Is wel de bedoeling, maar schuif het steeds voor me uit vanwege leuke baan..quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat mag....![]()
Ga die studie ooit nog eens afmaken?
Prachtig!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zie ik net een foto, gemaakt in noord-Roemenië.... zo mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou d'r van. Het liefst op een druilerige dag....zo tegen de schemering aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:01 schreef -Blurk- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gokje, hoop dat het lukt.
Foto van een kerkhof in Frankrijk.
Nope, een kerkhof heeft duizend keer meer te vertellen dan een SC. Laten staan!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:09 schreef -Blurk- het volgende:
Mmmm, het is meteen stil hier, kan ik die foto nog weghalen? Té deprimerend wellicht?
Dit was van de zomer, in Donzy, een heel klein plaatsje in de Bourgogne, ik heb een kerkhoftik, ga altijd foto's maken en een poosje zitten om de sfeer op me in te laten werken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou d'r van. Het liefst op een druilerige dag....zo tegen de schemering aan.
Jups.....één van de betere plekken om even na te denken en de beperktheid van de mens onder ogenschouw te nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit was van de zomer, in Donzy, een heel klein plaatsje in de Bourgogne, ik heb een kerkhoftik, ga altijd foto's maken en een poosje zitten om de sfeer op me in te laten werken.
Wees nu slim, pak het op en maak het af. Doe niet zo dom als mij, want dan ben je op je vijfenveertigste nog aan het martelen zo af en toe......quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, maar schuif het steeds voor me uit vanwege leuke baan..
Ja, en dan vervolgens je in het nachtleven van de Bourgogne storten, dat is opwindend joh!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups.....één van de betere plekken om even na te denken en de beperktheid van de mens onder ogenschouw te nemen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens je in het nachtleven van de Bourgogne storten, dat is opwindend joh!
Nou, dan zit je daar goed NMNS, het is daar aardedonker dus een prachtige sterrenhemel 's nachts, iets wat ik hier haast niet zie vanwege alle kassen en Schiphol met al die verlichting.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nachtleven, in die zin, is aan mij niet meer besteed. Doe mij maar een rustig terrasje of een dijkje met uitzicht op het water of de sterren bij nacht.
Daarom begrijp ik ook niet dat mensen daar kunnen wonen. Alle zintuigen die een mens heeft raken zo overvoerd dat ze volgens mij maar nauwelijks meer functioneren. Licht, herrie, beweging......gekkenwerk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dan zit je daar goed NMNS, het is daar aardedonker dus een prachtige sterrenhemel 's nachts, iets wat ik hier haast niet zie vanwege alle kassen en Schiphol met al die verlichting.
Elke gek z'n gebrekquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:18 schreef -Blurk- het volgende:
Dit was van de zomer, in Donzy, een heel klein plaatsje in de Bourgogne, ik heb een kerkhoftik, ga altijd foto's maken en een poosje zitten om de sfeer op me in te laten werken.
Waarom?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulen...doe je bit eens in.....
Nou op het kerhof hebben ze niks van me te vrezen hoor, die zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee Blurk, vliegtuigen spotten en kerkhoven onveilig maken dus..
Geeft toch ook niks Veulen? Je hebt nog gelijk ook, is ook eigenlijk een bizarre hobby met een luguber tintje eraan.quote:
Dat weet je maar nooit zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou op het kerhof hebben ze niks van me te vrezen hoor, die zijn
het hoekje al om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |