Zal wel storm lopen in die disco's....iedereen loopt toch gillend weg als hij mixt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Is toch niet te geloven? Brian wil dj worden en zou meerdere aanbiedingen gekregen hebben om te draaien.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is echt![]()
Nee, niet ongeduldig![]()
ik dacht dat je de vorige post niet had terug gelezen,
want ik had het erbij aangevuld. Hartelijk bedankt.
Wij wel ja, daarom kan ik me niet voorstellen dat anderen het niet horen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel storm lopen in die disco's....iedereen loopt toch gillend weg als hij mixt?
Lachwekkend gewoon, hij weet echt niet waar hij over praat. Dat hij zichzelf goed vindt draaien zegt al genoeg..quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Is toch niet te geloven? Brian wil dj worden en zou meerdere aanbiedingen gekregen hebben om te draaien.
Mooi dat er hier altijd mensen zijn die schrijven dat hij zo naast zijn schoenen loopt. Volgens mij neemt die jongen zichzelf lang niet zo serieus als dat mensen hier op het forum hem wel nemen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, alleen voor Huub.
Huub is echt weer Huub in het interview: Ik kan eigenlijk niks en over 6 maanden is dat hele BN'er gedoe ook weer voorbij.
nee daar is nergens over gesproken en dit word door niemand beaamd, alleen door bwian zelf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Weer dat verhaal dat Brian een zwerver in dat hok wilde. Ik hoorde dat echt voor de eerste keer nadat Mike binnenkwam.
Heeft iemand anders op FOK dat misschien gehoord?
Ik geef Brian niet gauw gelijk, maar dat heeft hij inderdaad maanden geleden gezegd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Weer dat verhaal dat Brian een zwerver in dat hok wilde. Ik hoorde dat echt voor de eerste keer nadat Mike binnenkwam.
Dat plan is volgens mij in Brian's brain ontsproten toen Miky al in de kooi wasquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
okeej, ik heb m klaargezetquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:16 schreef Py het volgende:
Ik maak niet de volgende COS
ga eerst douchen
[ afbeelding ]
Ooow dat zou kunnen. Dus hij claimt nu mikey omdat hij zoiets maanden geleden gezegd heeft. Is er iemand die brian de laatste tijd (pre-mikey) heeft horen spreken over actief lobby-en voor een zwerver?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef Brian niet gauw gelijk, maar dat heeft hij inderdaad maanden geleden gezegd.
Van de chemotherapie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik word echt gek van dat "hij wilt" en "Lieke haar moeder"
Het was erg komisch uit de mond van Natasia Slabek maar ik krijg onderhand
het gevoel dat ik op NoLife aan het lezen ben.
Kijk daar is Lieke. Haar moeder loopt er ook bij
Daar ligt haar van Liekes moeder.
Of is dat het haar van Huub zijn vader haar moeder.
Wilt jullie daar mee stoppen.
(niet op letten, gewoon stukje frustratie gebeuren dat ik even de vrije loop liet)
(Lassen)quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Mikey wil graag lassen of metaal ophalen.
Hij zou niet lang in de Kooi kunnen zitten, te beperkt.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
(niet op letten, gewoon stukje frustratie gebeuren dat ik even de vrije loop liet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |