Die moeder is dus gelukkig lang niet dom.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:19 schreef riri het volgende:
De moeder snapt wel waarom Huub hem wou uitnodigen.....
ze heeft de brief van Huub niet geaccepteerd.
Ze gelooft hem niet..de manier waarop hij nu bezig is...nee
Nou, zij heeft niks met het spel te maken dus zij hoeft ook helemaal niks van hem te accepteren. Het is ook logisch dat zij Lieke steunt en niet Huub. Het is haar moeder.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:19 schreef Guuskeee het volgende:
dat gesprek tussen lieke en dr ma maakt me veel duidelijk... lieke heeft dr waanideeen van dr moeder
wat een lul die huub... tv maken... schandalig....quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef riri het volgende:
moeder...hij is tv aan het maken
Als Jaap slim is stuurt hij Huub ook weg. Huub is een hele g rote kanshebber, dus als Jaap een kans krijgt hem weg te stemmen zou hij dat moeten doen. Dan is het exit Huubquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef Varen het volgende:
Moeder: gaat Huub naar huis vanavond.
Lieke ik stuur hem wel wel weg, maar hij heeft Japie
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef Guuskeee het volgende:
lieke en ma > MUTE
jaap en huub > UNMUTE
en de maand later exit jaapquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Jaap slim is stuurt hij Huub ook weg. Huub is een hele g rote kanshebber, dus als Jaap een kans krijgt hem weg te stemmen zou hij dat moeten doen. Dan is het exit Huub
Jaap kan met Lieke een team gaan vormen, en met zijn absurde gedrag de ster van de show worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef Rotterdammert het volgende:
als jaap huub eruit stemt zou dat wel goeie tv zijn maar slecht voor de show en jaap's positie
En is de gouden kooi over.Jaap kan niet toeren en loopt het risico dat Lieke weg loopt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Jaap slim is stuurt hij Huub ook weg. Huub is een hele g rote kanshebber, dus als Jaap een kans krijgt hem weg te stemmen zou hij dat moeten doen. Dan is het exit Huub
Gek hè. Ze hebben vele maanden een zeer heftige relatie gehad. Wat raar dat ze er dan nog steeds vol van zit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ben ik nou de enige die het bezopen vind dat Lieke nu weer over Huub aan het zeiken is... ?
Ze hebben een normaal gesprek, maar dat begrijpen de Huub meelopers natuurlijk niet, die kunnen ook alleen maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:19 schreef Guuskeee het volgende:
dat gesprek tussen lieke en dr ma maakt me veel duidelijk... lieke heeft dr waanideeen van dr moeder
Hij wil met haar samen spelen, met z'n 3en zijn ze sterkquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk weet heel goed waarom Huub doet zoals hij doet...hij weet dat Lieke sterk is....door het gedrag van haar voortdurend aan te vallen willen hij haar op haar knieën krijgen...hij wil de macht...hij wil de macht over iedereen in die villa.....
De alleenheerser Huub die het liefst anderen onderdrukt ......maar het werkt niet Huub.
Mensen gaan zien dat die dictatortrekjes in je echte karakter zitten
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praatquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ben ik nou de enige die het bezopen vind dat Lieke nu weer over Huub aan het zeiken is... ?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef Shayndel het volgende:
van katies hyves. (voor mensen die geen hyves hebben.
[ afbeelding ]
jammer, die ontbreekt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als hij een sterke bond heeft met Lieke
Fijn ook dat ze wel open staat voor een eventuele uitleg.. Ook zij weet toch donders goed dat binnen DGK niet echt wordt gesproken en veel uitleg via post gaatquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef Varen het volgende:
Lieke haar moeder heeft er geen woorden voor, je vindt het zo laag.
Moeder heeft de brief van Huub net gekregen en niet geaccepteerd
Precies...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als hij een sterke bond heeft met Lieke
Ze hebben helemaal geen relatie gehad. Lieke heeft Huub gebruikt en huub heeft Lieke gebruikt. lieke wil niet toegeven dat ze Huub heeft gebruikt dus voor haar is het heftig voor huub is dat minder een probleem omdat die er eerlijk over is dat hij lieke heeft gebruikt. Huub kan ook niet begrijpen (en dat heeft hij bij meerdere spelers in het spel) dat ze spel en echt niet van elkaar kunnen onderscheiden. Lieke is druk bezig met haar leven na de kooi en wil daarvoor zo goed mogelijk overkomen Huub is bezig met het hier en nu. Huub boeit het niet wat er na de kooi is dan ziet hij wel weer. Dan heeft hij een lange tijd vreselijk veel lol gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gek hè. Ze hebben vele maanden een zeer heftige relatie gehad. Wat raar dat ze er dan nog steeds vol van zit.
stalkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praat
Dat stalken is één van de naarste dingen die een mens kan overkomen....niets raars aan dat je het daar over hebt
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben helemaal geen relatie gehad. Lieke heeft Huub gebruikt en huub heeft Lieke gebruikt. lieke wil niet toegeven dat ze Huub heeft gebruikt dus voor haar is het heftig voor huub is dat minder een probleem omdat die er eerlijk over is dat hij lieke heeft gebruikt. Huub kan ook niet begrijpen (en dat heeft hij bij meerdere spelers in het spel) dat ze spel en echt niet van elkaar kunnen onderscheiden. Lieke is druk bezig met haar leven na de kooi en wil daarvoor zo goed mogelijk overkomen Huub is bezig met het hier en nu. Huub boeit het niet wat er na de kooi is dan ziet hij wel weer. Dan heeft hij een lange tijd vreselijk veel lol gehad.
IDD en als het buiten DGK zou gebeuren dan heb ik daar moeite mee.... nu hoort het gewoon bij het spel. Het is gewoon 1 tegen 1 dus waar je over loopt te zeuren begrijp ik niet. Wat ik van Lieke gezien heb is zij sterk genoeg om zich van Huub te verlossen. Ik vind dat Lieke ietwat overdrijft en wat doorgeslagen is maar als dat zo voor haar werkt is het prima.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praat
Dat stalken is één van de naarste dingen die een mens kan overkomen....niets raars aan dat je het daar over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |