Hej Blurk!quote:
Prima Bong! Jij ook hopelijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Blurk!![]()
Beetje goed geslapen?
Ja prima, scheelt wel nu ik alc. vrij ben, voorheen kon ik amper fatsoenlijk mijn bedje uitkomen op zaterdag na veel gedronken te hebbenquote:
Hej Lobasquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:50 schreef Lobasca het volgende:
Middaf!
Geen idee?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Lobasca het volgende:
Ha die Bong!![]()
Waarom heb ik het idee dat jij uit de kop van NH komt?
Lobasca schreef: Middaf, dus heb ik het even omgedraaid Bongquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja prima, scheelt wel nu ik alc. vrij ben, voorheen kon ik amper fatsoenlijk mijn bedje uitkomen op zaterdag na veel gedronken te hebben
Wat betekent Faddim eigenlijk?
[..]
Hej Lobas
Haha, okej!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lobasca schreef: Middaf, dus heb ik het even omgedraaid Bong
Koorts? Ben je ziek?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:19 schreef Lobasca het volgende:
Okeej....Hoe kom ik daar dan bij
![]()
Maakt niet uit, weet jij ook niet... tZal de koorts zijn..
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, okej!
Ik zat echt te denken dat het iets betekende
[..]
Koorts? Ben je ziek?
Middaf!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:30 schreef Veulen het volgende:
Mogge
This beats Blurk.quote:
Beterschap.quote:
Bij mij is het maandag oudjaarsdag, weet niet wanneer ze het in Den HAAG vieren?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
Feestje maandagavond?
Ga je halen hoor, met dat postbode-gestel van je.
O.. ik dacht dat je misschien zomaar een feestje zou hebben op maandag, maar het is dus oudjaarsdag.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij is het maandag oudjaarsdag, weet niet wanneer ze het in Den HAAG vieren?![]()
Wil je nog een kusje terug?.. Ik vrees dat het erg besmettelijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |