De muts van je muis was toch rood, en is nu paars. Of mis ik wat, zie ik spokenquote:
Anders doe je een klein beetje normaal, er werd je een vraag gesteldquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef Calimero_31 het volgende:
Ga jij nou maar lekker winkelen in de Doubletstraat.
Tis gewoon mijn eigen mutsquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De muts van je muis was toch rood, en is nu paars. Of mis ik wat, zie ik spoken?
Nou, ben er inmiddels achter dat de Doubletstraat geen luxe winkelstraat is, maar een hoerenbuurt, waar ja vanaf 15 euro al gepijpt kan worden, dus daar ga ik niet winkelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker winkelen in de Doubletstraat.
Wat is dat nou weer voor reactiequote:
Heb je die bedragen gegoogled of uit eerste "hand"?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ben er inmiddels achter dat de Doubletstraat geen luxe winkelstraat is, maar een hoerenbuurt, waar ja vanaf 15 euro al gepijpt kan worden, dus daar ga ik niet winkelen
Gegoogled natuurlijk: pijpen en neuken vanaf 15 euroquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb je die bedragen gegoogled of uit eerste "hand"?
Wat ben jij makkelijk zeg, heeft er ook eentje wat gehoord.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb je die bedragen gegoogled of uit eerste "hand"?
De waarheid .. Tss mannenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor reactie
Vinnik ook...ze durft wel als Gert er niet is..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ben jij makkelijk zeg, heeft er ook eentje wat gehoord.
Hoe bedenk ik een rel deel I.
Gert is ff druk bezig in de Doubletstraat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vinnik ook...ze durft wel als Gert er niet is..
En dan tegen degene die 't het allerminste verdient van allemaal, lager kan je niet zinkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Vinnik ook...ze durft wel als Gert er niet is..
Trusten Karel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve luitjes, het was een emotionele dag, vandaag de 28e december. Een dag om bij te schrijven in de analen. Dodelijk vermoeiend ook voor mijn leeftijdscatagorie.
Daarom het besluit om nog even rond te neuzen, om daarna de luiken te sluiten voor een nieuwe dag, mijn (ongeveer) 2200-ste zaterdag in mijn leven.
Slaap lekker voor straks......
Hij is allang al klaar...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:54 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gert is ff druk bezig in de Doubletstraat.![]()
![]()
Hoi Piet!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan tegen degene die 't het allerminste verdient van allemaal, lager kan je niet zinken.
Hey Lobas
De bediening was super!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen spek in huis... biggetje kopen... vetmesten... slachten... Dan ben je wel even bezig.
Dat zou jij wel willen weten he ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
En dan geen fooi achterlaten.
Proost, Bonniequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he ?
Thnxquote:
Ik doe alleen nog special "klantjes"quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thnx..de eerste zit er bijna in.
![]()
Anyway..wanneer ga je eik zelf weer eens achter het raam ?..Ik mis je..
Truste.. en is echt mijn originele muts hoorquote:
Ik heb het je toen al gezegd en zal het nu nog een keer herhalen... "ik ga niet met een olifantenslip op handen en voeten door het huis met een plumeaux!"quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:14 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog special "klantjes"
Wat is een olifantenslipquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het je toen al gezegd en zal het nu nog een keer herhalen... "ik ga niet met een olifantenslip op handen en voeten door het huis met een plumeaux!"
Sorry, dat was Blurk......quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het je toen al gezegd en zal het nu nog een keer herhalen... "ik ga niet met een olifantenslip op handen en voeten door het huis met een plumeaux!"
Sorry, maar ik spreid mijn benen niet meer voor iedere willekeurige Japanner.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen goedkope uitvluchten slettebakje..die was toen nog niet eens geboren.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die ben ik weleens op inet tegen gekomen.![]()
Als Gert ziet dat jij dit soort linkjes hier post, ben je mooi de cigarillo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe ...ook in het rose ?![]()
http://www.sexshopxxx.ro/osc/popup_image.php?pID=453&osCsid=259dba6e426d2f8a873b6d41d0827f30
Ach...een paarquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik spreid mijn benen niet meer voor iedere willekeurige Japanner.![]()
Ik voelde er zo weinig van.
Lol..die link doet ut niet eensquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://www.sexshopxxx.ro/osc/popup_image.php?pID=453&osCsid=259dba6e426d2f8a873b6d41d0827f30
Ik wilde al vragen of ik je inloggegevens even mocht lenen.quote:
De edit maakt hem afquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of ik je inloggegevens even mocht lenen.
Gut opwindendquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan maar zo
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij kijkt zo zielig...
![]()
Waren we trouwens nog op zoek naar een ava voor NMNS?
Gevonden dus !!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij kijkt zo zielig...
![]()
Waren we trouwens nog op zoek naar een ava voor NMNS?
Sorry, was even bezig in de Doubletstraat.quote:
Zit je werk er nu op?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, was even bezig in de Doubletstraat.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Good thinking my dear..eens kijken wat het op 60/60 doet
Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.
Topickillerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij er alweer achter je kiezen hebt.
Tis een heel naar mannetje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel hè? Wij moeten braaf zijn en hij gaat weer aanzwengelen..
Ben mijn wachtwoord van YT vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Cheer up.![]()
http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3Dv7sITldHmGo
Kee, mag jij die morgen aan NMNS geven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mjah...het heeft wel wat.
Heel naarquote:
Hij pakt um zo maar aan...ga ik ff uitvogelen hoe het allemaal werkt met dat site gebeuren enzo..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, mag jij die morgen aan NMNS geven.
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heel naarOndertussen moeten er 3 cossen gesloten worden, maar daar voelt het nare mannetje zich te goed voor..
Die sexshopsite bedoel je? Succes met inloggen dan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij pakt um zo maar aan...ga ik ff uitvogelen hoe het allemaal werkt met dat site gebeuren enzo..
Mja..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegd![]()
Het sluiten van een cos moet ongeveer aanvoelen als werken bij de parkeerdienst.
Lampies uit in de lichtstad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Trusten all.![]()
Valse "nicht"quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die sexshopsite bedoel je? Succes met inloggen dan.![]()
![]()
Ik ga m'n bed opzoeken. Trusten all.![]()
Cossers zijn daar heel soepel in..zelfregulatiequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou kan ik me daar wel weer wat bij voorstellen eerlijk gezegd![]()
Het sluiten van een cos moet ongeveer aanvoelen als werken bij de parkeerdienst.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja..![]()
Maar had ze al gesloten toen mevrouw "waar is mijn tube wachtwoordje" postte dat er drie openstonden.
Ik vonnut zelf wel een aardige geste van je...maar ja.dat was omdat ik er toen nog vanuit ging dat je de kinkjes voor mij had gepost.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja..![]()
Maar had ze al gesloten toen mevrouw "waar is mijn tube wachtwoordje" postte dat er drie openstonden.
Ze staan in de regel zo opgewonden te trappelen bij het naderen van een nieuwe cos dat je eerder kunt spreken van zelfbevlekking.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cossers zijn daar heel soepel in..zelfregulatie
Jappie!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vonnut zelf wel een aardige geste van je...maar ja.dat was omdat ik er toen nog vanuit ging dat je de kinkjes voor mij had gepost.![]()
-edit- geen typos toch ?[ afbeelding ]
Heb jij eigenlijk die filmpjes of gifjes van vannacht gezien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze staan in de regel zo opgewonden te trappelen bij het naderen van een nieuwe cos dat je eerder kunt spreken van zelfbevlekking.
iK WEL.quote:
Ik zit nu net aan mijn 3e idd..als is het dan dat weeige wijvendrankje bacoquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jappie!![]()
Heb je nou tóch dat derde biertje uit de koelkast gepakt? Daar ga je morgen spijt van krijgen.
Ja en nee ..niet in het bijzonder iig..zat er iets spannends tussen ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk die filmpjes of gifjes van vannacht gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |