Dan gaat ze toch lekker naar huis als haar dat niet bevalt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praat
Dat stalken is één van de naarste dingen die een mens kan overkomen....niets raars aan dat je het daar over hebt
jaap heeft 1 maatje in de kooi waar hij 20 uur per dag mee optrekt... kans is 0% dat jaap huub eruit stemt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef neehe het volgende:
Huub vanavond naar huis, flens heeft het mooi voorelkaar.
Met Jaap als vriend heb je geen vijanden nodig, dat roept Jaap telkens weer.
En juist dat ze zo doorslaat geeft voor mij aan dat ze het niet lang gaat volhouden zo.. Die gaat helemaal paaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef akveor het volgende:
[..]
IDD en als het buiten DGK zou gebeuren dan heb ik daar moeite mee.... nu hoort het gewoon bij het spel. Het is gewoon 1 tegen 1 dus waar je over loopt te zeuren begrijp ik niet. Wat ik van Lieke gezien heb is zij sterk genoeg om zich van Huub te verlossen. Ik vind dat Lieke ietwat overdrijft en wat doorgeslagen is maar als dat zo voor haar werkt is het prima.
Idd, daarnaast heeft hij er al genoeg zien gaan om te weten dat hij met Huub wss beter af is...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jaap heeft 1 maatje in de kooi waar hij 20 uur per dag mee optrekt... kans is 0% dat jaap huub eruit stemt...
Ik dank uquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef Shayndel het volgende:
van katies hyves. (voor mensen die geen hyves hebben.
[ afbeelding ]
Je boedoelt 99%.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jaap heeft 1 maatje in de kooi waar hij 20 uur per dag mee optrekt... kans is 0% dat jaap huub eruit stemt...
Denk ik wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is mamma Lieke daar? Een uur?
Ik hoop het. Voor het eerst hoop ik echt dat Huub eruit vliegt.quote:
Jaap zou wel gek zijn. En achter ook. Huub weg is Kooi weg. Of Amanda en Brian moeten plots besluiten mee te spelenquote:
Amanda heeft geen griepje vandaag?quote:
Na 12 uur hoorde ik Brian ineens tegen Amanda zeggen dat hij het nu aandurfte om wat te drinken want dat het wel safe zou zijn. Ze sloegen toen een paar shotjes achterover en Brian ging ineens tof doen. Ik vond het duidelijk dat hij ineen ook even tv wilde maken. Vervolgens heb ik ze niet echt meer gezienquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:40 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan me eigenlijk geen beelden van b en a van gisteravond herinneren... er moest toch 2 uur beeldmateriaal gemaakt worden, wat hebben b en a bijgedragen?
Als je nu eens probeert om ook over andere te posten en daar een echt mening over te hebben dan is het misschien nog eens interessant om dit soort posts te lezen. Jammer dat ze alleen maar gaan over Huub enb vooral over wat Huub allemaal fout doet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk weet heel goed waarom Huub doet zoals hij doet...hij weet dat Lieke sterk is....door het gedrag van haar voortdurend aan te vallen willen hij haar op haar knieën krijgen...hij wil de macht...hij wil de macht over iedereen in die villa.....
De alleenheerser Huub die het liefst anderen onderdrukt ......maar het werkt niet Huub.
Mensen gaan zien dat die dictatortrekjes in je echte karakter zitten
Het enige waarom ik het hoop is omdat het programma dan snel over isquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor het eerst hoop ik echt dat Huub eruit vliegt.
Ik lees ze ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als je nu eens probeert om ook over andere te posten en daar een echt mening over te hebben dan is het misschien nog eens interessant om dit soort posts te lezen. Jammer dat ze alleen maar gaan over Huub enb vooral over wat Huub allemaal fout doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |