Die moeder is dus gelukkig lang niet dom.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:19 schreef riri het volgende:
De moeder snapt wel waarom Huub hem wou uitnodigen.....
ze heeft de brief van Huub niet geaccepteerd.
Ze gelooft hem niet..de manier waarop hij nu bezig is...nee
Nou, zij heeft niks met het spel te maken dus zij hoeft ook helemaal niks van hem te accepteren. Het is ook logisch dat zij Lieke steunt en niet Huub. Het is haar moeder.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:19 schreef Guuskeee het volgende:
dat gesprek tussen lieke en dr ma maakt me veel duidelijk... lieke heeft dr waanideeen van dr moeder
wat een lul die huub... tv maken... schandalig....quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef riri het volgende:
moeder...hij is tv aan het maken
Als Jaap slim is stuurt hij Huub ook weg. Huub is een hele g rote kanshebber, dus als Jaap een kans krijgt hem weg te stemmen zou hij dat moeten doen. Dan is het exit Huubquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef Varen het volgende:
Moeder: gaat Huub naar huis vanavond.
Lieke ik stuur hem wel wel weg, maar hij heeft Japie
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef Guuskeee het volgende:
lieke en ma > MUTE
jaap en huub > UNMUTE
en de maand later exit jaapquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Jaap slim is stuurt hij Huub ook weg. Huub is een hele g rote kanshebber, dus als Jaap een kans krijgt hem weg te stemmen zou hij dat moeten doen. Dan is het exit Huub
Jaap kan met Lieke een team gaan vormen, en met zijn absurde gedrag de ster van de show worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef Rotterdammert het volgende:
als jaap huub eruit stemt zou dat wel goeie tv zijn maar slecht voor de show en jaap's positie
En is de gouden kooi over.Jaap kan niet toeren en loopt het risico dat Lieke weg loopt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Jaap slim is stuurt hij Huub ook weg. Huub is een hele g rote kanshebber, dus als Jaap een kans krijgt hem weg te stemmen zou hij dat moeten doen. Dan is het exit Huub
Gek hè. Ze hebben vele maanden een zeer heftige relatie gehad. Wat raar dat ze er dan nog steeds vol van zit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ben ik nou de enige die het bezopen vind dat Lieke nu weer over Huub aan het zeiken is... ?
Ze hebben een normaal gesprek, maar dat begrijpen de Huub meelopers natuurlijk niet, die kunnen ook alleen maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:19 schreef Guuskeee het volgende:
dat gesprek tussen lieke en dr ma maakt me veel duidelijk... lieke heeft dr waanideeen van dr moeder
Hij wil met haar samen spelen, met z'n 3en zijn ze sterkquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk weet heel goed waarom Huub doet zoals hij doet...hij weet dat Lieke sterk is....door het gedrag van haar voortdurend aan te vallen willen hij haar op haar knieën krijgen...hij wil de macht...hij wil de macht over iedereen in die villa.....
De alleenheerser Huub die het liefst anderen onderdrukt ......maar het werkt niet Huub.
Mensen gaan zien dat die dictatortrekjes in je echte karakter zitten
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praatquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ben ik nou de enige die het bezopen vind dat Lieke nu weer over Huub aan het zeiken is... ?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef Shayndel het volgende:
van katies hyves. (voor mensen die geen hyves hebben.
[ afbeelding ]
jammer, die ontbreekt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als hij een sterke bond heeft met Lieke
Fijn ook dat ze wel open staat voor een eventuele uitleg.. Ook zij weet toch donders goed dat binnen DGK niet echt wordt gesproken en veel uitleg via post gaatquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef Varen het volgende:
Lieke haar moeder heeft er geen woorden voor, je vindt het zo laag.
Moeder heeft de brief van Huub net gekregen en niet geaccepteerd
Precies...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als hij een sterke bond heeft met Lieke
Ze hebben helemaal geen relatie gehad. Lieke heeft Huub gebruikt en huub heeft Lieke gebruikt. lieke wil niet toegeven dat ze Huub heeft gebruikt dus voor haar is het heftig voor huub is dat minder een probleem omdat die er eerlijk over is dat hij lieke heeft gebruikt. Huub kan ook niet begrijpen (en dat heeft hij bij meerdere spelers in het spel) dat ze spel en echt niet van elkaar kunnen onderscheiden. Lieke is druk bezig met haar leven na de kooi en wil daarvoor zo goed mogelijk overkomen Huub is bezig met het hier en nu. Huub boeit het niet wat er na de kooi is dan ziet hij wel weer. Dan heeft hij een lange tijd vreselijk veel lol gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gek hè. Ze hebben vele maanden een zeer heftige relatie gehad. Wat raar dat ze er dan nog steeds vol van zit.
stalkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praat
Dat stalken is één van de naarste dingen die een mens kan overkomen....niets raars aan dat je het daar over hebt
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben helemaal geen relatie gehad. Lieke heeft Huub gebruikt en huub heeft Lieke gebruikt. lieke wil niet toegeven dat ze Huub heeft gebruikt dus voor haar is het heftig voor huub is dat minder een probleem omdat die er eerlijk over is dat hij lieke heeft gebruikt. Huub kan ook niet begrijpen (en dat heeft hij bij meerdere spelers in het spel) dat ze spel en echt niet van elkaar kunnen onderscheiden. Lieke is druk bezig met haar leven na de kooi en wil daarvoor zo goed mogelijk overkomen Huub is bezig met het hier en nu. Huub boeit het niet wat er na de kooi is dan ziet hij wel weer. Dan heeft hij een lange tijd vreselijk veel lol gehad.
IDD en als het buiten DGK zou gebeuren dan heb ik daar moeite mee.... nu hoort het gewoon bij het spel. Het is gewoon 1 tegen 1 dus waar je over loopt te zeuren begrijp ik niet. Wat ik van Lieke gezien heb is zij sterk genoeg om zich van Huub te verlossen. Ik vind dat Lieke ietwat overdrijft en wat doorgeslagen is maar als dat zo voor haar werkt is het prima.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praat
Dat stalken is één van de naarste dingen die een mens kan overkomen....niets raars aan dat je het daar over hebt
Dan gaat ze toch lekker naar huis als haar dat niet bevalt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
jaap heeft 1 maatje in de kooi waar hij 20 uur per dag mee optrekt... kans is 0% dat jaap huub eruit stemt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef neehe het volgende:
Huub vanavond naar huis, flens heeft het mooi voorelkaar.
Met Jaap als vriend heb je geen vijanden nodig, dat roept Jaap telkens weer.
En juist dat ze zo doorslaat geeft voor mij aan dat ze het niet lang gaat volhouden zo.. Die gaat helemaal paaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef akveor het volgende:
[..]
IDD en als het buiten DGK zou gebeuren dan heb ik daar moeite mee.... nu hoort het gewoon bij het spel. Het is gewoon 1 tegen 1 dus waar je over loopt te zeuren begrijp ik niet. Wat ik van Lieke gezien heb is zij sterk genoeg om zich van Huub te verlossen. Ik vind dat Lieke ietwat overdrijft en wat doorgeslagen is maar als dat zo voor haar werkt is het prima.
Idd, daarnaast heeft hij er al genoeg zien gaan om te weten dat hij met Huub wss beter af is...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jaap heeft 1 maatje in de kooi waar hij 20 uur per dag mee optrekt... kans is 0% dat jaap huub eruit stemt...
Ik dank uquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef Shayndel het volgende:
[ afbeelding ]
Je boedoelt 99%.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jaap heeft 1 maatje in de kooi waar hij 20 uur per dag mee optrekt... kans is 0% dat jaap huub eruit stemt...
Denk ik wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is mamma Lieke daar? Een uur?
Ik hoop het. Voor het eerst hoop ik echt dat Huub eruit vliegt.quote:
Jaap zou wel gek zijn. En achter ook. Huub weg is Kooi weg. Of Amanda en Brian moeten plots besluiten mee te spelenquote:
Amanda heeft geen griepje vandaag?quote:
Na 12 uur hoorde ik Brian ineens tegen Amanda zeggen dat hij het nu aandurfte om wat te drinken want dat het wel safe zou zijn. Ze sloegen toen een paar shotjes achterover en Brian ging ineens tof doen. Ik vond het duidelijk dat hij ineen ook even tv wilde maken. Vervolgens heb ik ze niet echt meer gezienquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:40 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan me eigenlijk geen beelden van b en a van gisteravond herinneren... er moest toch 2 uur beeldmateriaal gemaakt worden, wat hebben b en a bijgedragen?
Als je nu eens probeert om ook over andere te posten en daar een echt mening over te hebben dan is het misschien nog eens interessant om dit soort posts te lezen. Jammer dat ze alleen maar gaan over Huub enb vooral over wat Huub allemaal fout doet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk weet heel goed waarom Huub doet zoals hij doet...hij weet dat Lieke sterk is....door het gedrag van haar voortdurend aan te vallen willen hij haar op haar knieën krijgen...hij wil de macht...hij wil de macht over iedereen in die villa.....
De alleenheerser Huub die het liefst anderen onderdrukt ......maar het werkt niet Huub.
Mensen gaan zien dat die dictatortrekjes in je echte karakter zitten
Het enige waarom ik het hoop is omdat het programma dan snel over isquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor het eerst hoop ik echt dat Huub eruit vliegt.
Ik lees ze ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als je nu eens probeert om ook over andere te posten en daar een echt mening over te hebben dan is het misschien nog eens interessant om dit soort posts te lezen. Jammer dat ze alleen maar gaan over Huub enb vooral over wat Huub allemaal fout doet.
En jij blijft hem er maar op wijzen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als je nu eens probeert om ook over andere te posten en daar een echt mening over te hebben dan is het misschien nog eens interessant om dit soort posts te lezen. Jammer dat ze alleen maar gaan over Huub enb vooral over wat Huub allemaal fout doet.
Jepquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij blijft hem er maar op wijzen.
Ow had marky met de strontemmer gerammeldquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is zo nederlands. Oh we zijn zo correct. Heb je gezien wat die heeft gedaan... nou dat kan toch niet... echt gewoon te smerig... ik moest er gewoon twee keer naar kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Grappig wel als je bedenkt hoeveel Cossers hier Huub weg willen hebben die stiekum wel met kwijl aan hun lippen naar zijn escapades zitten te kijken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor het eerst hoop ik echt dat Huub eruit vliegt.
Ja, van die types die vooraan in de kerk zitten maar ondertussen hun kleindochter naaien als ze de kans krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef marky het volgende:
[..]
Het is zo nederlands. Oh we zijn zo correct. Heb je gezien wat die heeft gedaan... nou dat kan toch niet... echt gewoon te smerig... ik moest er gewoon twee keer naar kijken.
Nee, dat hebben we gemerkt, ze liegt de hele boel aan elkaar en alles onder het mom van zo eerlijk zijn .quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:51 schreef Varen het volgende:
Lieke hoeft niet te liegen, of dingen achter te houden, ze heeft niks te verbergen.
Lieke geniet van de leuke dingen, daar wordt ze gelukkig van. Er zijn meer plussen dan minnen
oo ja, vooraan in de kerk, die pastoors en zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, van die types die vooraan in de kerk zitten maar ondertussen hun kleindochter naaien als ze de kans krijgen
Het is een zooi trailertrash bij elkaar daar dus dat wij naar ze kijken is inderdaad wel beschamend want dat zal best wel impliceren dat wij streamers net zo zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Juist, en al die streamers die alles maar goedpraten wat Huub doet, die moeten zich net als dat ventje kapot schamen.
Die vinden ook alles normaal, wat dan ook weer veel over die streamers zegt.
Vraag me af hoe die thuis zijn en praten ( schreeuwen )
Ik vrees dat die ook een beetje de weg kwijt zijn door het dag en nacht volgen van hun idool.
De kooi stopt toch in Februari, tijd om wat mensen te lozen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap zou wel gek zijn. En achter ook. Huub weg is Kooi weg. Of Amanda en Brian moeten plots besluiten mee te spelen.
De streamers die voor huub zijn zijn net als Huub die kunnen de show heel goed scheiden van het werkelijke leven en zijn niet snel zo quasie geschokt omdat het zo sociaal wenselijk is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Juist, en al die streamers die alles maar goedpraten wat Huub doet, die moeten zich net als dat ventje kapot schamen.
Ik vrees dat die ook een beetje de weg kwijt zijn door het dag en nacht volgen van hun idool.
Voorste rij telt ook nog meequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
oo ja, vooraan in de kerk, die pastoors en zo
Huub is sex, drugs en rock&roll, of je vindt hem leuk, of je vindt hem niks. Zonder Huub is dGK beresaai. Ik ben Huubfan, omdat hij leven in de brouwerij brengt, Huub is Huub, met zijn slechte en zijn goede dingen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Laat Mike de Kooi maar winnen, beter dan Brian!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:56 schreef neehe het volgende:
[..]
De kooi stopt toch in Februari, tijd om wat mensen te lozen.
En als Huub eruit is blijft men toch wel kijken en streamen, men wil toch weten wie er gaat winnen.
goeie reden om (nog steeds) geen hyves te hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef Shayndel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp nog steeds niet wat al die vrouwen in dat kleine kereltje met zijn eendeloopje zien maar denk wel dat de boel daar volledig inkakt als die praatjesmaker weg is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub is sex, drugs en rock&roll, of je vindt hem leuk, of je vindt hem niks. Zonder Huub is dGK beresaai. Ik ben Huubfan, omdat hij leven in de brouwerij brengt, Huub is Huub, met zijn slechte en zijn goede dingen.
Tja het is nog eens wat anders dan BB1. Alhoewel BB van mij wel weer mag beginnen. Ik hou wel van een verhaal met een kop en een staart.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja, van die types die vooraan in de kerk zitten maar ondertussen hun kleindochter naaien als ze de kans krijgen
quote:En 's zondags in de kerk
dan zit daar zo'n meneer,
stijf als een houten plank
met spijkers in zijn kop
te kijken in zijn bank
Een zwart lakens pak
om zijn zondige lijf,
bang voor de duivel
en bang voor zijn wijf
En zuinig een cent
in het zakje doen
Zo koopt hij zijn ziel weer terug
en zijn fatsoen
It was a night to rememberquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
Py, het is weer een geweldige OP![]()
En OMG dat gifje![]()
En ik maar denken dat Riri een vrouw isquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de kijkcijfers ineens zouden instorten stopt het misschien, maar reken daar maar niet op. Het programma gaat dus voorlopig nog een tijdje door. Maar de verhaallijnen beginnen nu al irritant te worden, het is een kwestie van tijd totdat de tv kijkers zich ook gaan irriteren, dus langer dan 6 maanden zit er waarschijnlijk niet in tenzij ze nog een paar truukjes gaan verzinnen om de huidige bewoners te vervangen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:56 schreef neehe het volgende:
De kooi stopt toch in Februari, tijd om wat mensen te lozen.
En als Huub eruit is blijft men toch wel kijken en streamen, men wil toch weten wie er gaat winnen.
mama lieke is net zo haatdragend en rancuneus als liekequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:06 schreef Varen het volgende:
Mama Lieke wil geen gedag zeggen aan de rest
Ah kom op, die vrouw is ziek. Geef haar wat credits. Ze komt daar voor haar dochter, die zich zorgen maakt. Waarom zou ze de rest moeten begroeten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mama lieke is net zo haatdragend en rancuneus als lieke
ow ja dat was ik vergeten, ze is ziek. altijd als ik ziek ben gedraag ik me ook altijd onbeschoft als ik bij mensen op bezoek ben.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah kom op, die vrouw is ziek. Geef haar wat credits. Ze komt daar voor haar dochter, die zich zorgen maakt. Waarom zou ze de rest moeten begroeten?
Ik denk het, jij zegt het.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah kom op, die vrouw is ziek. Geef haar wat credits. Ze komt daar voor haar dochter, die zich zorgen maakt. Waarom zou ze de rest moeten begroeten?
quote:“Brian!”, spreekt Huub de Antilliaan aan in de keuken. “Wacht ik moet deze vraag goed stellen… Had jij het niet moeilijk vannacht? Kijk ik ben vrijgezel…”, vervolgt hij. “Je bent toch die mooie jongen uit De Gouden Kooi en dan kan je niets doen. Er waren zoveel mooie meisjes”, gooit de Oldenzaler er nog een schepje bovenop. Maar Brian gaat er wel serieus op in. “Ik heb een geweldige avond met Amanda gehad. Dat betekent veel meer voor mij. En het wil wel wat zeggen, als we dit feest doorstaan, lukt het ons ook in de buitenwereld”, beargumenteert hij. Iedereen zijn ding hè Miljonairs!
Geen enkele melding dat Brian en Amanda zichzelf doelbewust op de achtergrond hielden omdat ze de verleiding niet aan durfden te gaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie is weer lekker bezig.![]()
13:48 - Lieve trouwe Brian
Ze zei tijdens het gesprek met dr moeder dat dit bezoekje haar echt goed deed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:16 schreef Py het volgende:
Valt wel mee trouwens met de aangeslagenheid van Lieke na moeders bezoek. Ze zit al weer middenin de anecdotes van vannacht.
dat blijkt wel uit de populariteits poll jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geen enkele melding dat Brian en Amanda zichzelf doelbewust op de achtergrond hielden omdat ze de verleiding niet aan durfden te gaan![]()
En de tv kijkertjes zullen het allemaal geloven en Saint Brian massaal als hun verlosser aanbidden
Het lijkt er meer op dat jij nogal haatdragend bent.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ow ja dat was ik vergeten, ze is ziek. altijd als ik ziek ben gedraag ik me ook altijd onbeschoft als ik bij mensen op bezoek ben.
ja is zeker fijn voor lieke dat ze dr moeder ff kon spreken. ik hoop dat ze er een beetje ontspannener van geworden is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zei tijdens het gesprek met dr moeder dat dit bezoekje haar echt goed deed.
Jawel moeder Lieke zegt, moet ik niet even gedag zeggen, nee zegt Lieke ik wil niet dat Huub......zo ging het ongeveer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:06 schreef Varen het volgende:
Mama Lieke wil geen gedag zeggen aan de rest
Wel, vergeleken met Nowlife is zelfs de Telegraaf een objectieve kwaliteits krantquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:16 schreef droomkoningin het volgende:
het begint hier steeds meer op vol en nowlife te lijken, ik dacht dat de mensen hier nog wel redelijk objectief waren...
Het hoogtepunt van Brian tijdens dat feest, iets anders heeft ie niet te vertellen. Dus waarschijnlijk moeten we dat verhaal nog 100 keer aan gaan horen de komende tijd...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian verteld over 3 meiden die hem volgden naar het toilet en zijn lul wilden zien. Uiteindelijk heeft hij in de bosjes moeten plassen.
Dat heeft hij vast en zeker verkeerd begrepen, ze wilden Brian "de lul "zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian verteld over 3 meiden die hem volgden naar het toilet en zijn lul wilden zien. Uiteindelijk heeft hij in de bosjes moeten plassen.
ik heb meer het gevoel dat het een Lieke-groep is, en een niet-Lieke-groep. 3 weken geleden kon je nog gewoon commentaar op Lieke hebben zonder 5 reply's waarin ik me moet verantwoorden. Ik heb commentaar op IEDEREEN, maar alleen als ik commentaar op Lieke heb krijg ik een reeks klagers achter me aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wel, vergeleken met Nowlife is zelfs de Telegraaf een objectieve kwaliteits krantZo erg is het hier nog niet. Maar het is wel vreemd hoe snel dingen hier veranderen. In 3 weken tijd is het hele subforum verandert in een Huub-groep en een Lieke-groep. Brian/Amanda-fans zie je hier nauwelijks nog.
Tijd om weer eens een Popi-poll te houden, das al weer een tijdje geleden...
Die poll zegt niets want we weten niet WIE er allemaal stemmen en HOEVEEL er gestemd wordt. Als er per maand maar 100 sms-jes verstuurd worden dan is dat nou niet echt representatief. Als de inzet van de poll veranderd, bijvoorbeeld de persoon met de laagste stemmen moet het huis uit, dan zal je een veel grotere groep krijgen die bereid is om te gaan sms-en.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:19 schreef Guuskeee het volgende:
dat blijkt wel uit de populariteits poll ja
Nou kinky nacht hoor Brain. Ondertussen zoent Huub een dozijn meisjes en hangt z'n lul in de mond van een ander terwijl jij in de bosjes moest pissenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Schrijf maar eens iets negatiefs over Huub om te kijken hoeveel commentaar je zal krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
maar alleen als ik commentaar op Lieke heb krijg ik een reeks klagers achter me aan.
En tijdens de tv uitzending zullen we waarschijnlijk beelden te zien krijgen dat Brian helemaal uit z`n dak ging....5 minuten voor het einde van het feestquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:28 schreef Frasier het volgende:
Nou kinky nacht hoor Brain. Ondertussen zoent Huub een dozijn meisjes en hangt z'n lul in de mond van een ander terwijl jij in de bosjes moest pissen
Ach lekker belangrijk. Ik zou me als Huub zijnde in iedergeval weer lekker voldaan voelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En tijdens de tv uitzending zullen we waarschijnlijk beelden te zien krijgen dat Brian helemaal uit z`n dak ging....5 minuten voor het einde van het feest
dat is dus niet zo want dat doe ik vaak genoeg... maar ik zal eens testen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Schrijf maar eens iets negatiefs over Huub om te kijken hoeveel commentaar je zal krijgen
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat is ds niet zo... maar ik zal eens testen...
huub is een irritante alcoholistische kutkabouter, die alleen maar zn lul achterna loopt en een ego heeft zo groot als tokio.
Das toch niet negatief? Das de waarheid!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat is dus niet zo want dat doe ik vaak genoeg... maar ik zal eens testen...
huub is een irritante alcoholistische kutkabouter, die alleen maar zn lul achterna loopt en een ego heeft zo groot als tokio.
Volgens mij zitten er momenteel maar 4 personen op FOK momenteel, beetje lastig om dat NU te testenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef Guuskeee het volgende:
dat is dus niet zo want dat doe ik vaak genoeg... maar ik zal eens testen...
Ik vind haar meteen al wat relaxter, nu nog volhouden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja is zeker fijn voor lieke dat ze dr moeder ff kon spreken. ik hoop dat ze er een beetje ontspannener van geworden is.
maar je ziet, ik krijg dus alleen maar lieke-fans die me gelijk geven, en geen huub-fans die kwaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er momenteel maar 4 personen op FOK momenteel, beetje lastig om dat NU te testen
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar je ziet, ik krijg dus alleen maar lieke-fans die me gelijk geven, en geen huub-fans die kwaad
worden... I rest my case
Zitten best leuke dingen tussen zo te zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Mike heeft 2 manden vol kleding gekregen van Oma Tonie.
Gewoon hetzelfde slag mensen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zag iedereen op het feest haar en Brian als het ideale stel in dat hok.......waren die dronken ofzo?
dat is toch ook zo! een mep, klap, slag en wurging op zn tijd is het teken van een perfecte relatiequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zag iedereen op het feest haar en Brian als het ideale stel in dat hok.......waren die dronken ofzo?
Ze zijn het enige stel, dus dat is een makkelijke overwinning.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Op zich is het toch wel fijn voor ze dat het dan blijkbaar zelf zo zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Is toch ook zo. Brian is de meester Amanda accepteerd dat en doet slaafs wat haar wordt opgedragen. als hij haar wil slaan of door de douchcel heen wil rammen dan vind ze dat ook ok. Dat is toch een ideaal koppel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Snap sowieso niet dat die man als gastspeler niet meteen al bij aankomst een koffer vol heeft gekregen van de programmamakers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Mike heeft 2 manden vol kleding gekregen van Oma Tonie.
Iedereen na zo'n enerverende nachtquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Marrije het volgende:
Huub zn kop ziet er verlopen uit.
Misschien dat ze anders bang waren dat we niet zouden zien dat het hier om een zwerver gaat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die man als gastspeler niet meteen al bij aankomst een koffer vol heeft gekregen van de programmamakers.
Volgens mij hebben ze zich samen de hele avond verscholen van alles.... Ik heb ze alleen een soort ere rondje zien maken met zn tweeen, als echte winnaarsquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Een mooi stil emotioneel momentje voor Mickey.
Dan heeft hij wat om over terug te denken, als hij op 2 januari weer in zijn koude bootje slaapt.
Ja maar dan hadden ze die koffer na die zogenaamde make over wel beschikbaar kunnen stellen toch.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze anders bang waren dat we niet zouden zien dat het hier om een zwerver gaat?
Dat is iedereen opgevallen, stelletje lafbekken die 2......dat noemen ze tv maken, me zolen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zich samen de hele avond verscholen van alles.... Ik heb ze alleen een soort ere rondje zien maken met zn tweeen, als echte winnaars
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dan heeft hij wat om over terug te denken, als hij op 2 januari weer in zijn koude bootje slaapt.
En daarom is dat wc verhaal het enige verhaal wat Brian te vertellen heeft... omdat ze aan het schuilen waren voor al die sex drank en geile mensenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is iedereen opgevallen, stelletje lafbekken die 2......dat noemen ze tv maken, me zolen.
Misschien dat ze hem wel wat mee willen geven, maar dan als ie de villa uit is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja maar dan hadden ze die koffer na die zogenaamde make over wel beschikbaar kunnen stellen toch.
Zo iemand gun je dat toch het meest?
Brian zou hem sowieso helpenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem wel wat mee willen geven, maar dan als ie de villa uit is.
Hij heeft op zijn minst een camper verdiend vind ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.
Nou van mijn part!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:03 schreef Py het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn minst een camper verdiend vind ik
Ik ook....ze kunnen het echt niet maken om hem gewoon weer op straat te zetten. Beetje gebruiken voor nobele kerstbeelden en dan niets voor hem doen. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoop een goed gevulde koffer met kleding en schoenen, een baan, rijlessen en een ingericht huur woninkje
Is die man niet net zozeer zwerver als die zwerver destijds in BB?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie net zo buiten zijn bed zit te pissen als hoe hij dat blijkbaar gewend is op zijn bootje dan ben ik bang dat deze echt wel van de straat komt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is die man niet net zozeer zwerver als die zwerver destijds in BB?
Ondertussen spelen ze het slimmer en relaxter dan dat hele zooitje bij elkaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is iedereen opgevallen, stelletje lafbekken die 2......dat noemen ze tv maken, me zolen.
Uitgenast en gehaaid zijn de woorden die op hun van toepassing zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ondertussen spelen ze het slimmer en relaxter dan dat hele zooitje bij elkaar
Ik gun ze de villa wel hoor, als is het alleen maar omdat ik het verdomde knap vind dat zulk volk zo slim kan zijn.
Ze spelen niets ze doen wat achter hen opdraagt te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gun ze de villa wel hoor, als is het alleen maar omdat ik het verdomde knap vind dat zulk volk zo slim kan zijn.
Dat is wel makkelijk praten zo van achter onze pc'tjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:12 schreef marky het volgende:
Niemand in NL hoeft dakloos te zijn. Het is vaak eigen schuld of keuze. Iedereen kan naar een woningbouwvereniging gaan en binnen een redelijke termijn een huis toegewezen krijgen. De gemeente zal hem dan helpen met huursubsidie en met bijzondere bijstand kan zijn huisje nog een stukje worden ingericht ook. Als hij dan netjes leeft hoeft hij niet weer op straat komen te staan. Hij krijgt iedere maand zijn bijstand en als hij daarvoor af en toe wat werkt kan hij dit totaan zijn aow volhouden. Zo leven er velen in NL. Dat hij nu op een bootje slaapt is een eigen keuze zo heeft hij aan niemand iets te verantwoorden. Is hij daarom zielig? Ik vind van niet.
Te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:12 schreef marky het volgende:
Niemand in NL hoeft dakloos te zijn. Het is vaak eigen schuld of keuze. Iedereen kan naar een woningbouwvereniging gaan en binnen een redelijke termijn een huis toegewezen krijgen. De gemeente zal hem dan helpen met huursubsidie en met bijzondere bijstand kan zijn huisje nog een stukje worden ingericht ook. Als hij dan netjes leeft hoeft hij niet weer op straat komen te staan. Hij krijgt iedere maand zijn bijstand en als hij daarvoor af en toe wat werkt kan hij dit totaan zijn aow volhouden. Zo leven er velen in NL. Dat hij nu op een bootje slaapt is een eigen keuze zo heeft hij aan niemand iets te verantwoorden. Is hij daarom zielig? Ik vind van niet.
Bespaar me je 'wijsheden'quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ze spelen niets ze doen wat achter hen opdraagt te doen.
Speltechnisch zeer efficient bezig idd. Ik gun het Amanda.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Slim spelen????? Ze doen geen moer de hele dag behalve hun ochtend en nachtritueel, gajes is het, niks meer en niks minder. Met dank aan het manipulerende kutwijf Flens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Miky knikt instemmendquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Thuis doe je veel meer: Shoppen, boodschappen doen, uit eten gaan, nagels....
Dat weten we nu onderhand welquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
het manipulerende kutwijf Flens.
Dat er mensen zijn die meer begleiding nodig hebben is waar maar ook daarvoor moeten ze naar de overheid die kan ze daarbij helpen. Veel willen dat niet omdat ze dan niet meer zelf volledig over hun geld kunnen beschikken. De gemeente zorgt er dan voor dat alle lasten betaald worden uit de uitkering. Ze krijgen dan alleen nog maar geld voor boodschappen. Vele willen dat niet dan is het risico om in de problemen te komen ook groter. Dus weer het gevolg van een eige keuze.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Te kort door de bocht.
Sommige mensen hebben wat meer begeleiding cq sturing nodig dan de ander.
Je kent deze mensen niet, hebt de kloten verstand van televisie maken en kunt het desondanks NIET laten om bij elke post hetzelfde gelal het scherm op te knallen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slim spelen????? Ze doen geen moer de hele dag behalve hun ochtend en nachtritueel, gajes is het, niks meer en niks minder. Met dank aan het manipulerende kutwijf Flens.
Zolang achter hen de hand boven het hoofd houdt hebben ze niets te vrezen. Wanneer Huub en Jaap los mogen gaan op dit stelletje dan is het heel snel einde verhaal.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:17 schreef Py het volgende:
[..]
Speltechnisch zeer efficient bezig idd. Ik gun het Amanda.
Ik geloof niet altijd alles wat Jaap zegt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:19 schreef Rotterdammert het volgende:
Volgens Jaap mag er pas in januari weer iets gebeuren en is er een afspraak dat Brian Lieke er tot maart inhoud.
achter houd iedereen wel eens de hand boven het hoofdquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:24 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang achter hen de hand boven het hoofd houdt hebben ze niets te vrezen. Wanneer Huub en Jaap los mogen gaan op dit stelletje dan is het heel snel einde verhaal.
Hier geven we commentaar op streams, niet op users, dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kent deze mensen niet, hebt de kloten verstand van televisie maken en kunt het desondanks NIET laten om bij elke post hetzelfde gelal het scherm op te knallen.
Neem een chill-pil ofzo.
Mij hoef je het allemaal niet uit te leggen en ik denk dat de meeste streamers het ook al weten, punt is dat sommige mensen een te afzonderlijk leven zijn gaan lijden en een helpende hand goed kunnen gebruiken. De een is nu eenmaal wat passiever dan de ander, de een laat zich uit het water trekken en de ander zwemt zelf naar de kant.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die meer begleiding nodig hebben is waar maar ook daarvoor moeten ze naar de overheid die kan ze daarbij helpen. Veel willen dat niet omdat ze dan niet meer zelf volledig over hun geld kunnen beschikken. De gemeente zorgt er dan voor dat alle lasten betaald worden uit de uitkering. Ze krijgen dan alleen nog maar geld voor boodschappen. Vele willen dat niet dan is het risico om in de problemen te komen ook groter. Dus weer het gevolg van een eige keuze.
Scherven brengen geluk dus hij sloopt daar alles wat van glas isquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
Brian en glas gaan echt niet samen, nu sloopt hij weer de glazen op het kookeiland.
Sinds de Chill zen is volgens Piet Piraat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:28 schreef Deisyy het volgende:![]()
Zo te lezen heb ik een flink hoerenfeest gemist vannacht![]()
Gezellie me zijn allen in het kantoor, sinds wanneer staat daar eigenlijk een piano?
Of achter hen zo structureel de hand boven het hoofd houdt, weet ik niet. Sommige dingen iig wel. Met name mbt huiskameragressie van Brianquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:24 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang achter hen de hand boven het hoofd houdt hebben ze niets te vrezen. Wanneer Huub en Jaap los mogen gaan op dit stelletje dan is het heel snel einde verhaal.
ja heel irritantquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Smurfin het volgende:
Mooi, voor dat Huub de kans krijgt, pakt Jaap snel de award over en pakt z'n momentje
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
achter houd iedereen wel eens de hand boven het hoofd
En een piano is natuurlijk niet zenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds de Chill zen is volgens Piet Piraat.
heb je het leuk gehad?
Haha, ik vond het irritant van Jaap maar beter inderdaad dan dat Huub de award wel even in ontvangst neemt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Smurfin het volgende:
Mooi, voor dat Huub de kans krijgt, pakt Jaap snel de award over en pakt z'n momentje
dan zullen ze ook wel minder centen krijgen, anders zouden jaap en huub er toch allang wat van gezegd hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:33 schreef marky het volgende:
[..]
Huub, Lieke en Jaap moeten veel meer doen voor hun centen dan B en A.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ik vond het irritant van Jaap maar beter inderdaad dan dat Huub de award wel even in ontvangst neemt.
Typisch irritant Jaap-gedrag, Huub zei nog tegen de Spits-meneer, dat de meeste mensen zich wel in de bewoners van de kooi herkennen, behalve in Jaap dan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ik vond het irritant van Jaap maar beter inderdaad dan dat Huub de award wel even in ontvangst neemt.
In Huub wel dan? 'K heb zelf een puberzoon, hoop niet dat hij ooit dit gedrag gaat vertonen zegquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch irritant Jaap-gedrag, Huub zei nog tegen de Spits-meneer, dat de meeste mensen zich wel in de bewoners van de kooi herkennen, behalve in Jaap dan.
Huub dronk lange tijd niet of zelden en dit is nu weer meer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Marrije het volgende:
Huub zn kop ziet er verlopen uit.
Dat zegt Netty ook over Brian en we weten wat dat inhoudt, geen ene moer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef Smurfin het volgende:
[..]
In Huub wel dan? 'K heb zelf een puberzoon, hoop niet dat hij ooit dit gedrag gaat vertonen zeg![]()
Ik heb hem respect voor vrouwen bijgebracht...hoop ik![]()
Klopt hoor, die respectloosheid.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef Smurfin het volgende:
[..]
In Huub wel dan? 'K heb zelf een puberzoon, hoop niet dat hij ooit dit gedrag gaat vertonen zeg![]()
Ik heb hem respect voor vrouwen bijgebracht...hoop ik![]()
of: "haal die doucheslang van mn nek"quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt hoor, die respectloosheid.
Maar de chickies kunnen zelf ook zeggen: 'Doe's normaal!' of ' Haal je tong daar weg'
Of "Nee, ik wil niet dat je je lul in mijn mond stopt".quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt hoor, die respectloosheid.
Maar de chickies kunnen zelf ook zeggen: 'Doe's normaal!' of ' Haal je tong daar weg'
ze heet Kati (zonder 'e'), laat even een krabbeltje achter op d'r hyves http://o-kati-o.hyves.nl/quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of "Nee, ik wil niet dat je je lul in mijn mond stopt".
Dat kind van gisteravond (weet niet hoe ze heet0 kan toch niet meer over straat?
Meest spraakmakende televisieprogramma??quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Guuskeee het volgende:
wat voor award is het eigenlijk? ff gemist
Volgens mij de meest spraakmakende real-life soap van msn.nlquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meest spraakmakende televisieprogramma??
Beste RLS volgens een enquete in de Spits.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Guuskeee het volgende:
wat voor award is het eigenlijk? ff gemist
Ach er zijn zat vrouwen waar een heel dorp overheen gaat alleen zien we dat niet dan gaan we er ook gewoon mee om in het dagelijks leven. Sex is niet vies. En vies kan soms best lekker zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kind van gisteravond (weet niet hoe ze heet0 kan toch niet meer over straat?
Mee eens, maar iemand die beweert zo goed te zijn, veel ouder en verantwoordelijker (z'n eigen zelfkennis) had haar hier voor moeten behoeden,quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peter6000 dat slapen mag niet meer in het bootje van de brandweer en politie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een zelfoverschatting...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk weet heel goed waarom Huub doet zoals hij doet...
.................................
Sex is helemaal niet viesquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ach er zijn zat vrouwen waar een heel dorp overheen gaat alleen zien we dat niet dan gaan we er ook gewoon mee om in het dagelijks leven. Sex is niet vies. En vies kan soms best lekker zijn.
Ik vind het nogal een verschil of je dat voor de camera doet of niet. Maar kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ach er zijn zat vrouwen waar een heel dorp overheen gaat alleen zien we dat niet dan gaan we er ook gewoon mee om in het dagelijks leven. Sex is niet vies. En vies kan soms best lekker zijn.
Omg, die krabbel van Pimp!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze heet Kati (zonder 'e'), laat even een krabbeltje achter op d'r hyves http://o-kati-o.hyves.nl/
of bekijk de fantastiesche () krabbels die er nu al staan (moet in kunnen loggen op hyves)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Hier geven we commentaar op streams, niet op users, dank je.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
of: "haal die doucheslang van mn nek"
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
Hoeft ie in elk geval niet op straat te slapenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter6000 dat slapen mag niet meer in het bootje van de brandweer en politie.
Er ligt al aan bekeuringen voor 650 euro, dat geld heeft hij niet,
dus zal volgens Mike (heet eigenlijk Michel)
hij binnenkort een paar nachtjes in de gevangenis moeten logeren.
Dan ben je wel een hele stoere ventquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.
hij is al Hyver sinds 16-12-2007 (staat in zn profiel)quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.
Het verschil is dus nu dat je het weet maar wat veranderd dat? volgens mij niets. So what.... ze liet zich graag pakken door Huub. Wat geeft het? We leven in 2007 als we nu nog moeilijk gaan doen over hoe meisjes zich gedragen... als het mijn eigen dochter zou zijn zou ik het niet leuk vinden dat ze het doet maar verder dan dat gaat het ook niet. Ze zijn vrij om te doen en te laten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil of je dat voor de camera doet of niet. Maar kniesoor die daarop let
o, al 12 dagenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hij is al Hyver sinds 16-12-2007 (staat in zn profiel)
Eerst maar eens haar theorie halen, ze heeft nog geen enkele keer in haar theorieboek gekeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:56 schreef blomst het volgende:
nagelstylistediploma is het nu al, Amanda kan snel.
Ik ben een bietspruim, Py wil je alsjeblieft nog 1 keer helpen om die mooie cap vanquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:21 schreef Py het volgende:
Kunnen alle zure pruimen die alleen maar gal kunnen posten, oprotten?
bedankt voor de medewerking
Het verschil is dus dat iedereen, maar dan ook iedereen het heeft kunnen zien. Ik vind dat niet normaal, maar eh, nogmaals: kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het verschil is dus nu dat je het weet maar wat verandert dat? volgens mij niets. So what.... ze liet zich graag pakken door Huub. Wat geeft het? We leven in 2007 als we nu nog moeilijk gaan doen over hoe meisjes zich gedragen... als het mijn eigen dochter zou zijn zou ik het niet leuk vinden dat ze het doet maar verder dan dat gaat het ook niet. Ze zijn vrij om te doen en te laten.
Hoezo goed praten? Ik hoef niks goed te praten..je denkt toch niet dat ik me ook maar iets aantrek van alle stront die Huub-haters ( dat is inclusief Lieke, Brian en Amanda) rond strooien?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef neehe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub dronk lange tijd niet of zelden en dit is nu weer meer.
@Py, Sorry, maar kun je mij nog een keer helpen door die caps van
Mike en hond van 14:25 en 14:30 uur in het topic: Mike en hond Dilama te plaatsen?
En zo is dat, zonder Huub geen DGK.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben vóór Huubén.....................................................
............... we zijn met velen...![]()
![]()
Brengt mij op de vraag of er nog voor iemand anders ontslagronde is aangevraagd?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo is dat, zonder Huub geen DGK.![]()
![]()
Jaja, was al bezig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben een bietspruim, Py wil je alsjeblieft nog 1 keer helpen om die mooie cap van
hond Dilana en Mike van 15:25 en 15:30 uur te plaatsen in het topic van Mike en Hond Dilama?![]()
alleen voor huubquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brengt mij op de vraag of er nog voor iemand anders ontslagronde is aangevraagd?
Dat is echtquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef Py het volgende:
![]()
[Zwerver wordt miljonair? ] Mike en hond Dilana
Nope, alleen voor Huub.quote:
Zal wel storm lopen in die disco's....iedereen loopt toch gillend weg als hij mixt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Is toch niet te geloven? Brian wil dj worden en zou meerdere aanbiedingen gekregen hebben om te draaien.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is echt![]()
Nee, niet ongeduldig![]()
ik dacht dat je de vorige post niet had terug gelezen,
want ik had het erbij aangevuld. Hartelijk bedankt.
Wij wel ja, daarom kan ik me niet voorstellen dat anderen het niet horen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel storm lopen in die disco's....iedereen loopt toch gillend weg als hij mixt?
Lachwekkend gewoon, hij weet echt niet waar hij over praat. Dat hij zichzelf goed vindt draaien zegt al genoeg..quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Is toch niet te geloven? Brian wil dj worden en zou meerdere aanbiedingen gekregen hebben om te draaien.
Mooi dat er hier altijd mensen zijn die schrijven dat hij zo naast zijn schoenen loopt. Volgens mij neemt die jongen zichzelf lang niet zo serieus als dat mensen hier op het forum hem wel nemen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, alleen voor Huub.
Huub is echt weer Huub in het interview: Ik kan eigenlijk niks en over 6 maanden is dat hele BN'er gedoe ook weer voorbij.
nee daar is nergens over gesproken en dit word door niemand beaamd, alleen door bwian zelf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Weer dat verhaal dat Brian een zwerver in dat hok wilde. Ik hoorde dat echt voor de eerste keer nadat Mike binnenkwam.
Heeft iemand anders op FOK dat misschien gehoord?
Ik geef Brian niet gauw gelijk, maar dat heeft hij inderdaad maanden geleden gezegd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Weer dat verhaal dat Brian een zwerver in dat hok wilde. Ik hoorde dat echt voor de eerste keer nadat Mike binnenkwam.
Dat plan is volgens mij in Brian's brain ontsproten toen Miky al in de kooi wasquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
okeej, ik heb m klaargezetquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:16 schreef Py het volgende:
Ik maak niet de volgende COS
ga eerst douchen
[ afbeelding ]
Ooow dat zou kunnen. Dus hij claimt nu mikey omdat hij zoiets maanden geleden gezegd heeft. Is er iemand die brian de laatste tijd (pre-mikey) heeft horen spreken over actief lobby-en voor een zwerver?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef Brian niet gauw gelijk, maar dat heeft hij inderdaad maanden geleden gezegd.
Van de chemotherapie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik word echt gek van dat "hij wilt" en "Lieke haar moeder"
Het was erg komisch uit de mond van Natasia Slabek maar ik krijg onderhand
het gevoel dat ik op NoLife aan het lezen ben.
Kijk daar is Lieke. Haar moeder loopt er ook bij
Daar ligt haar van Liekes moeder.
Of is dat het haar van Huub zijn vader haar moeder.
Wilt jullie daar mee stoppen.
(niet op letten, gewoon stukje frustratie gebeuren dat ik even de vrije loop liet)
(Lassen)quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Mikey wil graag lassen of metaal ophalen.
Hij zou niet lang in de Kooi kunnen zitten, te beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |