Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.
Topickillerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.
Tis een heel naar mannetje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel hè? Wij moeten braaf zijn en hij gaat weer aanzwengelen..
Ben mijn wachtwoord van YT vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Cheer up.![]()
http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3Dv7sITldHmGo
Kee, mag jij die morgen aan NMNS geven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mjah...het heeft wel wat.
Heel naarquote:
Hij pakt um zo maar aan...ga ik ff uitvogelen hoe het allemaal werkt met dat site gebeuren enzo..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, mag jij die morgen aan NMNS geven.
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heel naarOndertussen moeten er 3 cossen gesloten worden, maar daar voelt het nare mannetje zich te goed voor..
Die sexshopsite bedoel je? Succes met inloggen dan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij pakt um zo maar aan...ga ik ff uitvogelen hoe het allemaal werkt met dat site gebeuren enzo..
Mja..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegd![]()
Het sluiten van een cos moet ongeveer aanvoelen als werken bij de parkeerdienst.
Lampies uit in de lichtstad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Trusten all.![]()
Valse "nicht"quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die sexshopsite bedoel je? Succes met inloggen dan.![]()
![]()
Ik ga m'n bed opzoeken. Trusten all.![]()
Cossers zijn daar heel soepel in..zelfregulatiequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegd![]()
Het sluiten van een cos moet ongeveer aanvoelen als werken bij de parkeerdienst.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja..![]()
Maar had ze al gesloten toen mevrouw "waar is mijn tube wachtwoordje" postte dat er drie openstonden.
Ik vonnut zelf wel een aardige geste van je...maar ja.dat was omdat ik er toen nog vanuit ging dat je de kinkjes voor mij had gepost.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja..![]()
Maar had ze al gesloten toen mevrouw "waar is mijn tube wachtwoordje" postte dat er drie openstonden.
Ze staan in de regel zo opgewonden te trappelen bij het naderen van een nieuwe cos dat je eerder kunt spreken van zelfbevlekking.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cossers zijn daar heel soepel in..zelfregulatie
Jappie!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vonnut zelf wel een aardige geste van je...maar ja.dat was omdat ik er toen nog vanuit ging dat je de kinkjes voor mij had gepost.![]()
-edit- geen typos toch ?[ afbeelding ]
Heb jij eigenlijk die filmpjes of gifjes van vannacht gezien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze staan in de regel zo opgewonden te trappelen bij het naderen van een nieuwe cos dat je eerder kunt spreken van zelfbevlekking.
iK WEL.quote:
Ik zit nu net aan mijn 3e idd..als is het dan dat weeige wijvendrankje bacoquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jappie!![]()
Heb je nou tóch dat derde biertje uit de koelkast gepakt? Daar ga je morgen spijt van krijgen.
Ja en nee ..niet in het bijzonder iig..zat er iets spannends tussen ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk die filmpjes of gifjes van vannacht gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |