Heel bizar. Maar ach als je daar rustig van word. Moet toegeven dat meeste kerkhoven ook op de mooiste plekjes liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef -Blurk- het volgende:
Geeft toch ook niks Veulen? Je hebt nog gelijk ook, is ook eigenlijk een bizarre hobby met een luguber tintje eraan.
Op welk kerkhof ga je nù weer triomfantelijk lopen doen dat jij nog wèl leeft?quote:
Troubletstraat weer afgewerkt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Op welk kerkhof ga je nù weer triomfantelijk lopen doen dat jij nog wèl leeft?![]()
Doe de groeten aan de Hi Ha Hooligan-mod.
Ik word er niet rustig van hoor Veulen, de mensen die daar liggen daarentegen houden zich vrij stil, op een enkele rinkelende bel naquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel bizar. Maar ach als je daar rustig van word. Moet toegeven dat meeste kerkhoven ook op de mooiste plekjes liggen.
quote:
Had eigenlijk al wel zo'n vermoeden, toen je "Ooo dieper, Antonov!" fluisterde.quote:
O Herr Anton, wat doet u núquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Had eigenlijk al wel zo'n vermoeden, toen je "Ooo dieper, Antonov!" fluisterde.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
Ik word er niet rustig van hoor Veulen, de mensen die daar liggen daarentegen houden zich vrij stil, op een enkele rinkelende bel na
Zó, dat is knap!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga d'r maar even voor zitten....
http://nl.youtube.com/watch?v=o0xnLvk8xW4
Mag ik vragen waarom je d'r dan toch naar toe gaatquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom de laatste tijd veel op het kerkhof in amsterdam, me opa ligt daar. Maar eerlijk gezegt word ik niet warm of koud van die plek.
Nee, dat hoeft toch ook niet, dat zal iedereen anders ervaren. Je komt daar toch ook meestal om een treurige reden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom de laatste tijd veel op het kerkhof in amsterdam, me opa ligt daar. Maar eerlijk gezegt word ik niet warm of koud van die plek.
Wat haast het tegenovergestelde is van een kerkhof bezoeken.quote:
Klopt, en daarom zo leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat haast het tegenovergestelde is van een kerkhof bezoeken.
Tof Soury, hoiquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef Soury het volgende:
Mijn pom pom doet het weer !!!!
Yeahhhhhhhhh[ afbeelding ]
hé !!! hallo avond allemaalquote:
Hard gewerkt weer Soury? Moe?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef Soury het volgende:
Mijn pom pom doet het weer !!!!
Yeahhhhhhhhh[ afbeelding ]
Nee hoor lekker paar dagen vrij. Beetje niks gedaan vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |