maar even voor zitten....
http://nl.youtube.com/watch?v=o0xnLvk8xW4
Mag ik vragen waarom je d'r dan toch naar toe gaatquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom de laatste tijd veel op het kerkhof in amsterdam, me opa ligt daar. Maar eerlijk gezegt word ik niet warm of koud van die plek.
Nee, dat hoeft toch ook niet, dat zal iedereen anders ervaren. Je komt daar toch ook meestal om een treurige reden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom de laatste tijd veel op het kerkhof in amsterdam, me opa ligt daar. Maar eerlijk gezegt word ik niet warm of koud van die plek.
Wat haast het tegenovergestelde is van een kerkhof bezoeken.quote:
Klopt, en daarom zo leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat haast het tegenovergestelde is van een kerkhof bezoeken.
Tof Soury, hoiquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef Soury het volgende:
Mijn pom pom doet het weer !!!!
Yeahhhhhhhhh[ afbeelding ]
hé !!! hallo avond allemaalquote:
Hard gewerkt weer Soury? Moe?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef Soury het volgende:
Mijn pom pom doet het weer !!!!
Yeahhhhhhhhh[ afbeelding ]
Nee hoor lekker paar dagen vrij. Beetje niks gedaan vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |