De nieuwe look van NMNS,
Onverwachte ontwikkelingen hebben er toe geleid dat in de vroege ochend van zaterdag 29 december 2007, nog net voor het einde van het jaar, NMNS zijn ozo geliefde avatar terug is gevonden.
Derhalve kondig ik voor éénieder het volgende af: Stop het zoeken naar alternatieven, ga slapen en pak de broodnodige nacht-, dagrust zodat u allen weer uitgerust en fris op het SC-toneel kunt verschijnen voor wederom een lange dag en/of nacht zwoegen met teksten, linkjes en gevatheid.
Wie o wie zal vandaag de leukste zijn?
Daarnaast wil ik hen die mij de volgende avatars aangeboden hebben hartelijk danken voor hun inzet:
Soury: Je weet waar mijn hart ligt, ik waardeer dat zeer. Duizendmaal dank voor je getoonde inzet
![]()
Jappie: Ik was er een beetje stil van, zo enorm creatief, zo geweldig leuk, ik had het niet achter je gezocht. Die kleur, die maakt het ook helemaal af. Een diepe buiging.....
![]()
Talitha: het bezitterige typje. Opsluiten in de kast was schijnbaar nog niet voldoende voor je. In navolging van Jappie vond je het nodig om mij onderstaand artikel aan te prijzen als avatar. De verborgen boodschap was duidelijk. Vanaf nu is het dus meesteres Talitha!
[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 29-12-2007 13:06:21 ]