Ik vóelde dat het over een begraafplaats zou gaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
geen op!
Lobasca ging ervanuit dat jij het wel zou snappenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
![]()
Een begraafplaats kan toch niet uitgaan?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vóelde dat het over een begraafplaats zou gaan![]()
+ fipo
Ik geniet altijd wel van dat soort verhalen...zelf kom ik er niet graag![]()
hoop dat ik ook weer van dit image afkom
Verander hem dan maar in iets wat jij wel begrijptquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
![]()
Omdat het heel belangrijk is voor de mensen met wie ik ga.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik vragen waarom je d'r dan toch naar toe gaat
Super van je!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het heel belangrijk is voor de mensen met wie ik ga.
En omdat ik het naar zou vinden als het graf van me opa er verwaarloost bij zou liggen. Hij is jaren tuinman geweest op een kerkhof en hechte veel waarde aan nette graven met bloemen en dergelijke.
Daarom
Moet jij eens rond twaalf uur 's nachts daar aanwezig zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
![]()
De mensen op een kerkhof zijn redelijk (er op) uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
![]()
Dan lig ik hoogstwaarschijnlijk alweer in mijn warme schone nestje...met de Party en Privé en een stripboekquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jij mag de volgende COS openen MET OP
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
De mensen op een kerkhof zijn redelijk (er op) uit.
En naar het optreden van Brian en Huub in Schagen wil je ook al niet... Ik moet zeggen, je laat het forum wel in de steek hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan lig ik hoogstwaarschijnlijk alweer in mijn warme schone nestje...met de Party en Privé en een stripboek
Lamaar. Een TT met wartaal van een ijlend koortshoofd heeft eigenlijk ook best wel wat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verander hem dan maar in iets wat jij wel begrijpt
Maar ou neve garlingquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En naar het optreden van Brian en Huub in Schagen wil je ook al niet... Ik moet zeggen, je laat het forum wel in de steek hoor
Je houdt echt van me!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Lamaar. Een TT met wartaal van een ijlend koortshoofd heeft eigenlijk ook best wel wat.
Zorg jij nu maar dat je snel weer zonder al te groot besmettingsrisico te zoenen bent.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Aah getsie, blijft uit m'n buurt met die snotneus. Ksst, vort!
Jij hebt het allang onder de leden met al dat gelebber...incubatie tijd vangt al aan voordat de symptomen verschijnen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar dat je snel weer zonder al te groot besmettingsrisico te zoenen bent.![]()
Of te wel: beterschap.![]()
Als je ver van me vandaan blijft, doe ik lief, okee? Ik wil ook nog wel thee voor je maken, maar alleen als je netjes boven in de slaapkamer wacht.quote:
Oehhhh..... zal ik doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je ver van me vandaan blijft, doe ik lief, okee? Ik wil ook nog wel thee voor je maken, maar alleen als je netjes boven in de slaapkamer wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |