Wens je een goede nachtrust ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga zometeen stoppen, wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en ik hoop dat morgen alles weer helemaal normaal gaat, als jullie begrijpen wat ik bedoel, en dat doen jullie.
Slaap lekker allemaal en tot morgen.
Ian, mocht je toch nog meelezen, slaap lekker en ik hoop dat ik je morgen weer hier zie staan, zou geweldig zijn!
Maar wel hartstikke leuk Talitha!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
Ik heb geprobeerd NZ's bosava te reconstrueren, maar mijn versie heeft een beetje last van ADHD.![]()
[ afbeelding ]
Dag Blurkje....maak je geen zorgen...."alles sal reg kom"quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga zometeen stoppen, wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en ik hoop dat morgen alles weer helemaal normaal gaat, als jullie begrijpen wat ik bedoel, en dat doen jullie.
Ian, mocht je toch nog meelezen, slaap lekker en ik hoop dat ik je morgen weer hier zie staan, zou geweldig zijn!
Geeft niet je hebt um iig !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
Ik heb geprobeerd NZ's bosava te reconstrueren, maar mijn versie heeft een beetje last van ADHD.![]()
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb gelezen was het zijn laatste postje als Ian_Nick. Zou me niets verbazen als hij met een andere nick terugkomt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
NZ is niet te evenaren....door niemand niet.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet zo, hij heeft vandaag in ONZ GC nog gepost.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef Talitha het volgende:
Als ik het goed heb gelezen was het zijn laatste postje als Ian_Nick.
Da's waar, we hebben tenminste de 'foto's' nog.quote:
Hij wil hier niet meer posten...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, hij heeft vandaag in ONZ nog gepost.
Je bent ook geen makkelijk geval.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar negen pagina's te gaan en nog steeds geen ava.....
Zet gewoon je posts per pagina hogerquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar negen pagina's te gaan en nog steeds geen ava.....
Best gek dat lege bosquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's waar, we hebben tenminste de 'foto's' nog.Maar ik wil die van NZ en anders niet.
![]()
Kleine aanvulling dan: zijn laatste postje als Ian_Nick in deze SC-reeks. Ik heb het niet teruggezocht, maar dacht dat hij het zo geschreven had.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, hij heeft vandaag in ONZ GC nog gepost.
Da's wel mijn oorspronkelijke ava. Daar ben ik mee begonnen hier op Fok.quote:
Zou niet weten waar? maar een Klinkhamertje ben je iig welquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt info ingewonnen?
Dat weet ik ik was erbij toen het gevuld werd. Ik heb mijn broek aan puin gelachen met veranderende ava'squote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's wel mijn oorspronkelijke ava. Daar ben ik mee begonnen hier op Fok.
Over ava's gesproken, jij loopt ook aardig paars aan ineensquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
Dat weet ik ik was erbij toen het gevuld werd. Ik heb mijn broek aan puin gelachen met veranderende ava's
Huhquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over ava's gesproken, jij loopt ook aardig paars aan ineens.
Ja Veulentje, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
Ik wil NZ terug. Dan komt Ian van zelf weer.
Laters !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve luitjes, het was een emotionele dag, vandaag de 28e december. Een dag om bij te schrijven in de analen. Dodelijk vermoeiend ook voor mijn leeftijdscatagorie.
Daarom het besluit om nog even rond te neuzen, om daarna de luiken te sluiten voor een nieuwe dag, mijn (ongeveer) 2200-ste zaterdag in mijn leven.
Slaap lekker voor straks......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |